TTT Deel 98.... we zijn er bijna

Goedemiddag.

@Bloem: Is ook Indisch, zo afwassen en dan de boel op een rekje laten drogen. :nod: Alleen wij doen het nooit zo, maar al mijn schoonzussen wel.

@Cynthia: Ik zie, dat je de dag wel aardig bent doorgekomen he? :wub: Liefdes problemen proberen op te lossen, of in ieder geval een luisterend oor willen zijn. :thumbsup:

@Marion: Al klaar met het huishouden doen? Veel te warm voor he?:vak02:
Wij in de tuin gezeten. Kokkie zijn dutje gedaan op de luie stoel en ik de zaterdagkranten gelezen. Ik ga zo ff naar de grote weg hier. Komen van die truckers langs op de ringweg hier, met allemaal geestelijk gehandicapten mensen erin, die een middagje mee mogen met de truckers. Is ieder jaar hier en heb diep respect voor al die vrijwilligers, die het toch maar weer voor mekaar krijgen om een paar honderd trucks met chauffeurs te leveren, voor dit evenement. :thumbsup:

@ roanna, cool!! en dan toeteren!! hahaha en een lol dat ze hebben?!

@Bloem: Juist. Van verre hoor je ze al aankomen. Het is nu nog stil hier, maar als het goed is, zijn ze er met een kwartier volgens de buuf.

Roanna: leuk!!! :smiley: En inderdaad goed dat ze dat vrijwillig doen!!! En ja moet toch wat doen he :wink:

:dag:

ikke was ook ff afgedwaald op een ander topic en owh owh owh!!! kromme tenen, draaiende maag… waarom zijn sommige meiden zooooo domdommmmmmmm!!! pfpfppfp, ikke maar gauw weer weggegaan… :smiley:

owh ja… ging verder met het huishaten…

Bloem: kan wel raden welk forum :wink:

:stuck_out_tongue: ja solly hoor…
wor wakker meisje weet je wel da ja? van die mensen die niet eens nederlands kunnen schrijven. en heus ik val heus niet op 1 of 500 spelfouten ofzo, maar de manier hoe ze iets brengen… anyways… ik zie ze niet dus bestaan ze niet

haha :biggrin:

Oh, dus dat heb jij dus ook? Ik ook, maar vind het soms zo vermakelijk om te lezen. Het begint altijd met van…

ik ben dit jaar op vakantie geweest in bla, bla, bla en heb daar een leuke jongen ontmoet en bla, bla, bla. Dan denk ik … even na de datum kijken… o ja, ze zijn weer terug van vakantie. :crybaby: :wink:

Hi,hi.

hahahaha jullie zijn echt erg :wink: Ach ik wil zo’n meisje best helpen… heb vandaag toch niks beters te doen :biggrin:

Ach welja Cyn. Je bent te lief. :unibrow: :wink:

Weet je waar ik nou zo’n hekel aan heb… Komen er 2 vrouwen binnen…

Dus ik gewoon: kan ik u helpen?

Ja, kƶnnen sie mir sagen wo ich blablabla…
Ehm…
ehm…
En dan staan ze je heel schaapsachtig aan te kijken.

EHM is het ooit in je opgekomen dat ik als Nederlander misschien geen Duits spreek? pfff ze gaan er maar gewoon vanuit dat je het spreekt…

Dus dan vraag je nog of ze engels spreken… Nein allein Deutsch… Ja ga het dan maar bij de snackbar vragen…

Echt mijn duits is de laatste jaren gedaald tot nivo 1 en spreek het zooo slecht nu!! En wij in alle landen maar proberen om de taal van hun land te spreken… zelfs in Maleisie!! :smiley: haha

Krijg nou wat zit ook al aan mijn 9000 posts!!!

Adoe…kasian zeg jij… Cynthia. Spreekt alle talen, behalve Duits.

Wat blijven ze lang weg die truckers.

hihih
ja sorry, maar die dames zijn helemaal hotel de botel en dan hebben ze alleen een mailadres en dan vragen ze zich af waarom ie nie reageert en hij vond me toch zo leuk… jaja… duidelijk… been there seen it…

anyways
ik spreek ook geen duits en ook geen frans, maar ja… als t mot luister ik wel… hihi…
maakte donderdag een foutje, blijkt dat ik toch frans spreek… meteen mn instellingen op t werk aangepast… shiiiiitttt hahahaha

Roanna: Haha ik kan wel een beetje duits… maar liever niet… Nee laat mij maar engels spreken… gaat me een stuk beter af…

Tegenwoordig werken wij ook samen met een duitse reisorganisatie (AllTou*s) en soms krijg ik dan een duitser aan de telefoon… EHMMM is er iemand die Nederlands spreekt? hahaha

Bloem: tsja… liefde maakt blind :wink:

Oh ik moet even gaan. Ze zijn er,.

Ciao ciao!

Pfffff Utrecht-PSV 1-5… Sjonge jonge dat is toch geen score meer!!! Jaaaa het voetbalseizoen is weer begonnen!!! Me is happy!!! :biggrin: