TTT Deel 98.... we zijn er bijna

@Jac; ben benieuwd naar de bordjes heb je een foto?

@Cyn
Hebben vanmiddag zitten puzzelen en nu een optie op hotel Linda in Titreyengol. Vertrek op 12 oktober en de 20e terug. We wilden eerst de 11e gaan, hadden een hele mooie aanbieding gezien maar de prijs en het aantal dagen klopte niet. Het is me wat met die lekkermakertjes. En eenmaal lekker gemaakt met 9 dagen wil ik ook 9 dagen. Dus N moet nog even kijken of ze vrij heeft die maandag of nog vrij moet vragen. En dan … mag ik in het lijstje.

@Beps
Op de cay bij Filiz … moet er nu echt van komen hoor. En natuurlijk doe ik haar de groetjes van jullie allemaal.

@Jac
Koffer nog niet gepakt maar de bordjes al klaar. Lief van je dat je er zoveel werk van maakt.

Ja, ben er ook wel benieuwd naar. :biggrin: Als ze maar naar de juiste plek wijzen.

@Marion: Dus eigenlijk al wat uitgezocht en nu nog even wachten op de details, zeg maar! Leuk hoor.

Marion…ken het persoonlijk…schitterend,alleen veel hollanders rond het
'kleine zwembad,eten is er prima;heb daar dus die iksender met lampvlees gegeten…omgeving prima;pad tussendoor naar het strand met veel winkeltjes[bars links en rechts,airco is centraal geregeld

Vanmorgen naar huisarts;geen hernia,maar wel zware pijnstillers…heb een extra dag vrij omdat ik de belasting niet aan kan op dinsdag…3 maal huis aan huis,plus v*ronica;dat trek ik niet niet

Woensdag weer aan de slag…postbodes zijn echte’‘die hards’’

@Hans: Gelukkig maar Hans. Geen hernia, dus nu even een kwestie van rustig aan doen. Neem de tijd ervoor. Die post wel bezorgd door die andere “die hards”. :wink:

Roanna…het is hangen en wurgen…carpe diem…

@Hans: Rustig aan, maar wss wel bewegen… Ga niet over grenzen met die pijnstillers…

Net bij mij in mn rug geschoten(gebeurt wel vaker) nu dus naar bedje maar…
Tot morgen
(oh ja, ik denk dat we gewonnen hebben :lol: :wink: )

mornink… erhmm eveninkkk
ikke net terug… wou dat ik mee kon, meer nee, de doggies gaan met mn ouders mee
t was zoooo druk op twerk, niet normaal… moet t werk alleen doen wat we normaal met 7 doen… en nog iemand ‘inwerken’ nee gaat lekker

maaaarrrrr we hebben de tickets voor de WK ALLROUND!!! jajajajjaa we zijn erbij, vriendin is ze vandaag speciaal in hamar gaan halen, nu ff puzzelen hoe we gaan, waarvandaan en waarnaar toe (stockholm-oslo-hamar??) anyways!! blij!! wiiehheee

EN over 2 mnd fahren wir nach Berlin
woopdiedoooppp

zag veel kaas langs komen maar verder weinig bijzonders… meer kaas dan afgelopen zondag igg :tssk:
vorig jaar rond deze tijd…

@bloem: super zeg naar wk allround, lijkt mij ook nog wel een keer erg leuk om een wedstrijd in thialf bij te wonen

vorig jaar rond deze tijd… ging jij weg over 2 dagen(als ik het correct heb)
Ouders vertrokken???
JAJAJAJAJA je/jullie gaan!!! Ze komen eraan… pas auf Berlin!!

Zo nu ga ik zitten. Wil niet uit mn rug schieten, dus het zit er nog wel ff…

t schiet iedereen allemaal maar in de rug!! doe toch es rustig aan allemaal!!

@ linda t wk is dit jaar in hamar!! ik ga dus naar NOORWEGEN!! in feb!! hahahah
@ beps jaaaaaaaa

Trusten allen, ik ben er morgen weer!!!
:slapen: lekker allen!

@beps: slaap lekker en tot morgen!

ik meld me hier ook vast af, slaap lekker allemaal en tot morgen

@Beps: Door je rug gegaan Beps…hmmm… tijdens de schoonmaak met hubs? Ja, ja. Ik geloof je! Beterschap hoor!

@Bloem: Jeetje, ook lekker dan zo te moeten werken.:finger: Maar wat doe je eraan? Je best… meer kan je niet doen. Ouders op vakantie? Lekker!

Het was bij ons ook weer ouderwets druk vandaag. Hier zijn de scholen weer begonnen en dat was te merken, want alles moeders weer werken. Fietsenhok vol om die tijd dat ik kom, maar kreeg van iemand een tip dat verderop een speciale plaats is voor motoren en scoots. Dus morgen daar maar gelijk naar toe. Ook nog zonder pasje. Vind het altijd zo’n gedoe. Pasje zoeken, ervoor houden, hekje open, plaatsje zoeken en teruggaande weer hetzelfde. Nu zo erin rijden. Dat ik dat niet eerder wist. :o LB.

Nou meiden en heer… ik ga ook alvast afscheid nemen voor vandaag. Iedereen weltrusten en tot morgen weer.

:dag::slapen:

slaap lekker allen!!

truste…

:turkey:Jac : 6 september- Turgutreis:TURKEY:

Raak : 7 september- Dominicaanse Republiek
Beppie : 14 september- Kusadasi
Marifran : 19 sept. Ambon-Tanimbar-Kei Eilanden-Bali
Cynthia: 20 september - Lara
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Damber en Viva: 28 september voor 8 dagen Gouves (Kreta) :wub: (by Damber)
Toos: 30 september nog een weekje ADR
ROANNA: 30 September weekje ADR
Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris
Trl : 17 oktober landal Aelderholt Aalden
WW-meeting : 19 oktober
Jac: 24 oktober CP de huttenheugte
Beps: 6 Dec Thailand + Rondreis

***2009 ***

Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis

En dan de verjaardagen nog …

10/09 Raak

17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije

Beps,door je rug gegaan,lekker laten masseren door je hubs en rustig aan je moet wel fit op vakantie.
Bloem,kaartjes voor Hamar weer leuke reisjes in het verschiet.
Viva,vandaag weer aan het werk,of nog vrij?
Roanna,druk op het werk,gaat de tijd wel lekker snel toch.
Hans,nog een dag vrij,rustig aan hoor met de rug.
Marion,vandaag misschien boeken?

gooooooooooooooooooooood mornink

doink doink doink!!
nix begint je dag beter dan een geweldige mail in de mail!!
owh en hamar is NU uitverkocht… woopdiedooop en ik heb kaartjes scoopdiescoop
lalllaaaaa…