Daar had ik van de week al even gekeken en kom daar ook niet verder met de datum. (Zelfde als Be*) De enige die nu nog plek zou hebben, is Sudtou*s, maarja zij willen met ons mee en dus niet apart, zeg maar. Maargoed het zit vol, dus hebben ze pech, hoe jammer ik het voor hun vind.
Misschien nog even wat anders verzinnen en anders houd het op.
Vluchten zijn er wel, alleen zouden ze dan niet met ons terug vliegen, want alleen Peg. hebben ze nog en wij gaan met Trans terug. Maarja, dat meisje heeft alles voor me nagezocht in haar systeem, er zijn bij BE* ook geen kamers meer. Zat echt helemaal vol. Heb net nog even bij O*D gekeken, maar idem dito.
Goedemiddag,
Vanmorgen naar de kapper geweest, geknipt en gekleurd dus weer helemaal netjes.
Het is uitgestorven hier. @Roanna: Heb even voor je gekeken naar ADR. Krs en d-rezen hebben nog kamers, alleen vliegen met peg en behoorlijk duurder dan bij b.x
@Cynthia: Ja, dat klopt, maar mijn zwager wil alleen mee als we gezamenlijk zouden gaan en dat kan nu niet, dus hebben ze pech. :tssk:
@Toos: Ik had daar ook al gekeken, maar net wat ik hierboven zei, ze willen samen met ons en denk niet dat de kans erin zit, dat we gezamelijk kunnen gaan i.v.m verschillende vluchten. Maarja, dan denk ik ook weer hadden ze maar eerder moeten zijn. Moet het alleen zo dadelijk nog aan ze vertellen en dat vind ik best rot.
KRS biedt geen kamers meer aan. Kreeg ik namelijk te horen van D-reizen. Contract met Kra*s is beeindigt.
Ik heb net mijn tickets binnen, nu maar hopen dat de tijden kloppen.
Heen vlieg ik 00:05 maar op schiphol.nl staat regelmatig 04:05 maar goed misschien vliegt INX nu per 1 sept andere tijden?
Terug vlieg ik om 19:25 eerst 09:35 toen 21:25 en nu dan 19:25 dus als het zo blijft is ikke blij!!
Goede middag … kan nog net he?
Ben er ook heel even, ik verwaarloos jullie schandalig de laatste dagen. Vandaag weer op pad geweest voor de bruiloft en ik zit in de kleren. Dat is een hele zorg minder.
Nu vlug achter de pannen want vanavond moet ik naar de voorlichtingsavond over het voortgezet onderwijs van J. Daarin is het een en ander veranderd en natuurlijk niet in het voordeel van de kids.
oke ik ben 2 daagjes vrij!! En ik ben blij, tickets zijn dan binnen en mijn nieuwe zonnebril is klaar.
EN morgen op koopjesjacht, want in mijn woonplaats hebben we de Nacht van Nunspeet!
De winkels zijn dan tot 23:00 open en allemaal koopjes!!
Wie weet sla ik mijn slag nog eventjes!
@Beps: Ook niet veel meegemaakt vandaag? Ikke ook niet.
Kokkie is wel gebelt om mee te gaan doen met de hartrevalidatie en nu moeten we beiden morgen om 15.00 uur op de fysioafdeling komen. Waarom ik ook mee moet, weet ik niet, maar dat hoor ik dan wel.
@Marion: He, he, eindelijk dus geslaagd voor mooie feestkleding. Dat kan maar beter klaar zijn he! Welke school gaat J. na de lagere school dan of is het vervolgonderwijs van de school waar hij nu op zit?
jeetje echt rustig!!
ik ben net pas thuis. loeidruk op t werk en daarna meteen door naar paps en mams
was te gezellig
@ roanna, sorry hoor, ik snap van die alles of nix mensen niet… het gaat er toch om dat je samen op vakantie bent?! je kunt een hele week op elkaars lip zitten, eten/drinken/shoppen/dansen ,dan overleef je die vlucht van 3,5 uurtjes alleen toch ook wel??
nou ja, ieder zo zn eigen ding he?!