TTT Deel 98.... we zijn er bijna

zo dames, moest weer ouderwets wat bijlezen zeg!!

@ toos wat een giga klote nieuws zeg, dat zal jullie behoorlijk bezighouden
@ trl ik wou dat er een pilletje was een woordje een gebaar waardoor je je beter zou voelen!
@ beps owh mooi!! uren!!
@ marion geboekt…!! en de uitslag ook binnen dus… maar hoe zit het?!

ikke thuis, alles alweer gedaan en ga nu mn tickets boeken!!! jaaaaaa!!! vliegtickets!! jupjupdiedup

okey ik ga nog niet boeken…
baaal
prijzen zijn verandert… oftewel… dubbel zo duur… nog niet duur, maar wel t dubbele… rggrggrrr

@Bloem: Oh, da’s sund zeg! :drugged: Wat nu dan?

@Bloemmie:Balen!!! En nu??

vriendin neemt dr phoon weer es niet op…
ik weet t nie…

Ik zit er gewoon naast hoor :wink:

uhuh maar jij geef geen crap om schaatsen…
bah wat baal ik nu!! als ik gisteren gewoon had geboekt was er NIX aan de hand geweest

Baal ook voor jou hoor…

Nou meiden, ik moet er morgen op tijd uit dussss

:slapen: lekker

@Bloem: Ja, dat is zeker balen hoor.

Had ik dus ook zo ongeveer met mijn familie. Eerst hoor je ze er niet over en opeens willen ze ook mee, kan het niet meer. Alles vol in 2 dagen tijd. Ik bedoel dus eigenlijk ook …balen. :so:

Truste Beps. Slapen of “bijbabbelen”? Nouja anyway… lekker slapen en morgen gezond weer op.

@ beps truste
@ roanna had wel gekund, moesten ze alleen anders vliegen…

maar goed… ik zit te kijken en tis nog steeds net zo duur als donderdag vertrekken en rechtstreeks op oslo vliegen…

Niet alleen dat, ze hadden ook geen kamers meer. Hadden we beter afgesproken, hadden we nog wel met z’n allen kunnen gaan. Maargoed, het zij zo en zo erg was het nu ook weer niet (voor mij), want ik ga toch wel.:biggrin:

Maarja… als… als… als… :disgust:

jup
als…
you never know
zou heel goed kunnen dat ALS ik nu 1 mnd wacht dat de tickets dan weer super goedkoop zijn of… duurder…

Precies Bloem! Wie weet! :wink:

alright… we wachten nog ff (maandje of 2 ofzo)

bah heb nu helemaal de kriebels, want er werd net beneden aan de deur gebeld. heb niet gevraagd wie t was, want verwacht nix of niemand om half 11 dus…
brbbrbr
maar goed, me goes sleepysleepsleep doen (ben wel uitgestuiterd trouwens)

@Bloem: Goed dat je niet bent gaan kijken, laat staan open hebt gedaan om zo’n tijd. Als het een bekende was, had die je eerst, of alsnog wel gebelt.

Ik ga er ook van tussen. Het is weer mooi geweest voor vandaag.

Weltrusten allen en zij die nog komen. :unibrow:

Trusteeeeeeeeee :dag::slapen: :kus: allemaal.

Goede avond meiden!!!
Inderdaad weer zoals vanouds … was een hele kluif om bij te lezen.

De uitslag was positief, ik had (recente) antistoffen, dus zoals ik al vermoedde is het Q-koorts. Ik heb nu een antibioticakuur en nu maar hopen dat de klachten verdwijnen. Verbeterd het niet of krijg ik hoge koorts dan moet ik terug komen. Verder blijf ik een jaar onder behandeling, om de 3 maanden moet het bloed worden gecontroleerd. Afwachten dus hoe het gaat lopen.

@marion: beterschap (heb jij trouwens ook msn of hyves)

Bedankt Linda … gaat allemaal goed komen. Heb msn zal mijn adres sturen in een pb.