Nou, Roanna, het is wel verleidelijk mn manneke op die kamer te krijgen vanaaf
Maar De Buurman komt vanaaf⦠haha!!! Hij gaat naar Gumbet, en wil weten hoe we het er vonden/gevonden hebben⦠Was er toen met Cyn, dat was toen het enige minpuntje
haha, wat een leuke vakantie was dat toen!!!
:finger: :finger:
@Beps: O zo ja. Jullie laten de buurman nu even de diaās zien van toen in Gumbet. :lol: Cynthia was er ook een keer toen wij er waren, ⦠maar kep ze nie gezien.
Maar ik kep u wel gezien
Denk ik⦠En kokkie met een petje op sien kop
In dat restaurant vlak bie dat hotel⦠(weet de naam niet meer, pfff ben te lang daar niet geweest)
Serhan! Dat was het ![]()
Hotel Serhan, Cyn en restaurant Seray, met dat lekkere ding voor de deur. ![]()
Lekkerrrr ding?!?! NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE bah!!
@Cyn:
:finger: :finger: Terug hahaha
We hebben wel gelachen toch!
Nou, vonden mijn schoonzus en ik wel hoor. :biggrin: Hebben we wel dezelfde voor ogen dan? Diegene, die ook een aardig woordje Nederlans spreekt? Wil ik best een beschuitje mee eten hoor!
Roanna: Geen idee⦠weet alleen dat het een koerd wasā¦
Beps: haha jij met je koffie onder het afdakje bij de snackbar⦠en dat ik sāmorgens om 10.30uur in me spijkerbroek langs het zwembad loop
haha
@Cynthia: Ach, maakt ook geen flaus aus. Hij is/was leuk of hij nu een koerd of een fries is. :lol:
Ja en jullie samen op de markt? :dag:Jullie hebben het echt gezelli gehad toch!
eh⦠nee⦠![]()
Absoluut niet HAHAHA!!!
Was toen nog een goed hotel he? GI waren jullie toch, als ik me goed herinner? Is vorig jaar behoorlijk in opspraak geweest. Bestaat het eigenlijk nog?
Nee, jullie hadden het ook niet zo leuk gehad he? :unibrow: :unibrow: ![]()
GI is nu Palm Garden⦠Is overgenomen⦠en daar gaat Beps haar buurman dus heen ![]()
Moet er even niet aan denken, na al die verhalen op reiswijzer, maarja⦠mss valt het dit jaar wel mee.
Ik ga even eten. Laterssssssss
Eetse!!!
Wat eten we vandaag? Ik eet vandaag sperziebonen, gebakken aardappelschijfjes en een van goghie:D Haha ja dat kennen jullie niet! Is ene gehaktbal met speciale kruiden en gebakken uitjes⦠Verkoopt de slagerij waar ik vroeger werkte⦠LEKKER!!! ![]()
Wij eten de SB pizza: met roerbakgroente/knoflook/gerookte kip en KAAS erover natuurlijk haha
Jij met je kaas!!!
Ik ga !! :dag:
tot morgen⦠Weer werken ![]()
Ach,meidenpraat weerā¦ik haak afā¦