TTT Deel 98.... we zijn er bijna

k verveel me gewoon :frown:
en dan wil ik kletsen… niet dus

@kaylo: heb t vandaag al gezien dus vandaar dat ik er nu neit naar kijk

linda : moet eerlijk zeggen dat ik er nog niet veel van gezien heb :redface:
Nu ja, België heeft er ook nog niet veel van gebakken

Wel benieuwd voor morgen : België - Brazilië :teeth:

Heb enkel de voetbal gezien van België - Italië en toen was ik behoorlijk pissed dat Italië verloren had. Goeie “Belg” ben ik hé ?
Heb dan ook Siciliaans bloed in de adertjes lopen :o

Lijstje nog even meegenomen :
:belgium:Cynthia 23 augustus - Brussel:BELGIUM:

Jac : 6 september- Turgutreis
Raak : 7 september- Dominicaanse Republiek
Beppie : 14 september- Kusadasi
Marifran : 19 sept. Ambon-Tanimbar-Kei Eilanden-Bali
Cynthia: 20 september - Lara
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Damber en Viva: 28 september voor 8 dagen Gouves (Kreta) :wub: (by Damber)
Toos: 30 september nog een weekje ADR
ROANNA: 30 September weekje ADR
Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris
Trl : 17 oktober landal Aelderholt Aalden
WW-meeting : 19 oktober
Jac: 24 oktober CP de huttenheugte
Beps: 6 Dec Thailand + Rondreis

2009

Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis

En dan de verjaardagen nog …

22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz

Kom nog even aanwaaien. Vanmiddag voorgeslapen, heb een half pilleke genomen en 4 uur liggen knorren. Kom de nacht wel door, hoop ik
Ook de dames waterpolo gezien en de heren 10 km in open water. Wat een prestatie van die man.
@Marion: Zo erg de turkije blues dat je 's nachts niet slaapt?? Dietiste kon me weinig leren, vond het een bietje zonde van haar en mijn tijd.
@Kaylo: Mocht de tape er vandaag of morgen af?

@Bloem: Zou wel heeellll leuk zijn om over het postcrossing te komen vertellen op tv. Het is ook wel meer een bijzondere hobby dan schaatsen, alhoewel… Misschien mag je ook daarover komen praten

@Toos: Oh, je moet vanavond al beginnen en dan 4 nachten? Nou meisie, werkse dan hoor. Zal aan je denken. :wink:

Ja heb nu 4 nachten,:finger:. Wil volgende week langs gaan bij de locatiemanager, het opperhoofd zeg maar. Het moet maar eens afgelopen zijn met het inplannen van weken van bijna 50 uur. Had gevraagd aan de teamleidster of dit niet anders kon, kreeg als antwoord dat ze dat niet kon garanderen en dat ik niet de zorg in had moeten gaan, dikke middelvinger ermee:angry::finger:

@ jac alvast gefeliciteerd!!

@ toos werk ze

ik heb genoten! geweldige 10km in open water gezwommen. kan me herinneren dat ik enkele maanden geleden een mooi item met hem had gezien en nu wint ie goud, vind ik echt super!! ben blij dat hij in de top5 gestemd is, maar ja…
NL doet het dan toch op onverwachte onderdelen best goed… mooi dat de ‘kleine’ man (hihi) en de dames goud pakken en jammer dat de topfavorieten t af laten weten

opvallend dat hij de enige man tot nu toe is!

@ toos wat een kul-antwoord zeg… ongelooflijk!

@Bloem: Nou dat bedoel ik dus, het is gewoon flauwekul. Het was nu de derde keer dat ze dit flikt en nu is het gewoon genoeg.

@Toos: Inderdaad, wat een antwoord zeg. Ik kan me voorstellen dat je je daar kapot aan ergert. Is me nogal niet wat 50 uren werken en in jou beroep al helemaal. Pffff… maarja wat doe je eraan? Inderdaad dit ja :finger:

Ze hoeft het niet nog een keer te flikken. Volgende keer weiger ik dat te doen. Het is een kwestie van goed plannen, tja als je dat niet kan…:finger:

Die maarten die de 10 km zwemmen heeft gewonnen, vond het echt knap. Hij heeft leukemie gehad en er weer bovenop gekopen. Topprestatie hoor:thumbsup::thumbsup:

ja idd… plannen he?! ik vind het echt super rot voor je, en als t een keertje is, dan weet je, kom op, maar zoals je zegt dit is al de zoveelste keer… klote gewoon
hopelijk gaan ze snel voorbij en gebeuren er geen gekke dingen

werk ze

ikke naar bedje toe… hoofdpijn, moe, dus lekker slapen :dag:

@Bloem:Ach het gaat wel lukken, kom er wel weer doorheen. Jij lekker naar je mandje, slaap lekker:kus::dag:

Nou Bloem… slaap lekker en tot morgen en beterschap ermee. Het zit je nog niet mee he? Nouja… :kus:

En Toos… jij ook weer sterkte ermee en werkse dus straks. :dag:

:kus: Ik hou er ook mee op voor vandaag. Zie jullie morgen weer. :dag:

Truste all. :slapen: Voor zo

@Roanna: Jij ook welterusten en tot morgen:kus::dag:

@roanna en bloem: slaap lekker en tot morgen