TTT Deel 98.... we zijn er bijna

schapjes in huis, eten aan t koken(pfff alles omschakelen haah) en dan ff zonnebanken en slapen!

@Toos: Benieuwd wat het is/waar t aan ligt

meld me straksjes welles weerus :hihi:

toos : vitamine B12, weet er alles van !!! :disgust:

goeiemiddag iedereen trouwens !

Sorry, maar is hier heel druk momenteel (deze morgen terug vergadering) en kon niet veel komen kleppen. Gelukkig deze namiddag kalmer.

Morgen controle bij de tandarts, en (hopelijk) tape eraf ! Joepie !!

beps : lekker zonnebanken ! Heb er momenteel ook wel zin in.

Goedemiddag, hier weinig te melden. lekker rustig

Ik ben net teug van de dietiste. Wat ik eet is goed, eet alleen te weinig. Daar krijg je geen verhoogd cholesterol van. Dus terug naar de HA om de tekorten op te vijzelen

Ik ook net terug van schapjes doen en zelfs nog even het (stukje) gras gemaaid.

Heb ook meteen daarnet maar even de vakantie volledig betaald. Is dat ook maar weer gedaan. :vak02: Kan de koffer in gaan pakken. :lol:

@Toos: Tja, dan zit er inderdaad niet anders op om weer even naar je HA te gaan. Maar komt goed hoor! :slight_smile:

@Raak en Kaylo: :dag: :dag:

@Beps: Werkse straks weer hoor! :dag:

Oh, kokkie wil hete aardappeltjes maken, maar nou zijn we de uien vergeten, dus gaat deze Miep even gauw op de fiets weer naar het WC.

:dag: Tot laters :dag:

Roanna…leuk hoor;ik heb via schoolbank een paar jeugdvrienden en vriendinnen teruggevonden.

Beps…lekker slapen

Toos…totaal vitamine?c*ntrum?zit alles in wat je dagelijks nodig hebt;zelf kook alles met zonnebloemolie

Vanmorgen ff 5 km gefietst om de conditie op peil te houden;daarna vanmiddag gekeken naar het goud van de waterpolomeiden…gingen volledig uit hun dak,zeg;wat een prestatie,en die amerikanen balen

@Toos
Hoe was het bij de dietiste? Had ze je nog wat kunnen leren?
Ben jij ook al zo van de toetjes, houd er ook altijd een plaatsje voor vrij. Alleen dit jaar was dat niet nodig want de russen gingen er met hele schalen vandoor. Natuurlijk de lekkerste weer. Was daarom ook niet aangekomen deze vakantie.

@Kaylo
Succes morgen bij de tandarts en hoop voor je dat de tape eraf mag. Vermoed dat je de slippers wel moe bent ondertussen.

@Raak
Rustig op de zaak nu. Is ook wel lekker na al die stress van vorige week, niet dan?

@Roanna
Druk aan de slag voor het bezoek van vriendin. Leuk dat jullie elkaar na al die jaren weer gaan ontmoeten.

@Beps
De zonnebank heb ik vannacht gehad. Kon weer eens niet in slaap komen … 3x raden waar ik vanmorgen wakker werd.

@Hans
Genoten van de OS. Het is schandalig maar heb er, behalve een glimp van Anky bij het journaal, helemaal niets van gezien.

:smiley: Onze reisleiding van Maleisie is dit weekend in Brussel… :biggrin: Zijn broer gaat trouwen… Leuk!!! :biggrin:

@ roanna, nie ff snel op de scoot?
@ toos ben benieuwd wat de HA zegt…
ikke gekke rare dag! camera verkocht op t werk en werd gemaild via mn site door iemand van de redactie van Man Bijt Hond, over die ansichtkaartjes, wilde ze meer van weten, half uur aan de lijn gehangen en alles verteld… ze gaat nu kijken of ze er een item voor kunnen maken voor het programma… hihi…
bedacht me later dat een item over mn schaatshobbie veeeeel interessanter is! hahahaha

ik verheug me op om om half 9 de OS samenvatting te gaan kijken… goud voor de waterpoloers moet vast mooie tv zijn geweest

heb vanmiddag ook naar finale gekeken van het waterpolo. Een van de dames woont vlak achter mijn ouders, haar moeder is een kennis van mijn moeder en mij

Goedenavond allen.

@Marion: Zo, je eerste werkdag er weer opzitten. Ging het een beetje? Was weer wennen zeker he? Ik moet a.s. maandag weer aan de bak voor 5 weken. Heb eigenlijk helemaal geen zin meer, na zolang thuis te zijn geweest. :stuck_out_tongue:

@Bloem: Oh meid, wat grapppig dan. Kom je miss nog wel op tv met je hobby. Gaaf!!! Nou, geniet zo maar fijn ff van de OS.

@Hans: Ik heb ook via schoolbank wat mensen weer gesproken, maarja, ik had zoveel andere dingen even aan mijn hoofd, dat ik er niet eens veel werk van heb gemaakt dit jaar. En dat toevallig die ene schoolvriendin van vroeger nu zaterdag hier komt, komt ook mede omdat zij en haar man nu vrienden zijn van een nicht van mij en omdat er a.s zaterdag weer een Indische dansavond is hier, wilden hun nu ook een keer mee met z’n allen en of ik dan voor de reservering kon zorgen. Zodoende dus! :wink:

Zo ik heb weekend!!!
Ga zo ook even kijken naar de samenvatting van OS!!
Morgen jarig houdt het dan eigenlijk nog niet. Ga de 30ste uiteten met mijn familie. Eigenlijk dit weekend al maar goed. Dat is weer verschoven.
Ik ga nu even uitpuffen en dan meld ik me morgen weer!

Iedereen een hele fijne avond!

GRoetjes Jac

@jac: toch zondag meeten dan hahaha?

Goeieavond !

Is precies héél kalm hier… Iedereen naar de Spelen aan het kijken ?

Linda : :dag:

Toch ééntje die er is !

bloem : op weg om een BN (bekende nederlander) te worden ? Wie weet …
Bij ons zeggen ze een BV (bekende vlaming dus), zal bij jullie dus ook wel zo zijn denk ik.
Nu ja, whatever …