TTT Deel 98.... we zijn er bijna

Wij gaan ook badderen, en dan richting Alkmaar…
Pfff gelukkig in de tuin, mss nog een kleurtje opdoen!

Zo he … moet ik ff veel bij lezen deze keer :wink:

@TRL
Ze hebben alle wedstrijden verloren. Ze spelen nu in de D, een nieuwe team en op het grote veld. Dat is toch weer ff wennen he.
Jij ook een fijne dag … heb je iets in de planning of gewoon lekker banken vandaag?

@Beps
Eerst aan de slag in de toko. Maar met hubbies hulp is dat zo gepiept denk ik. En dan naar de verjaardag van je nichtje. Enjoy!!

@Roanna
Voor jou een dagje relaxen. Met de krantjes in de tuin waarschijnlijk. Geniet van de zon en van kokkie.

@Toos
Had je ook al gemist. Gelukkig niets aan de hand met je. Alhoewel het erg vervelend is als de klepdoos niet werkt. Een druk, maar gezellig, weekend voor jou. Geniet van het feestje vanmiddag. Het is in ieder geval prachtig weer voor de BBQ!!!
Nu de laatste uitslag nog. Ben er bang voor. Voel me nog steeds niet kip, vooral niet als ik achter gewerkt heb. Ben dan hondsberoerd en een barstende koppijn … dat wil je niet weten. Zat trouwens ook al aan een allergie te denken. Maar we wachten rustig af en dan zien we dinsdag wel verder.
N. heeft de goedkeuring binnen, ze heeft die manager gisteren nog eens aan de jas getrokken. Wilde hij weer uitstellen maar na wat aandringen is ie uiteindelijk toch gaan kijken. Morgen kunnen we dus eindelijk boeken.

@Bloem
Stelletje vandalen die konijnen van je :wink:
Veel plezier op het terras en de groetjes aan Cris!!!

ja :tssk: ben er echt niet blij mee
en dat masker staat daar, omdat er nergens anders echt plek is, maar zal nu idd moeten verhuizen :frowning:

@ marion, allergisch voor de geitjes… hihi… da zou wel grappig (en vervelend) zijN!! en morgen boeken!! jippppiiee

ikke ook gedoucht ga zo maar es richting B. moet nog bedenken waar ik kan parkeren…

Bloem,veel plezier in B met C.
Marion,morgen lekker boeken,gaan jullie met z’n 2en of gaat J ook mee? Ja is zeker anders als ze op een heel veld moeten spelen.Jammer dat ze alles verloren hebben.
Ik geen plannen vandaag,zit vaak binnen geen zin om naar buiten te gaan en vragen te krijgen.

@marion: juppie eindelijk boeken!

ff Marion gelezen en je bent weer helemaal bij…

Morgen naar de dokter;dus denk dat jullie voorlopig geen post in de brievenbus hoeven te verwachten(haha) of het moet gek lopen;gisteravond gaf ik mijn bovenlichaam een ruk naar rechts en hoorde een knak;dus de druk is er af,en nu maar afwachten…

@hans: beterschap, doe rustig aan! Succes morgen bij de dokter?

Vanmiddag hier al een paar keer gekeken maar wat een rust hier zeg, nou kom nog wel keer kijken.

ik ben weer thuis, t was een heerlijke zonnige middag gezellig maar ben echt in een pest humeur!
we hadden trek en besloten om naar t turkse restaurant te gaan, velen van jullie kennen die ook, en eten is er echt super. dus op t terras, aan t water, drankje erbij. ik dacht: neem eens een keer sigara boregi. vind ik altijd veels te duur, maar vooruit. 5 eurie voor 3 stengels… jammie.
krijg 3x opgerold bladerdeeg. preofde geen kaas nix, er zat wel wat in, maar zo weinig…
dus ik denk, moet ik er nou wat van zeggen of niet?! nou ja, wel gedaan, dus, eerst hele discussie. dat ik nieuwe kan bestellen maar ook moet betalen… neemt die ober toch ineens mn bord mee… komt er een dame aan, die zegt, dit is hoe we het serveren… nou ja, hoop gezeik…
zij verklaart echt met een stalen gezicht dat dit volgens hun standaard is. nou ja… whatever.
komt ze later terug dat alle boregi zo zijn en ik iets anders van de kaart van uitkiezen. okey vooruit dan maar… vervolgens komt er niemand om bestelling op te nemen en ineens wordt die menu kaart weer weggenomen zonder iets te vragen.
inmiddels werden wij natuurlijk al weggekeken door het personeel… cris naar de wc en ons tafeltje werd afgeruimd… of de 2e portie wel goed wa.s… nee nix meer gehad… komt ie weer met de kaart aan; ik zeg, nu hoef ik nix meer…

bah… echt een rare smaak nou en komt niet van de kaas… dat mensen zooo onvriendelijk zijn zeg, ik betaal echt geen 5 euro voor opgerold bladerdeeg… pfpfpppff
stoom komt uit mn oren… zennnnnnnn

ga spaghetti maken, weet ik cker dat t smaakt… met veel kaas :stuck_out_tongue:

@Bloem: eet ze!! Maar ik begrijp je reactie!! Maar wel balen omdat je er zooooo opverheugd heb.

