TTT Deel 98.... we zijn er bijna

Ik ga even boodschappen doen en straks weer aan de crock. Misschien tot vanavond laat en anders tot morgen:kus::dag:

ook jij bedankt toos

nou ik ga werken incl koopavond dus tot vanavond 21.45/22 uur doei doei

Ben ik zo maar een pagina vergeten :retard: en dat kan niet he!!!

@Linda
Vervelend dat je last krijgt van je voet met lopen. Hopen dat het probleem met de nieuwe schoenen opgelost is.
Bezig met iets … ik word nu toch ook nieuwsgierig hoor!

@Viva
Op gesprek vanmiddag. Hoop dat het nu eindelijk DE baan is voor jou! Ga voor je duimen.

Ik duim dus nu voor Viva, voor Linda, voor Marion(boeken), voor Raak(dat Hanna die nu boven de Dom Rep zit niet teveel schade achterlaat)… pffff das een dagtaak…hahaha

Ik ga zo eten :tongue: Heb hongerrrrrrrrrr!!! Lekker broodje kipkerrie denk ik!

@Linda
Weet niet waarom maar dat vermoeden had ik al :wub:
Hoop echt voor je dat het wat gaat worden meissie!!!

@Toos
Ben zo benieuwd wat er uit gaat komen. Helemaal wat die illegale vlucht betreft, dat kan de rechter gewoon niet goedkeuren.

@Beps
Je hebt het er maar druk mee he, met al dat duimen.

Ikke net broodje tartaar op, samen met de hond(zij zonder broodje haha)

Nou dan mijn lunch voor vandaag … boterhammetjes met tonijnsalade :tongue:

Ook lekker toch!!!

Zekers … is ook lekker.

Nou … schiet echt op bij het lab. Nog niets binnen bij de huisarts, hij heeft al gebeld maar ze zijn er nog mee bezig. Misschien om 16.00 uur meer nieuws.

mm balen dat je zolang moet wachten!!!

Pfff kan geen tickets meer zien :frowning: Hele tas vol!

Linda,spannend hoor,wanneer kunnen we meer te horen krijgen:p
Viva,je zit nu in sollicitatiegesprek denk,ik duim voor je…
Marion,ook voor jouw dat jullie snel definitief kunnen boeken.En natuurlijk voor de uitslag van de bloedtest
En natuurlijk ook voor alle anderen…

En ik,ik wil niet meer,ben op, tis op gewoon K*T dus…:crybaby::crybaby:en dat terwijl iedereen zo lief is.

@TRL: Onthoud dat ook heel veel aan hormonen te bedenken is. Mijn buurvrouw zat al te janken als mn buurman een vlieg doodsloeg: dat was ook een leven, en daar moest je liefdevol mee omgaan (hihi)… :kus: voor jullie!!
EN… denk erom je ziek te melden als je dat wel nodig hebt!!!

@Cyn: Zitten de mijne ertussen? :lol:

Beps: Neee :wink: Wel alleeeeeeen maar Turkije-tickets!!! Pfffff wordt echt gek!!!

Trl: Ik weet gewoon echt niet zo goed wat ik moet zeggen. Heb zo met je te doen! Vind het allemaal zo vreselijk zoals het loopt, maar onthoudt wel dat er binnen in je buik een heel klein wondertje aan het groeien is, en dat hij/zij over een paar maanden wel zijn/haar mama nodig heeft!!! Hoop echt dat als je kindje er eenmaal is dat je een stukje beter gaat voelen, en kan gaan genieten van het mama-zijn. Sterkte meis! :kus:

Goedemiddag.

Ik was er vanmorgen wel heel even Net voor ik ging werken had ik nog wat gepost hier en met dat ik op verstuur druk, zegt tie… bezig met systeem opgraden of zoiets… :finger: Mooi voor niks zitten typen en haasten om het nog op tijd hier neer te zetten. Maargoed, er zijn ergere dingen.

@Toos: Ik schrok hier ook veselijk van. Het zal je maar overkomen. Jij ook sterkte ermee hoor, want op de een of andere manier neem je het toch mee naar huis. Bah…wat erg voor die mensen.

Nou, ik duim ook voor jullie allen hoor, waar jullie ook op wachten.

@ :kus:TKL

Hihi, Roanna: ik was gister niet eens met hubs boven bezig geweest toen ik door mn rug ging…
En heb er trouwens nog steeds niets gedaan haha

Kreeg net even bezoek, maar zijn alweer weg.

@Beps: Dus, het is er nog niet van gekomen? :lol: Jeetje zeg!

@Roanna: Des te langer je thuis bent, des te minder je doet!!! Ik word er giga lui van…
Gelukkig morgen weer werken hahaha

Beps: Ja he! Dat had ik ook toen ik die ruim 3 weken thuis was. Ik had natuurlijk mijn afleiding door iedere dag naar dat ZH te gaan, maar de rest kwam er ook weinig tot niets uit mijn handen.

Ga je het nu vanavond doen met hubs? :lol: Opruimen bedoel ik!

Ach, en anders van de week toch een keer! Voor je op vakantie gaat.