TTT Deel 98.... we zijn er bijna

@ roanna :dag: enjoy!!! hahahah ff wat een vakantie sfeer in t WC zeg… bleghhhh… had ff gauw iets fatsoenlijks aangetrokken om witlof voor de bunnie-bende te halen, maar ben blij weer naar binnen te kunnen duiken…

Pff zo nog 10 minuten… :smiley:

Ik kijk trouwens elke week onze vlucht na die naar Antalya gaat… En elke week gaat hij keurig op tijd… Dus ik hoop zoooooo dat die van mij over 3 weken op tijd gaat!!! :smiley: Kan niet wachten!!!

Ladies fijn weekend!!!

Tot maandag!

:dag: :kus:

@ cyn :dag: prettig weekend en eetsmakelijk vanavond!! :dag:

Zo hee… bijna 250 wagens, van brandweer tot open militaire jeeps. Gaaf men. Weer een heleboel mensen gelukkig gemaakt. :wink:

@Cynthia: Heel goed weekend en ook nog ff genieten van het mooie weer en eetse straks met je mamsie. :dag:

@Bloem: Bij jou ook wat te doen dus op het WC? Nou, het weer werkt mee!

@ roanna nee hoor gewoon inkopen doen enzo, maar je merkt t gewoon aan de sfeer… gelukkig vandaag geen draaiorgel zeg… ppfpfpf das echt geluidsterreur zeg!!

@Bloem: Oh, hier staat in het centrum altijd zo’n draaiorgel. Al jaren. Ach, hoort wel een beetje hier bij het straatbeeld. En hij verplaats zich steeds, dus staat niet direkt bij iemand aldoor voor de deur te draaien. :biggrin:

Bij ons op het WC, zitten altijd van oost europeanen muziek te maken. Accordeon of soms viool. Meestal bij de ingang van de Appie of de Dek*markt.

Zo, wij gaan ook ff eten. Gebakken schijfjes met … hoe verrassend… sla.

Tot laters. :dag:

@ roanna smakelijk…!!
hier staat het draaiorgel op de hoek van het WC en das verrektes dichtbij mn huissie… gelukkig dit weekend dus niet… alleen die rattelende karretjes hoor ik vandaag… hhihihi

Vandaag op de fiets gekropen richting kr**dvat;ibu’s plus warmtegevende ingeslagen en nu 2 dagen absolute rust…

Och jee Hans. Nog steeds in de lappenmand? Nou, inderdaad neem je rust en wat molletjes of iets dergelijks, dan moet het weer goed komen.

Beterschap ermee.

goeieavond iedereen !

Kom vlug even binnenwippen ! Moet wel nog wat bijlezen, denk dat ik terug moet naar pagina … 30 en … Is geleden van donderdag. Sorry !!!

Wat een heerlijk weertje vandaag !!! Zouden we meer moeten hebben ! Helaas morgennamiddag alweer gedaan. Althans in België toch. Staat een onweertje te wachten !! Pffff…!!!

In elk geval, de BBQ staat klaar, dus dat wordt genieten deze avond met een lekker glaasje rosé erbij !

Ga morgen wel wat bijlezen, moet nu slaatjes maken.

Iedereen een prachtige, leuke, warme, zwoele zaterdagavond gewenst in elk geval !!! :kus: en :dag:

Hans : zie net dat je je niet zo lekker voelt ? Beterschap hoor !

@Kaylo: Zal je snel even bijpraten. Hans is gister door zijn rug gegaan.

Veel plezier zo hoor en eet smakelijk.

@Cyn
Gezellig naar de Griek met mams … smakelijk.

@Bloem
Druk bezig in de toko, is ook niet mijn hobby maar soms moet het he?

@Roanna
Het gehandicaptenconvooi hebben we hier in de buurt ook altijd op de 3e zondag in september. Broer rijdt ook altijd mee.

@Hans
Maar rustig aan doen … beterschap.

@Kaylo
Ook weer lekker bourgondisch aan de gang vanavond.

en ikk ga weer aan het werk … tot straks

@Hans mocht je mij bedoelen…ik ga naar Kusadasi…:lol:

Ik heb van de week nog een paar dagen aan mijn verblijf vastgeplakt, maar er was geen vlucht.
Maar met een mail naar het moederbedrijf (OAD?) werd alles alsnog geregeld :dag: (bij B*X dus)

Enne…beterschap

Mirene…bel je volgende week…k*t die rug…sloeg op slot,maar is geen hernia;voel geen uitstraling…

Lopen we zo samen het bos rond en dan dit;een postbode kan zowiets niet gebruiken…maandag naar de dokter…

@hans: beterschap!

Rustig hier he? :paranoid:

ja ikke een beetje televee gekeken en nu rustig wat websites aan t bijwerken… kost altijd stiekum veel tijd… cker als je er 3 hebt bij dezelfde en die gaan ineens wat veranderen :retard: