TTT Deel 98.... we zijn er bijna

Hi meiden, nou gesprek gehad, ik hoor donderdag iets via de mail, omdat ik op donderdag niet werk…
Was een open gesprek ik kan er geen zinnig woord over zeggen…de manager is net maandag begonnen daar (oud militair) dus ken niemand…hihihihi was wel een grappig gesprek…toen we klaar waren vroeg hij of ik het nog steeds leuk vond, ik antwoord ja…dus we wachten af…waarom bestaat het leven altijd uit wachten…

en hier is momenteel een wolkbreuk aan het vallen…wat een vreselijk klot.n weer zeg…

hihihi Hans misschien nog een ideetje om te bereiden nietwaar…

enne volgens mij zijn topkoks meestal mannen…

Ik lees net dat GI/PG is overgenomen door de ‘vorige’ eigenaar. Dus weer in handen is van diegene die erin zat toen wij er waren. Toen wast niet slecht!

Ga nog ff ons forum afstropen voor info…hoort er dagelijks bij;en vanavond idemdito,heb het er druk mee maar doe het graag…part of life en dan eten…

Zo, wij ook weer op. Zal maar niet zeggen wat . Gewoon restjes :thumbsdown: en dan morgen weer vers koken.

@Beps: Daarom kan het nu ook best wel weer goed zijn. Jammer alleen dat bij reiswijzer nog wel de ranzige foto’s van vorig jaar bij staan, terwijl het dit jaar toch goede cijfers krijgt, las ik net.

@Cynthia: Doeggggggg, tot morgen.

@Viva: Tjee, dus weer wachten. Gelukkig niet zolang. Hier nog steeds droog en aardig weer geweest vandaag.

Beps, wat eten jullie toch altijd lekker! :nod:

@Hans: Wat ga je koken dan? :biggrin:

Oh, nog maar 72 te gaan.

@Roanna: jammer dat het lekkere eten wat we doen niet lijd tot gewichtsvermindering hahahaha maar lekker ist wel!!!

hoihoi iedereen een fijne avond!
Wist helemaal niet dat de ramadan nu start. Ik dacht volgende week.

Nou groetjes Jac

Zo belt net een collega, heb ik gewoon volgende week 2 nachtdiensten!!! Niet zondag overdag, maar zondagnacht en van dinsdag op woensdag… dan donderdagavond en de zaterdag en dan… VAKANTIE!!! Ohhhh gaat goed komen…

:turkey:Jac : 6 september- Turgutreis:TURKEY:

Raak : 7 september- Dominicaanse Republiek
Beppie : 14 september- Kusadasi
Marifran : 19 sept. Ambon-Tanimbar-Kei Eilanden-Bali
Cynthia: 20 september - Lara
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Damber en Viva: 28 september voor 8 dagen Gouves (Kreta) :wub: (by Damber)
Toos: 30 september nog een weekje ADR
ROANNA: 30 September weekje ADR
Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris
Marion: 12 oktober - Side :zon02:
Trl : 17 oktober landal Aelderholt Aalden
WW-meeting : 19 oktober
Jac: 24 oktober CP de huttenheugte
Beps: 6 Dec Thailand + Rondreis

***2009 ***

Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis

En dan de verjaardagen nog …

10/09 Raak

17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije

JAAAAA ZE HEBBEN GEBOEKT!!!
Gefeliciteerd Marion!!!(en N en J natuurlijk)

Thanks Beps … 100000000000000000000000000000000000000000 dansende bananen!!!

De rest van het nieuws volgt straks, moet eerst aan het werk.

OKe ben wel benieuwd hoe de dokter zegt dat het met jou is, en hoe het nu verder gaat mbt De Vakantie!!

@Marion: YEHHHHHHHHHHH

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/b/bananen/10.gif

Hoera…geboekt! :thumbsup:

Zo, ben ik weer. Kreeg net weer ff visite. Beps … je weet wel die met die blauwe scooter. :nod: Simpele, maar aardige mensjes.

@Beps: Eindelijk een beetje duidelijkheid wanneer je moet werken en dan meteen er achteraan de vakantie. Wie doet je dat na? :thumbsup:

Ben ook benieuwd wat de uitslag was van Marion. Valt denk ik nog wel mee, anders had ze het al wel eerder gezegd. Toch? Ik hoop in ieder geval dat de uitslag goed is.

@Roanna: Mn oude collega werkt daar ook, en zij doet de probleemdiensten oplossen(haha, en dan draaien we lekker saampjes een nachtje!!! heerlijk bijkletsen enzo haha) Dus volgende week nog 2 nachten erbij… kom ik ineens weer duidelijk aan de uren die ik graag wilde!)

Zo nu ff op de bank, want mn ruggetje is er nog niet helemaal!

@Beps: Ja doe dat, anders wordt het weer niks. :biggrin: Rug nog pijnlijk? Nou, doe rustig an dan.

Ik ook ff verder hier thuus. :dag: Moet nog was wegvouwen. :smirk:

Hihi, de klepdoos op mijn schoot…