@ toos wat een giga klote nieuws zeg, dat zal jullie behoorlijk bezighouden
@ trl ik wou dat er een pilletje was een woordje een gebaar waardoor je je beter zou voelen!
@ beps owh mooi!! uren!!
@ marion geboekt…!! en de uitslag ook binnen dus… maar hoe zit het?!
ikke thuis, alles alweer gedaan en ga nu mn tickets boeken!!! jaaaaaa!!! vliegtickets!! jupjupdiedup
Had ik dus ook zo ongeveer met mijn familie. Eerst hoor je ze er niet over en opeens willen ze ook mee, kan het niet meer. Alles vol in 2 dagen tijd. Ik bedoel dus eigenlijk ook …balen. :so:
Niet alleen dat, ze hadden ook geen kamers meer. Hadden we beter afgesproken, hadden we nog wel met z’n allen kunnen gaan. Maargoed, het zij zo en zo erg was het nu ook weer niet (voor mij), want ik ga toch wel.:biggrin:
bah heb nu helemaal de kriebels, want er werd net beneden aan de deur gebeld. heb niet gevraagd wie t was, want verwacht nix of niemand om half 11 dus…
brbbrbr
maar goed, me goes sleepysleepsleep doen (ben wel uitgestuiterd trouwens)
Goede avond meiden!!!
Inderdaad weer zoals vanouds … was een hele kluif om bij te lezen.
De uitslag was positief, ik had (recente) antistoffen, dus zoals ik al vermoedde is het Q-koorts. Ik heb nu een antibioticakuur en nu maar hopen dat de klachten verdwijnen. Verbeterd het niet of krijg ik hoge koorts dan moet ik terug komen. Verder blijf ik een jaar onder behandeling, om de 3 maanden moet het bloed worden gecontroleerd. Afwachten dus hoe het gaat lopen.