@marion: kon er vanmorgen maar moeilijk uit komen net effe naar winkel geweest om mijn loopschoenen om te ruilen kreeg veel te veel pijn aan rechtervoet omdat deze meer doorgezakt is dan de linkervoet nu andere proberen anders verder onderzoek
Sorry dat ik elke dag niet veel reageer maar ben ook ben iets anders bezig hoop dat t goed gaat en jullie snel iets meer kan vertellen
Je maakt ons nieuwschierig!!!
ja he
@Cyn: Zou het mischien te maken hebben met orkaan Hanna? Die ligt nu bij Cuba. Of hebben ze gewoon vertraging
@Linda: Ben ook wel heel benieuwd.
goedemorgen meiden en heer
Hans gelukkig goede pijnstillers
Toos wat vreselijk nieuws begrijp jullie verslagenheid
Linda…je praat in raadsels
Tlr…ik weer aan de arbeid:retard:
Beps ligt voor de brievenbus voor de tickets…en nagel eraf gesprongen…ik krijg ze over 2 weken weer.hihihihi
Marion in de wachtkamer voor de uitslag en ook nog bijna weer in het lijstje…
Roanna gemist hier vandaag of heb ik er overheen gelezen…
Cyn weer arkevlaai die je aan het werk houd…in turkije ook al de vluchten van or vertraging.
vanmiddag om 1 uur soll. gesprek…het zal mij benieuwen ik ga het allemaal aanhoren…dus nog 1 uurtje aan het werk en dan op naar de andere locatie.
@Viva: Succes met de sollicitatie vandaag
@Marion: Sterkte met de uitslag. Hoop maar dat er niks aan de hand is
@toos: sterkte met alles op je werk
@viva: succes met de solli straks
@marion: succes met de uitslag
ok dan, een klein tipje zal ik jullie geven… ben weer druk bezig met :kus:
@Marion: Ja. Vorige week contact gehad met de advocaat. Dagvaarding is klaar. HI is als eerste aan de beurt omdat zij degene waren die ons in de kou hebben laten staan en de koffiemolens hadden geregeld. Als er een positief vonnis uitkomt is arkevlaai aan de beurt. Vraag blijft of ze het tot een rechtzaak laten komen en toch niet willen schikken omdat er nog steeds sprake is van een illigale vlucht. maar ze hebben een flink bord voor hun kop, dus zal toch voor de rechter komen denk ik. Advocaat wil ook de anvr voorwaarden aankaarten. Volgens HI waren we te laat met indienen van de claims. Zijn 7 maanden verder en het kan nog wel even duren
Toos: dat zou nog best kunnen… Niet eens zo’n gek idee!!!
Linda ![]()
http://www.nhc.noaa.gov/. Hier kun je zien hoe hanna ligt en wat de koers is
Linda:wub::nod:
Toos een bord voor hun kop, noem het maar een betonnen muur:frown::finger:
@viva: jaja hopen dat cupido dit keer mij niet overslaat
ik zal voor je duimen Linda…
dank je viva
Ik http://www.animaatjes.nl/plaatjes/d/duimen/150-duimen.gif gezellig met je mee Viva
@Linda: Ik hoop voor je dat het wat wordt:wub::wub: