TTT Deel 98.... we zijn er bijna

Goedenmiddag.

@Beps: Ben ik nog op tijd. Werkse zo weer hoor. Hopenlijk leer je weer wat bij vandaag over het functioneren van de cv. :lol: Altijd handig om alles te weten over de pijpen en leidingen. Ha, ha. Doe je best weer. :arrow:

@ Raak: Toch nog even tijd gevonden vandaag? Gelukkig! Ik zal zo ook nog ff stemmen.

Ik moet nog wel even verder bijlezen. Gelukkig niet zo veel. Na het werk zat mijn broer hier met zijn vrouw en was net weg, komt er weer een oud collega van kokkie binnen. Gaat nu net weg. Pffff…

En ik ben wegggg
tot laat vanaaffff

@Beps:Succes vanavond en werk ze
@Roanna: Weer een hok vol vieswiete, is wel gezellig toch. Heeft je schoonzus nog naar b.x gebeld?
@Raak: Was al weer even geleden, druk druk druk en bijna jarig
@Besmile: Fijn dat het goed met je gaat

@Toos: Ik zou voor ze bellen, nadat ze nog kontakt met mij zou opnemen gisteravond, maar tot op heden niks meer vernomen, dus nu kan ze het helemaal wel vergeten, denk ik.

ik denk het ook Roanna. Heeft volgens mij ook met de vluchten te maken

@Toos: Ja ook dat. Ik zag dat er bij Sudtour* nog plaats was, maar dan heen en terug met Pegas*s. Dat zou in principe ook nog kunnen, maarja als ze niks van zich laten horen, dring ik me eigen ook niet op aan hun.

Ik wil ten alle tijde hun helpen met zoeken als ze nog mee willen, maar het is nu wel kort dag, zeg maar! :smirk:

Dat is ook zo, als ze er zelf niet achteraan gaan dan moeten ze het zelf maar weten toch

ola
ff kort bijgelezen
tis hier echt mega druk… kom niet meer bij, dus stop ik met proberen :stuck_out_tongue:
mag zo naar huis waar de joggingsbroek, de bank en de tv wacht…!! echt last gehad van de afgelopen nacht… lekker die dromen… :tssk:

@Toos: Precies. Graag of helemaal niet toch?

Wij ff happie eten. Iedereen eet smakelijk en tot straks weer. :dag:

Toos, groetjes thuis van ons hoor! :dag:

@Bloem: :dag: :dag:

Ik ga ook achter de pannen. Eten shoarma, sla en gebakken aardappeltjes.
@Roanna: Doe kokkie de groetjes
@Bloem: Valt niet mee om een nachtje over te slaan/ weinig te slapen
Eet smakelijk voor straks

Hey meiden … heel ff snel want moet weer aan het werk.
Bloed is geprikt, de 1e uitslagen komen over een week. Of het wel/niet Q-koorts is krijg ik over een ongeveer een week te horen. In het ziekenhuis zeiden ze wel dat veel uitslagen positief waren en dat ik tot de risicogroep behoorde. Nou … dat wist ik zelf ook wel.
Beetje ego maar jullie komen vanavond aan de beurt.

@ marion owhkey… maar wat houdt t allemaal in dan? is er wel een kuurtje voor dan?? een week is trouwens wel lang om te wachten poehee…

ikke alweer thuis, gegeten, tv gekeken en denk dat ik weer eens lekker vroeg naar bed ga…

Mijn dames;dit moet een vertoning worden,hoor;nooit is zoiets gedaan,een heel landenforum uitnodigen;dit vereist planning en neem dat op me als beheerder in samenwerking met jullie;vind het een uitdaging,groen licht van de redaktie dus we gaan ervoor…Judith en ik gaan het plannen…het blijft voor ons Utrecht…en Turks…kunnen de verschillende landen diit eten proeven en ervan genieten later op hun forum uitnodiging hun culinaire keuken te beproeven op uitnodiging?

Ik vind het best een leuk idee. Vraag Xander en Jeroen ook, of komen die al?

okey mensen, toedels!! ikke ga lekker in bedje liggen, hopelijk ook lekker slapen en dromen en niet meer van dat gespook
:dag:

Roanna…die komen zeker,

Het idee is mooi…van elkaar keuken leren en genieten;maar eerst zijn wij aan de beurt

@Bloem:Truste en tot morgen weer. Kalm an he! :kus::dag:

Zo ik ben ook weer thuis. Systeem toets was ‘wel goed gegaan’ afgelopen vrijdag…en royale TIEN…(omdat ik meer gedaan had dan ze zelfs maar gehoopt hadden ahaha)
Deze toets van de cv zal minder dan een tien zijn…maar ben tevreden met een 7-8(uitslag pas volgende week ofzo…)

Nou naar bed, moet morgen overdag een training doen!!!
Pfff spannend allemaal weer
toedeledoki!

@beps: slaap lekker en tot morgen