TTT Deel 98.... we zijn er bijna

Zo ik ben thuis. Giga leuke en gezellige dag gehad.
Aan t eind bij de fokkers gebbqd. Net thuis, doodmoe(zijn om 6.30 de deur uit gegaan, waren er rond 21.45-22 uur weer in) dus nu naar bedje…

Tot morgen!!

@beps: fijn om te lezen dat jullie zo’n leuke dag hebben gehad, slaap lekker en tot morgen

@Beps: Dat kan ik me voorstellen dat je dan doodop bent. Maar in ieder geval weer een mooie dag gehad.

@Bloem: Ja, dat kan je bezig houden dan. Maar wel leuk toch die websites van je!

@Linda: Ook niet zoveel te vertellen vandaag?

Dan ga ik er nu ook maar mee nokke. Vind het ook wel weer best voor vandaag. :lol:

Iedereen voor zo… weltrusten en slaap lekker en hasta manana. :kus: :dag:

@roanna: nee heb vandaag eigenlijk niets te vertellen, mss morgen, slaap lekker en tot morgen

Slaap lekker allemaal en tot morgen

@ beps welcome thuis. fijn dat t leuk was… kijk uit naar je blogje! :wink:
@ roanna en linda, slaap lekker

Hallo meiden, ja daar is ze weer…
Moest wel even hier en daar wat bijlezen, maar heb geen 75 pagina’s gehad hoor…dus sorry als ik her en der het een en ander niet heb meegekregen…

De vakantie was heerlijk maar zo vreselijk HEET, echt niet te geloven…als het koeler was stond de thermometer op 47 graden…maar we hebben ook 67 gehad…echt zinderend heet.
Het appartement was goed hoor, de schoonmaak had wat beter gekund, maar het was een heerlijke vakantie…lekker een boottocht gemaakt, en voor de rest heel veel gerust, geslapen, gezwommen ect…
Had wel 3 kwartier vertraging op de heenreis, maar dat viel wel mee dus…wel een mega k*t landing gehad, met het toestel bijna dwars op de landingsbaan en op het laatste moment trok de piloot hem recht…dus dat was wat minder…maar goed dat kan gebeuren…terug netjes op tijd vertrokken en na een ruwe vlucht met heel veel turbulentie heel rustig op schiphol aangekomen…

Heb wel het een en ander mee gekregen…Q koorts geloof ik voor Marion, Hans door zijn rug, Bloemmie in frankrijk…Tlr vind 9 maanden te lang… kokkie last van de wond, Roanna toch lekker een weekje naar adr. en toen wist ik het niet meer.

Enne meiden en heer nog allemaal bedankt voor jullie lieve felicitatie’s, mijn verjaardag was leuk hubs heeft de hele boot gek gemaakt om lang zal ze leven te zingen…hier en daar deden er dus wat mee.

Zo ik heb de was weer in de kast, maar ga nu lekker douchen en dan plat, want het was vannacht een latertje…
Dus als er iemand de tijd of zin heeft voor een update hou ik me aanbevolen

@viva: welkom thuis!

Goede morgen meiden …

@Viva
WELKOM THUIS!!

:turkey:Jac : 6 september- Turgutreis:TURKEY:

Raak : 7 september- Dominicaanse Republiek
Beppie : 14 september- Kusadasi
Marifran : 19 sept. Ambon-Tanimbar-Kei Eilanden-Bali
Cynthia: 20 september - Lara
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Damber en Viva: 28 september voor 8 dagen Gouves (Kreta) :wub: (by Damber)
Toos: 30 september nog een weekje ADR
ROANNA: 30 September weekje ADR
Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris
Trl : 17 oktober landal Aelderholt Aalden
WW-meeting : 19 oktober
Jac: 24 oktober CP de huttenheugte
Beps: 6 Dec Thailand + Rondreis

***2009 ***

Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis

En dan de verjaardagen nog …

10/09 Raak

17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije

Viva,welkom thuis.
Beps,mooie dag en lange dag gehad gisteren,vandaag lekker rustig aan?
Marion,en hebben J en zijn team het gedaan op het toernooi?

fijne dag allemaal

Zo ook ik wakker…nog 14 dgn en dan vertrek ik vandaag…(oke is 15, maar ik ga die dag weg,…btje smokkelen mag toch!)

nee vandaag niet rustig aan, vandaag verjaardag van mn jongste nichtje. Daarbij is het huis blijven liggen van de week, dus… we moetn vanmorgen nog ff aan de slag!!!

@Viva: Niet vergeten te stemmen op het forum van t jaar he!!!(bij het reiscafe)…
Laat Damber ook ff stemmen please…morgen sluit de bus…

Goedemorgen vroege vogels. :idea:

@Beps: Viva heeft al gestemd vannacht… nu Damber nog even, als ze dat wil.

