TTT Deel 98.... we zijn er bijna

:idea: Man is het donker 's morgens…

Ik vroeg op, moet om 9 uur op cursus zijn.
Brak geslapen(mss omdat ik weet dat ik op MOET) maar ik ben er. Ff douchen enzo, en dan ben ik terug…

Môge TRL, derest is voor jou! :wink: :kus: jij een goede dag voor vandaag… morgen doe ik het wel voor morgen!!!

:turkey:Jac : 6 september- Turgutreis:TURKEY:

Raak : 7 september- Dominicaanse Republiek
Beppie : 14 september- Kusadasi
Marifran : 19 sept. Ambon-Tanimbar-Kei Eilanden-Bali
Cynthia: 20 september - Lara
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Damber en Viva: 28 september voor 8 dagen Gouves (Kreta) :wub: (by Damber)
Toos: 30 september nog een weekje ADR
ROANNA: 30 September weekje ADR
Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris
Marion: 12 oktober - Side :zon02:
Trl : 17 oktober landal Aelderholt Aalden
WW-meeting : 19 oktober
Jac: 24 oktober CP de huttenheugte
Beps: 6 Dec Thailand + Rondreis

***2009 ***

Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis

En dan de verjaardagen nog …

10/09 Raak

17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije

Morgen Beps.

Marion,JAAA lekker geboekt het aftellen kan weer beginnen.Toch wel Q koorts hopen dat het onderdrukt wordt en je er niet ziek van wordt.
Bloem,balen dat de tickets duurder zijn geworden,nu hopen dat ze toch weer goedkoper worden en wat als dat niet gebeurt??
Viva,morgen uitslag van sollicitatie spannend,blijf duimen voor je.

Ik al om 3 uur wakker en niet meer geslapen gaat dus weer een lange dag worden.

morninkkkk
@ trl weeeer een slapeloze nacht :frowning:
als t niet goedkoper wordt dan passen we de plannen weer aan, as usual, t komt wel goed, desnoods gaan we met de auto!! hahaha

@ beps werk ze!!

@ marion toch Q-koorts! en hoe zit het met je man en de hulp en J? hebben die geen risico gelopen? gelukkig nu AB-kuur en niet later, er is hier nu toch geen zon :wink: lekker dat je weer geboekt hebt hoor!!

Goede morgen…

@Beps
Vroeg op voor de cursus. Leer ze vandaag!!

@TRL
Jeetje meis wat heb jij een korte nacht gehad dan. Gelukkig ban je op de woensdagmiddag vrij dan kan je wat uitrusten. Of ben je niet vrij meer?
Ben er wel ziek van, ben al een week of 3-4 hondsberoerd met barstende hoofdpijn. Ging vorige week ook aan het hoesten en ben bang voor longontsteking, hoort ook bij de Q-koorts, vandaar dat ik naar de dokter gegaan ben.

@Bloem
Hub en J hebben ook risico gelopen, net zoals de mensen hier in het dorp want daar zijn er ook verschillende met Q-koorts. Vandaar dat pas onze dieren getest zijn. Zij zullen de bacterie ook vast en zeker bij zich dragen maar zijn er nog niet ziek van geworden en worden daarom niet behandeld.

En nu aan het werk want moet vroeg klaar zijn. Nog even op pad voor schoenen voor de bruiloft zaterdag. Had er al gezien maar twijfel tussen de kleur dus gaat de keuringsdienst even mee.

Marion,nee ben niet vrij op de woensdag middag dus,afwachten hoe lang ik het vol ga houden.Maar zit er doorheen kan hele dag wel janken.
Voor jouw ook niet lekker zolang beroerd te zijn,maar nog een aantal weken en dan lekker weer zon voor je.

Bloem,komen zullen jullie er,is het niet met het vliegtuig dan wel op een andere manier…

Moguh!

Marion: Lekker geboekt!!! Wel Q-koorts hoop dat je er inderdaad niet al te ziek meer van wordt, en dat de AB aanslaat!
Bloem: tickets duurder, over het algemeen worden “losse” tickets alleen maar duurder hoelanger je wacht…

Verder ff geen idee… weer aan het werk, maar ik ben moeee… Zoo moe!!! Ben aan vakantie toe!! :biggrin:

Goedemorgen allemaal

goedemorgen meiden…

jeetje Marion Q koorts nou heel veel beterschap
Bloemmie volgens mij wordt het ook steeds duurder hoor, als je nu niet boekt, zit je straks helemaal in het schip.
Tlr…meissie een hele dikke knuffel hoor, maar je emotie komt ook door je zwangerschap…janken om alles en niets (meestal krijg je dan een meisje)…

Viva&Linda: :dag: goeiemorgen!! Alles goed?

hier alles goed hoor Cyn…

o ja mijn leidinggevende kwam net, die had gehoord, dat mijn gesprek gisteren zeer positief werd bevonden…dus nu wordt het echt spannend, ook als het goed afloopt, om dan van funcite te veranderen, ik zit vandaag 9 jaar op hetzelfde plekkie, en je weet wel wat je hebt maar niet wat je krijgt…pffff…maar ja als ik het nu niet doe, dan komt het er nooit meer van…het enige wat ik wel in moet leveren is mijn vrijheid…maar ja daar krijg ik dan wel mooi 300 euro meer voor…dus dat is toch dik geld

@viva:zal voor je blijven duimen

@cyn: hier zeker alles goed en met jou?

Jaja!!!

goed om te horen

:wub:

Linda is het gelukt…(love)

@viva: mss, kijken hoe t verder gaat hebben gisteravond nou eigenlijk was t nacht 1,5 uur gekletst op msn

hey meisjes,
Alles oke met jullie? Ben weer ff poosje niet geweest, maar hou t allemaal wel een soort van in de gaten hier hoor!
Ik duim voor alle mensen die t nodig hebben…
Ik wens iedereen beterschap die een beetje ziekies is…
Ik hoop dat t iedereen goed gaat…
Ik wens jullie allemaal een fijne dag toe…

Zelf ga ik straks naar Arnhem, zoonlief is jarig. En morgenochtend met het werk van manlief naar Maastricht voor 3 dagen. Met de bus, lijkt wel een schoolreisje hihi.
En dan schiet t al lekker op naar de 21e, dan weer naar Marmaris.
Poehee, wat heb ik toch een saai leven (maar niet heus).

Dikke kus voor jullie allemaal.

@crazymar: hartelijk gefeliciteerd met je zoon en veel plezier in maastricht