Goede morgen … vanaf hier eigenlijk geen nieuws te melden.
@Beps
Moet nog even denken of het werk leuk is.
@TRL
Veel succes in het ziekenhuis vandaag!!!
Goede morgen … vanaf hier eigenlijk geen nieuws te melden.
@Beps
Moet nog even denken of het werk leuk is.
@TRL
Veel succes in het ziekenhuis vandaag!!!
Goeiemorgen!! :dag:
Ik weer aan het werk… ![]()
pfff ikke is muf…
Maar ga nu ff dingen doen, en daarna gewoon maar ff onder de zonnebank slapen!!
meteen voorbruinen voor Kusa!!!
Ohhh hihi wat een leven!
@tkl: succes in het ziekenhuis! Moet je voor controle?
Goedemorgen dames en wie weet straks ook weer de heer.
@Beps: Veel moeten l*llen dus. Ik had dat vroeger weleens op het werk, dat als ik ergens voor het eerst begon, dat mijn eerste indruk was van, pfffff… waar ben ik aan begonnen en dan het dan later toch wel leuk/aardig werk bleek te zijn. Ik hoop dat het met jou ook zou mag zijn.
@TRL: Veel succes in het ZH. Je laat het ons ook even weten he?
Verder al weer een paar van de harde kern… online. :dag:
Ja, het viel mij ook op, dat Marifran al even niet is geweest. Ze was gister nog wel ff bij het Reiscafe daar bovenaan ergens. Zekers te druk met van alles en nog wat. Marifran… joehoe…:paranoid:
Verder heb ik eigenlijk ook niet veel nieuws ofzo. Gaan, als het een bietje droog blijft wel even naar de stad vanmiddag, maar da’s dan ook alles. :unibrow:
@roanna: goedemorgen
Goeiemorgen,:dag:
@Trl: Succes in het ZH vandaag
@Beps: Is altijd moeilijk zo’n eerste dag, maar hopen dat je het echt leuk gaat vinden.
Verder eigenlijk niks te melden, gistermiddag uit mn pantalon gegaan tegen de teamleidster over haar manier van plannen. Geen bal mee opgeschoten behalve dat mn kookpunt is bereikt. Maar goed vandaag een dagje vrij. Las vanmorgen in de krant dat het mooie weer terugkomt, dus das weer goed nieuws
@toos/roanna: moet tkl voor controle naar ziekenhuis/ of onderzoek (heb t wss gemist met teruglezen)
@Linda: Ze moet terug om te kijken of ze zwangerschapssuiker heeft omdat het kindje groter is dan dat het zou moeten zijn en een echo om te kijken hoe de placenta ligt
@toos: dank je voor je toelichting
Ikke ga nu naar opticien voor de controle tot straks
En ik ga nu even badderen.
@Toos: Doe je wel een bietje rustig an daar op je werk? Begrijp dat het soms moeilijk is om je in te houden, maar denk aan je bloeddruk! ![]()
goedemorgen,
Toos…mooi weer komt terug?zit hier met licht aan en het komt met bakken naar beneden
@Hans: Hier bewolkt, maar droog. Wordt dus geen kralingse bos vandaag. Ze geven voor het weekend 23 graden en droog op
ohhh en dan de motor en lekker toeren!! 23 gr is heerlijk om te rijden…
Jaaaaa heb er zin an!!!
mogge/middag Dames en Heer,
Vanuit Belgie ook niet veel nieuws te melden, veel herrie hier, nieuwe sloten op ramen en deuren, kluis verankerd en veiligheidsglas in de ramen.
Moet het ze toch zo moeilijk mogelijk maken he.
Heb weer beetje last van de Turkijeblues …
Trl : ben benieuwd…
wij nog iets meer dan 3 weken…en ik ben er ZOOO aan toe!!!
Ik snap je Raak… ben er ook zooooo naar toe aan t leven(en we gaan maar 1 week!)
Beps : positief bekijken, da’s nog 3 dagen meer als dat ik geweest ben:tssk:
@Raak: Maar op Thailand na, het enige dat wij gedaan hebben dit jaar…geen weekend geen dagjes NIETS!!! Dus ach we blijven siewig ![]()
Goede middag …
Even snel hier spieken tussendoor. Zo meteen even naar Nijmegen, kijken of ik iets kan vinden voor de bruiloft van broer. Wordt wel een keertje tijd he.
@Roanna
Ook de stad in vanmiddag.
@Toos
Het kookpunt weer bereikt gisteren en het ergste is dat je er meestal niets mee opschiet.
Ook weer mooi weer op komst, dat zou mooi zijn!!!
@Linda
Succes bij de opticien!
@Hans
Hier ook geen regen gezien vandaag, het is lekker weer en de zon schijnt zelfs.
@Raak
WEER een beetje last van de Turkijeblues, zal het je nog sterker vertellen, ik heb er nog steeds last van. Maar daar is een medicijn voor en daarom ga ik in de herfstvakantie weer terug met N …me so happy!!! Ik heb hier al alles geregeld, vanmiddag N nog even op het werk en dan kunnen we boeken.