Alweer de hort vandaag? Oh ja, je gaat de stad van Cyn onveilig maken he? Veel plezier ook vandaag weer.

@Viva: Nu in het eggie…WELKOM THUIS en fijn om te lezen, dat je een goede vakantie hebt gehad. Weer aftellen voor de volgende. :nod:

Ik nu even aan mijn 1e bakkie en nog in de doll. Wasje (wit) draait weer en gaat straks lekker naar buiten en voor de rest gaan we het vandaag weer lekker rustig aan doen. Genieten van het mooie weer en vanmiddag mss ff een stukje wandelen. We zien het wel.

Waar is Toos toch? Moest wel veel werken he deze week, of zit ik ernaast? Toos…:dag:

Hele fijne dag allen. :kus:

@Roanna: ik had het al gezien…ach ja, wil zo graag dat we de 3de keer ook winnen hahaha…
Nu staan we met 8 stemmen verschil 1ste…

@Viva; vergeet je helemaal officieel welkom terug te wensen… haha!!! Nou welkom terug dan :lol:

Goeiemoggel,
@Viva: Welkom terug. In ieder geval lekker uitgerust en kun je weer aftellen voor Kreta
@Beps: Gefeliciteerd met je nichtje en een mooie foto van jullie Aiji. Lief koppie heeft ze hoor
@Trl: Een hele dikke :kus: voor jou
@Marion: Eerste uitslagen goed, nou de Q koorts nog. N. moet die manager nog maar eens flink aan zn jasje trekken om toestemming te vragen, kunnen jullie in ieder geval boeken
@Raak: Ben benieuwd hoe het in de Dom. Rep is na Gustav. Wie weet valt het mee en zien jullie er weinig van. Heb foto’s van Jamaica gezien die ook die orkaan op bezoek hebben gehad, daar was in ieder geval veel schade
@Roanna: Kokkie moet maar rustig aandoen, jullie moeten tenslotte over een week of 4 ergens heen:drugged:. Dus kokkie… beetje gas terug en pas goed op jezelf. O ja zou het bijna vergeten, heb nog een tip. Neem een zonnebrand met een echt hoge factor mee (50 of hoger) om op het litteken te smeren tegen verbranden. Moet het wel goed genezen zijn
@Hans: Je treft het niet, eerst takkenweer en nou door je rug gegaan. Wens je beterschap.
Ik ben het verder kwijt, voor wie ik vergeten ben een dikke :kus:

@Jac: Gefeliciteerd met je nieuwe contract. Het gaat al lekker opschieten voor jou. Hoe is het met de bordjes??
@Roanna: Had een rustige week, hoefde alleen vrijdag rond te crocken.Laptop had kuren, toetsenbord deed het niet goed. Kon dus wel meelezen. Ben nog steeds van de leg van die nachten. Enige remedie is bezig blijven om niet in te kakken overdag.
Deze week is het weer bal, moet weer veel rondcrocken. Donderdag gaan de gesprekken beginnen van het traject communicatie wat we in moeten. We moeten allemaal alles wat je als negatief ervaart op papier zetten. Nou maar hopen dat er wat op korte termijn mee gebeurd.
Gisteravond nog lang buiten gezeten, eerst gegoermetselt, muziekje aan en een tia maria erbij. Was genieten. Vanmiddag naar verjaardag van broer en neefje, gaan daar BBQen. Zijn allebei woensdag jarig, vieren het volgende week, maar moet ik aan de crock.

gooood morninkkkkk

@ viva welcome thuis!!!

gaaaappp
ikke ff een bakkie en drek ff douchen en richting terras… ben nog een beetje gammel maar de zin komt vanzelf wel.
Konijnen hadden weer feest afgelopen nacht, snap niet hoe ze het voormekaar krijgen maar ze waren er weer uit… op zich gedragen ze zich vrij netjes maar weeeeer mn venitiaanze masker de piemelpunt… heeft bijna geen neusjes meer :frowning:

@Bloemmie: Hoe passend: de piemelpunt van de neus van het venitiaanze masker… nu is het geen neusje van de zalm, maar zn piemelpunt (de etters, ik zou ze uit de kamer verbannen :wink: )

@Toos: ik denk dat het op de Dom Republiek nog meevalt. Gustav is er langsheen gegaan, wel storm wss maar niet echte schade. Hij is niet aan land geweest.

@Bloem: Misschien het masker wat hoger zetten, op een plaats waar ze niet bij kunnen? Het is heerlijk weer, dus wordt vast genieten. Kwam Cris nou vandaag? Doe haar in ieder geval de groeten

Ik ga badderen en van de :zon02: genieten.
Fijne zondag!!!