TTT Deel 98.... we zijn er bijna

Crazy: gefeliciteerd en veel plezier!

crazy veel plezier,…busreisje naar maastricht

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_terrified.gif

ik ben er nooit zo voor een eind in de bus, maar als je maar plezier hebt nietwaar…

Ladies sinds vandaag ben ik mijn eigen reisforum op ww gestart… Bulgarije!! Vond dat dit een plekje waardig was op ww… Dus als jullie nog wat info hebben>> zet het er ff lekker neer!!

Goeiemorgen,
Gisteren rondgecrockt, sfeer is beladen en gespannen. Collega wiens man zo ziek is ,was even op het werk om het een en ander te regelen. Heb haar niet gesproken, tja wat moet je ook eigenlijk zeggen in zo’n sitiatie. Vrijdag beginnen de gesprekken wat de problemen op de afdeling zijn. Ben nu 2 dagen vrij, dus even niet aan mn werk denken. Heb net een sollicitatie de deur uitgedaan, dus wie weet.
@Crazy: Gefeliciteerd en veel plezier in maastricht
@Linda::wub::wub:
@Marion: Toch Q koorts, hopen maar dat de AB goed aanslaat. Ook nog geboekt, lekkeeerrrrrr
@Viva: Weer aan het aftellen en spannend of je aangenomen wordt. Duim voor je
@Bloem: Bij ons was K*m de goedkoopste om naar Oslo te vliegen. Wij hebben toen op hun eigen site geboekt. Zat trouwens wel veel prijsverschil in tussen de maatschappijen

Toos: ik ga voor je duimen!!! :thumbsup:

@TRL
Ik vind het vreselijk om te lezen dat je je zo k*t voelt, wou dat ik iets voor je kon doen maar helaas, dat kan niet. Dit is iets wat jij alleen moet doen. Het enige wat wij kunnen doen is luisteren als je wat kwijt wil. Een DIKKE vette kus voor jou :kus:

@Viva
In ieder geval al een goed teken dat ze het gesprek positief vonden. Verder kan je niets doen dan afwachten of je het gaat worden en wij duimen intussen lekker verder.

@Crazy
Gefeliciteerd met je zoon en een fijne dag in Arnhem.

@Cyn
Alweer aan vakantie toe :tongue:? Rustig maar hoor … je bent bijna aan de beurt.
Leuk je eigen forum op WW, ga er straks eens een kijkje nemen.

@Toos
Niks dan narigheid op het werk deze week. Gelukkig een paar crock-vrije dagen voor jou, kan je mooi alles een beetje laten bezinken. In ieder geval een solllicitatie de deur uit gedaan. Weer in de zorg of een hele andere richting nu? Succes in ieder geval, ga ook voor jou duimen.

Toos, zet het even van je af meis je kan er niets aan veranderen…en ik duim ook voor jou voor een andere baan.

Marion balen zeg die Qkoorts…hoe lang staat daar eigenlijk voor

Cynnie ook forumbeheerder toe maar…hihihihihii

trouwens gaan we nog bevallen ofzo…moet toch lukken zou je denken.

Cyn ziet er gebekt uit hoor je forum over Bulgarije, maar ja dicht bij het vuur nietwaar toeristiek:ninja: erbij en je komt een heel eind:smirk:, trouwens wel handig om het zo te vermelden…

Ik ben voor… Heb het rustig!

Viva: inderdaad toeristiek! Lekker makkelijk :wink:

nou Cynnie zullen we er dan maar even voor gaan…het is al een hele tijd geleden dat jij er een hebt geopend…

die 7 kunnen we samen toch wel aan…makkie

@Viva
Geen flauw idee, verloopt heel wisselend. Bij sommigen is het als een griep, anderen krijgen longontsteking of last van de gewrichten. Heb ook verhalen gehoord van mensen die een jaar later nog ontzettend moe zijn. De man die hier was tijdens het testen waarschuwde me, zei dat ik antibiotica moest nemen om te voorkomen dat het chronisch wordt.

Bevallen, moet binnen no time kunnen toch?
Zullen we er even de gas op zetten?

Dus verzin vast een leuke tekst voor nummertje 99

Dan is het zo gepiept

Nou daar ben je dan mooi klaar mee Marion, hoe wordt je trouwens besmet door die qkoorts…

Cynnie ben je al begonnen met het openen…

Pak ik de washandjes even … laat het puffen even aan iemand anders over

Nou Marion gas er op noem het meer turbo…