Idd het is hier rustig iedereen was natuurlijk van het mooie weer aan het genieten.
Ikke ben weer een beetje voorgekleurd!

iedereen een fijne avond!
Groetjes en welterusten voor straks

O ja @hans: succes bij de dokter!

@ jac juist ja en ik ben van mening dat je mensen… betalende klanten zo niet behandelt, maar goed… ikke lekker gekookt en gegeten… dus…

heb je je koffer al gepakt?! alle bordjes al klaar?

Slaap lekker allemaal en tot morgen

Goedenavond nog.

Zo zeg, wat een rust vandaag. Iedereen de hort op geweest en genoten van het mooie weer. Zo wij dus ook. Spontaan nog met de kids hier in de tuin gebbqt. Wat is het dan toch makkelijk, dat op zondagmiddag hier op het WC, de supermarkt open is. En druk dat het was, niet normaal! Ik denk, dat iedereen dacht van, laten we nog lekker even gaan BBQen, want wie weet is dit wel het laatste mooie weekend. :unibrow:

@Bloem: Een beetje rare smaak aan over gehouden dus. Dat is jammer, maar geef je wel gelijk dat je er wat van had gezegd. Verder wel gezellig gehad met Cris, dus dat was weer meegenomen dan.

@Toos: Ja zekers nemen we minimaal factor 50 mee. Kokkie gaat/mag zowiezo niet in de zon, maar dat gaat vast wel goed komen daar. Genoeg schaduw plekjes toch? En ach… wie weet, is het dan ook niet meer zo bloedheet tegen die tijd. :zon: En dat hoeft voor mij ook niet, als het er maar een beetje aangenaam warm is.

@Linda: Bijna alle topclubs ( op PSV na dan) verloren dit weekend. Dat kan nog wat worden dit seizoen. :unibrow: Jij ook weltrusten voor zo.

Ik weet niet wie er nog is of komt, maar iedereen weltrusten en werkse morgen weer. :evil:

:dag::slapen:

@ roanna, owh lekker een lastminute spontane BBQ. Gezellig!!

jullie krijgen trouwens allemaal de groetjes van Cris. zal eens kijken of ik in t voorjaar nog eens naar edinburgh kan, lijkt me wel een leuke stedentrip :wink:
maar internet is zo traag ineens bij mij… :tssk:

slaap lekker, welterusten en tot morgen :dag:

Goedeavond,
Kom nog even aanwaaien. Zijn net terug van BBQ bij broer. Onderweg behoorlijk onweer gehad, inmiddels hier ook regen:finger: Gatver… Vanmiddag lekker van de :zon02: genoten en ook nog bij gekleurd. Baal er van dat het weer over is. nou ja, nog een week of weet ik veel kunnen we nog even genieten.
@Bloem: Zou er ook niet blij mee zijn, het klinkt niet veel 5 euri’s. Maar het is gewoon 11 ouderwetse guldens voor een beetje bladerdeeg
@Roanna: Kids thuis vandaag en geBBQed. Hier is appie in de buurt ook op zondag open. Is wel heel makkelijk als je wat vergeten bent

Zo ook ik weer thuis, lekkere middag gehad, broodje vette klep bij mn zus gegeten…blijven hangen, dus te laat thuis!!!

@Bloemmie: Maar goed dan dat ik er niet was :slight_smile: :wink: Wat een dozen zeg…
Was wel gezelli met Cris dan?? Alles goed met haar??

@Marion: Hopelijk valt de griep mee… En NU BOEKEN EN IN T LIJSTJE!!!

@Hans: nogmaals beterschap

Nu naar mn bedje!!!

He, iedereen weer zo’n beetje thuis .:biggrin: Gelukkig! Wat was het stil vandaag… Nouja…hier dan he, want daar elders was het weer om te :crybaby:. :redface:

Nou, nu allemaal lekker naar bedje en tot morgen weer, zei moeder de gans.

Doei, doei.

Ik ga ook zo richting mandje. Dusss welterusten en tot morgen:dag:

:slapen: :dag::kus:

Trusteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Trustellll