HAARLEM - De piloten van Transavia mogen dinsdag niet staken. Dat heeft de voorzieningenrechter in Haarlem maandag besloten in het kort geding dat Transavia had aangespannen tegen de Vereniging van Nederlandse Verkeervliegers (VNV).
De VNV moet van de rechter de actie afblazen en mag voorlopig geen nieuwe staking organiseren. De rechter wil dat de partijen eerst met een bemiddelaar om de tafel gaan zitten om tot een nieuwe cao te komen.
@Hans: Veel kijkplezier hoor! Zie het straks wel in het journaal.
@Cynthia: Ik heb het gezien. Verboden door de rechter. Tja…je moest er eigenlijk ook niet aandenken, wat een chaos het gegeven zou hebben, maar vind toch wel dat die mensen( piloten en crew) een betere cao moeten krijgen, vooral wat betreft de werdruk.
Zo, wij gaan zo even eten. Kokkie heeft weer ouderwets staan koken en nu eten we zo gado-gado met alles erop en aan. Mmmm … ook lekkel.
@ roanna, wacht ik kom eraan!!! gado gado!! jammie hjammie
@ marion en wat voor griep is dat dan? heeft het geen gevolgen voor de diertjes dan? en de man/knecht en J? hoe waren die getest? is wel een groot virus dan, als 80% van de dierenartsen het ookal heeft
@ toos, weer uit de nacht, gelukkig maar!! weer een beetje ritme opbouwen… wanneer mag je weer?
bij ons loeidruk. iedereen op vakantie of ziek of gewoon niet komen opdagen…
zo de kop is erweer af. Nog 8 daagjes werken en dan TURKIJE!!!
Gelukkig dat transavi* niet mag staken, wat een gedoe he. Mijn tante was overgeboekt naar KL*!
Dus dat was goed. Nu afwachten wat het gaat worden. Transavi* of KL*.
@Viva: VAN HARTE GEFELICITEERD!!!
Zo ikke druk met de bordjes, moet alleen 6 sept even contact opnemen met de receptie voor de kamers. Want zo kan ik van de bars ze naar hun kamers begeleiden.
En ik moet toestemming vragen om ze optehangen! Maar ik glimlach een keer en dan moet het goed komen! hahahahhahaha Hoe zo een hoge dunk!!!
@Bloem: Wat dan? Wat voor belangrijks? O ja, mocht jij ooit deze kant opkomen, gaan wij voor jou gado-gado maken.
Komt mijn schoonzus nu ook weer met de nachtschuit aan, dat ze toch nog steeds wel mee wilden. Ik heb hier en daar gekeken en zit zo te zien, al helemaal vol op die data’s. Morgen anders maar even bellen met BE*. Pffffff…:unibrow:
Kom ook nog even op de http://www.animaatjes.nl/plaatjes/k/koffie/8.gif. Was er om half 2 uit vandaag, daarna met dochter
boodschappen gedaan. Was maar goed dat ze meeging, heb een geheugen als een zeef. @Roanna: Heb ook even gekeken bij b*x, volgens mij zitten zij vol @Marion: Hopen maar dat het niet die koorts is, ben je mooi mee