Zo ik was al wakker, maar was nog een btje versuft haah!!
Nu ff naar de L*dl, alles is op hahahahahaahah!!!
En daarna naar de nagelmuts, er is er 1 afgesprongen zondag…die wilde niet meer(ikke wel hoor, ik erachteraangesprongen maar niets hielp :lol:)
@Bloemmie: Mazzelbips!!! Jouw seizoen komt eraan… daar gaat haar accu dames, die gaat nu overcapaciteit krijgen(mss een idee, neem er 1 in reserve, kan je die in de zomer nemen, die is dan vol )
Goede morgen …
Niet heel veel te vermelden vanaf hier. Alleen dat ik vandaag kan bellen voor de uitslag. Fingers crossed he?
@Hans
Ik ken Linda, in juli zaten we bij de buren … in Grand Prestige. En jaren geleden hebben we in Corinthia Excelsiior gezeten. Ligt inderdaad erg mooi daar en een paar passen en je zit in het centum. Veel Hollanders aan het zwembad? Daar zit ik niet echt op te kijken maar zijn toch van plan om er veel op uit te gaan dus zal er weinig last van hebben.
Gelukkig geen hernia, al is de pijn natuurlijk wel vervelend. Nog 1 dagje thuis om wat op te knappen. Beterschap!!
@Beps
Ook al last van de rug. Het is niet besmettelijk hoop ik?
@Bloem
Druk op het werk, das minder natuurlijk dat je alles bijna in je uppie moet doen. Maar ook goed nieuws … JE HEBT TICKETS VOOR DE WK!!
@Roanna
Ook weer als vanouds aan het werk. Niet meer met de dolmus maar zelf op de scooter.
Bloem: stuitert!
Maroin: optie… Leuk!! Mijn vriendin is ook in hotel Linda geweest, was erg tevreden!
Beps: supermarkt en dan nagels. Ik bedoelde met die tickets dat op dit moment de tickets zijn verzonden tot vertrek 10/09. Zij sturen niet zo vaak af dus denk inderdaad dat jou tickets einde deze week komen of begin volgende week (en ik hoop de mijne ook)
TRL: :kus:
Verders… ehm… ik weer aan het werk vandaag… Hoop het druk te krijgen!! :biggrin:
@Cyn: Dat zei ik toch, donderdag ontvangt D weer tickets in de filialen…dus vrijdag hoop ik ze te hebben, en anders maandag(uiterlijk, want dan is t binnen die 5 dgn!!)
Zo schapjes in huis… 11.15 nagels…
pfff zweet me rot
Goeiemorgen,
Gisteren gecrockt en vreselijk nieuws gehoord. Man van een collega waar ik veel mee samenwerk, is vorige week op IC opgenomen. Ze dachten dat hij een giftige stof had binnengekregen op zn werk. Dat was het niet, hij heeft kanker in de agressiefste vorm en heeft nog hooguit een maand te leven. Verslagenheid was groot gister op de afdeling. Heb er ook rot van geslapen. Gatver wat is het leven toch oneerlijk.
@Toos
Wat een vreselijk nieuws weer. Kan me voorstellen dat het 's nachts bij je blijft malen.
Sterkte :kus:
@Hans
Is niet erg hoor, je kan niet alles onthouden wat er gezegd wordt. Er wordt zoveel gekakeld hier, en houd al die dames maar eens uit elkaar.
Vanmiddag pijnloos aan de wandel … met of zonder plu, geniet er van!