TTT Deel 98.... we zijn er bijna

JAA VERTELLLL wat hebben jullie tot nu toe uitgekozen, want dat jullie naar Side willen dat wist ik al hahaha Groetjes doen aan Filiz en cay drinken hahaha

Goedenmiddag.

En Beps… al een beetje opgeschoten thuis? Leuk werk toch samen met je hubs de rommel opruimen boven? :unibrow: Ja, ja.

O ja, gister was de zoon met de vrouw dus hier en we zaten alweer plannen te maken voor volgend jaar. Hun/zij willen nu ook een keer mee naar Turkije en we waren samen (schoondochter en ik) al aan het zoeken geweest. Zij zit natuurlijk alleen op de O*D-site te kijken en we hebben al veel moois gezien. Waarschijnlijk ook een keer richting Side. Zij zijn al overal geweest, maar nog nooit in Turkije en wilden het nu graag een keer gaan doen, samen met ons. Nou, ik wil altijd wel hoor! :unibrow:

Roanna: leuk!!! :smiley:

Heb net die meiden van vakantieliefdes even verteld te moeten stemmen… Zijn meteen 5 stemmen extra :smiley:

@Cynthia: Daar had ik ook al aan zitten denken om dat daar te vragen, maarja, ik kom daar normaal ook niet, dus durfde niet goed! :wink:

Goed van je! :thumbsup:

Ja wat Australie zat ons op de hielen!! :wink:

:thumbsup: Cyn…ging idd een btje krap worden haha

@Roanna: hubs is nog onderweg naar huis. Ik ben de hele dag thuis maar kan niet veel in huis doen… en ach daar luister ik dan maar naar… haha

@Beps: Oh zo ja. Natuurlijk luister jij daar naar! :unibrow: Dus het moet nog gebeuren? Poe hee! Hi, hi.

Nou, ik ga even met het eten bezig. Alleen klaar zetten hoor, want kokkie had gister al lekker roerbakgroente gemaakt, maar toen gingen we ineens BBQen , dus staat dit nog in de koelkast. :unibrow: K’ben d’r maar druk mee.

Nou wij gaan kaasfonduen…jammie…gewoon brood, en geblancheerde champistoelen…heerlijk!!!

En daarna, als de pens volvreten is…dan moeten we dus gaan schoonmaken…dus…:thumbsdown:

Kaasfonduen… bah… Vind dat altijd zooo machtig!! Maar ik ben ook niet echt een kaas-liefhebber :wink:

Vandaag trouwens APK voor auto gehad… Is weer goed gekeurd… :smiley:

Een Alkmaarder die niet gek op kaas is? :question:… Dat kan! :unibrow:

Nou, zo als Beps het beschrijft… lijkt me heerlijk.

Alleen Beps… niet met een volle maag aan de grote schoonmaak hoor! Is nie goe! :smiley:

En, Meiden, het moet wel gek lopen dat we het niet weer gaan winnen…hahahahaha we hebben 9 stemmen meer dan Australië!!! jajajaajjajajaaja

Roanna: haha ja ik lust wel kaas, maar met mate :wink: En als Alkmaarder ben ik zelfs nog NOOIT op de kaasmarkt geweest :smiley: :tongue:

KAAAAAASSSSS er gaat hier zeker 2 kilo per weer doorheen!!! Kaas op alles(nog erger dan koffie, dat komt ook weer opzetten hier… moet maar weer all-inn Cyn)

Heerlijk. Kaasfondue…met groenten. Zo lekker, broccoli, bleekselder bloemkool of champistoelen dan…licht de kook erover, wel warm JAMMIE!!!

en dan morgen pizza…jaja met kaas hahaahahahah

pffff hahahaha gek! :wink:

Ouders hebben de tickets… zij vliegen idd op dinsdag de 9de om 5 uur heen, en terug om iets van 10 uur(landen op schilhol om 13 uur, ja de 30ste pas hoor)
Dus dan zullen onze tickets er ong donderdag zijn, of anders pas maandag… pffff wil ze wel hebben…dan ist echt bijna haha!!

Beps: N*ckermann? Die heeft de tickets op dit moment verzonden tot 10/09. Dus kan nog wel eventjes duren… Zijn weer lekker laat met alles!

Ladies tot morgen!! Ik ga naar huis!!! :biggrin:

@Cyn: ouders hebben ze al binnen, dus… voor de 9de… Snap niet wat je bedoelt nl… ik hoef ze pas deze zaterdag/maandag officieel binnen te hebben… dus…???

@Bloem: koffer nog niet gepakt. Doe ik altijd op de dag zelf. Dus vrijdag ga ik mijn koffer inpakken.
En natuurlijk zijn mijn bordjes klaar!!! Heb zelfs alle kamernummers op het bordje gezet.
Wel een werk hoor maar ECHT nodig voor de DDD-ers.
Gelukkig heb ik toestemming. En ik mocht de technische dienst vragen om ze op te hangen.
Dus dat is mooi!

@Beps: eet smakelijk. Ik heb het nog nooit gedaan/gehad dus ik heb er geen mening over.

@cyn: fijne avond!

Groetjes Jac

zo heerlijk aan mijn laatste weekje begonnen. Nog 3 dagen puffen en dan vakantie!!!
Zo leuk iedereen is terug en nu ga ik… ze zijn jaloers hahaha