TTT Deel 98.... we zijn er bijna

@Linda: Heel veel plezier morgen bij Tarzan. Zul je geen spijt van hebben. Zo mooi.

@Beps: Weer lekker thuis en zo naar bed, want je zal wel moe zijn nu. Klinkt allemaal wel spannend op je werk.

Ik had nog even gelezen over je vochtkwaal en dat je nu ook even naar een cardioloog moet. Het komt bij niet bekend voor wat je schrijft. Bij mij hebben ze wel bij de echo lekkages aan de kleppen gezien, maar zijn noemenswaardig. Daarom houd ik ook soms wat vocht vast bij de longen en kan er dan wat kortademig van zijn, (vandaar die plastabletten) maar het is te doen, zeg maar. Het lijkt me wel wat anders wat jij schrijft/hebt, maar toch goed om er even naar te laten kijken.

Nou, weltrusten all. :dag:

Roanna: Ze hebben een hartfilmpje gemaakt, en daarop is zichtbaar dat mn pieken(spanning heet dat blijkbaar) maar heeeeeeeeeeeellllll klein zijn(ik heb het gezien, normaal gaan ze omhoog en omlaag, bij mij hobbelt t nu)
Daarom wil de cardioloog(die het filmpje gezien heeft) me ook zien!!! En met een echo kijken of het klopt wat hij ziet op het filmpje. Niet zoals bij jou en de kleppen.,… maar ivm vocht IN het hart… Ik weet t ook niet maar nogmaals zowel de internist als de cardioloog willen dat er verder gekeken word(maar het hoeft helemaal niets te zijn)
Ik wacht t af

@Beps: Zo is dat. In ieder geval wordt daar nu ook weer even naar gekeken en dat kan nooit kwaad.

@Toos: Ik zag dat je ook nog even online was. Nu moet ik morgen toch nog even bellen met BE* om een poging te wagen of ze nog mee kunnen. (Ze had er niet meer aangedacht, dat ze zou terug seinen :hihi:) Denk zelf van niet, maargoed als je niet belt, weet je ook niks en wie weet wat ze eventueel toch nog voor elkaar kunnen krijgen.

Nou, nu ga ik echt naar bedje hoor. :dag:Truste al :kus: :slapen:

Trusten!!! allen ook dan maar
ik ga nu echt!!!
(pfff hele ritme van streek!)

@Linda: Ga morgen genieten van Tarzan. Ik vond het in ieder geval geweldig
@Beps: Kan me voorstellen dat ze verder willen kijken klinkt niet zoals het wezen moet
@Roanna::dag:

Leuk he Beps, wisselende diensten. Is een kwestie van wennen trouwens. Alhoewel aan nachtdienst wen ik echt nooit.

Vroeger vond ik nachtdienst wel lekker, sliep goed en schakelde makkelijk terug. Maar ja was toen nog jong en flexibel. Nu ik wat ouder wordt merk ik gewoon dat het niet goed is voor je lijf

Hihi, Toos, ik was net een btje om naar de late diensten… krijgen we 2 dagen training overdag…
Ik kom gewoon niet naar bed.
Nu dus de hond maar ff legen en dan zien ik wel weer

Wat een toestand met dat vliegtuig op Rotterdam… Gekaapt/gegijzeld… het is niet duidelijk, maar t was niet goed iig… rare situatie…ff wachten op meer duidelijkheid, maar de persvoorlichter kan en mag nog niet veel zeggen…

Ik zag het net op HVN. Begreep dat het om een dreiging om het vliegtuig te kapen zou gaan, dat was daarstraks het laatste nieuws

Net op rtl 4 had de persvoorlichter het over gijzeling… nou goed,… we horen morgen vast meer
Ik heb ondertussen de hond geleegd…en nu naar bed
Tot morgen!

Truste en tot morgen

truste dames…doe het lampje uit
droom zacht allen

:turkey:Jac : 6 september- Turgutreis:TURKEY:

Raak : 7 september- Dominicaanse Republiek
Beppie : 14 september- Kusadasi
Marifran : 19 sept. Ambon-Tanimbar-Kei Eilanden-Bali
Cynthia: 20 september - Lara
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Damber en Viva: 28 september voor 8 dagen Gouves (Kreta) :wub: (by Damber)
Toos: 30 september nog een weekje ADR
ROANNA: 30 September weekje ADR
Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris
Trl : 17 oktober landal Aelderholt Aalden
WW-meeting : 19 oktober
Jac: 24 oktober CP de huttenheugte
Beps: 6 Dec Thailand + Rondreis

***2009 ***

Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis

En dan de verjaardagen nog …

10/09 Raak

17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije

Beps,een royale 10 top hoor.
Linda,veel plezier bij Tarzan.
Roanna,vandaag bellen met B*x en anders misschien een andere organisatie proberen.
Marion,duurt dan best lang voordat je de uitslag krijgt.
Waar is Marifran toch???

Allemaal een fijne dag en een dikke :kus:denk ook aan jullie…

Ook ik weer wakker…straks die communicatie training dus ik ben benieuwd!!!

Ik dus tot 16 uur aan t werk, sorry ik ben er vandaag niet hihi!
toedels tot laterssss

TRL: :kus:

ja hoe moet dat nou vandaag?? zeg maar tegen die bazen dat ze je gauw een mailadres geven naar buiten te mailen anders verveel jij (en ik) me zo :stuck_out_tongue:

mornink ladies… awahhhh eeeeen groot zwart gat, geen martelingen, ayatola’s, iraniers, luchtballonen of koppelduikelingen (afgelopen nacht) dus… ik heb lekker geslapen :smiley:

Goeiemorgen!!

Ik vandaag weer vrij… straks naar mijn vriendinnetje :biggrin:

Roanna: hoop dat het lukt!!!

Goedemorgen all.

Nee dus. Niet gelukt. Alle kamers al op. Wel vluchten.

Oh… en oad?

Gekeken maar ook niet :frowning: