TTT Deel 98.... we zijn er bijna

Goede morgen …
Auto opgehaald in de garage, J naar voetbal gebracht en dan nu even een rustig ontbijt voordat ik ook naar het voetbalveld ga. Ze hebben een toernooi vandaag.

@Hans
Wat een pechvogel ben je toch!! Weet hoe het voelt en zie het gewoon voor me, jij met je tas op de fiets. Dan duurt de weg naar huis lang ook al is de super naast de deur. Hopelijk trekt de pijn snel weg. Beterschap.

@Raak
Jij ook veel plezier op deze zonnige dag. Heb je nog plannen? Misschien heb je het verteld en is het niet blijven hangen.

@Beps
Jij ook veel plezier in Rotterdam. Hoop dat Aiji het goed doet. Superfoto trouwens … het is echt een scheetje.

@TRL
Klinkt me niet helemaal onbekend in de oren hoor. Ik vind een zwangere vrouw altijd heel mooi om te zien maaar vond het bij mezelf ook niet zo geweldig als ik had verwacht. Het ene moment genoot ik er van en het andere voelde ik me net zo’n tientonner.

Goeiemorgen!

Ik weer op de zaak, zit vandaag, maandag en dinsdag alleen… Collega is naar Barcelona… Lekker (ik wil ook!!) Dus hopen dat het druk is en de dag lekker snel gaat!

Vandaag weer heerlijk op de scooter, wat een weertje:D

Trl: :kus: tis niet makkelijk he meis!!! :kus:
Marion: veel plezier op voetbal! :dag:
Roanna: Selamat Pagi puan! (klopt toch?)

Verder ff geen idee, gaan eens kijken wat ik hier kan doen!!!

:dag:`

Goedemorgen all.

Wat een weertje he? Ga ervan genieten hoor!

@Viva: Mocht je reeds thuis zijn… welkom thuis en fijn dat je een beetje het weer hebt meegnomen. :dag: Hopenlijk hebben jullie genoten. Nu weer op naar de volgende vakantie.

@TKL: Ik kan mij er ook best wel een beetje wat bij voorstellen hoor, dat jij het miss anders ervaart dan de meesten. Jij kunt het ook niet delen met iemand waarvan jij houd en dan zal het best moeilijk zijn. Natuurlijk zijn er je ouders en vrienden, maar dat is toch anders. De momenten die er wel zijn… probeer ervan te genieten. :kus:

@Marion: De normale gang van zaken zijn dus bij jou ook weer begonnen. Zaterdags weer naar de voetbal en de toernooien. Leuk dat J. het nog steeds doet en wens hem succes in het nieuwe seizoen.

Beps naar Rotterdam en de rest werken of lekker genieten, van dit misschien wel laatste fraaie weekend.

Ik hier thuis nu een beetje aan de gang. Heb het bed verschoont en zit al in de machine en gaat straks lekker naar buiten om droog te wapperen.

Verder niet veel van plan vandaag, dan ook wat schapjes doen. We houden het maar een beetje rustig, ook omdat kokkie nu toch een bietje last heeft van die wond. Misschien toch teveel gedaan. Maargoed, met wat molletjes kan die het wel aan en een bietje rust moet het toch weer goed komen.

Iedereen een hele fijne dag en geniet van het weer. :kus: :dag:

PS: Linda: Ook nog bedankt voor het mooie kaartje van Rhodos.

Roanna: Jij ook fijne dag!! En geniet even lekker van het weer!! :kus: :dag:

@Cynthia :kus: terug :dag: Helemaal goed! Werkse vandaag hoor.

Terima Kasih :wink: Haha ik ga denk ik maar eens Maleisische les volgen :wink:

Oh, bijna helemaal vergeten. :idea:

@Hans: Jij ook beterschap hoor met je rug. Is niet niks. Dat is zo pijnlijk. Wel weer beter zijn voor 19 oktober hoor! :thumbsup: Beterschap ermee en doe ook een beetje kalm aan het weekend.

Hans : ook namens mij!!!

Zo, even mijn 2e bakkie opdrinken en dan even badderen.

Tot laters en Cyn, la ma weten, als je bepaalde Maleise woorden/zinnen wilt weten. :unibrow:

Sampei pertjuma lagi. :dag:

Ja insgelijks? :wink: hahaha

@Cyn
Het rijk alleen op de zaak en is het niet druk dan hier maar aan de babbel he! En is er hier niets te doen dan mss op zoek naar wat Maleise woorden op het net.

@Viva
WELKOM THUIS!!!

@Roanna
Bezig met de huishoudelijke klussen, daar ga ik me nu ook maar mee bezig houden.

mornink all
ik ben opgestaan uit de coma alleen mn koppie is nog niet helder… wat was ik moe moe moe moe.
en ineens schijnt t zonentje weer!! iedereen alweer op pad…
zal ik eens gaan doen?? eerst maar ff wakker worden denk ik…

Druk!!! Waahoeeee heerlijk!!!.

Bloem: welkom terug op aarde :wink:
Marion: al terug van voetbal?

@Bloem
Good mornink!!!
Nog geen plannen voor vandaag? Zal gezellig zijn op de terrasjes, lekker met een boek in de :zon02:

morninkkk
ik kom maar niet wakker en al helemaal nie vooruit…
ik ga maar es een afwasje doen ofzo…beetje de huisvrouw uithangen…

Jeeeh! net lekker gewoon een restaurant besproken voor vanavond voor mams en mij… Haha ze weet het alleen zelf nog niet :biggrin:

wokken?

nope… Grieken :smiley:

he bah… :frowning: hahahaa…

ikke de afwas gedaan, denk dat ik t probeer te laten drogen a la turkey style…
denk niet dat t werkt, maar kan t proberen he!? heb toch nix beters te doen…
nog ff stofzuigen en de bunnies verwennen… mmhh… misschien ook iets met een doekkie!!! nee kan vast ook wel met de stofzuigmachine…

ikke ga ff verder met het huishaten

Ja vies he :biggrin:

Hier nu weer rustig :smiley: