@Toos: Ach, laat ik nu altijd denken dat jou geheugen juist zo goed was.
Ik heb ook al overal en nergens gekeken Toos. De enige die nog plaats aangeeft is Sudtour*. Maargoed, ze zou vanavond nog kontakt met me opnemen en dan probeer ik toch even een belletje morgen naar BE*. En anders hebben ze pech!
Ik werk sowieso maar 20-24 uur. En tijdens de opleiding minder…
Maar volgende week nog de woensdag en dan donderdag en vrijdag avond en de zondag overdag…
de week erop ook iets van 19 uur(terwijl ik dan de zondag op vakantie ga, dus al 1 dag opneem)
het komt wel goed qua uren, maar omdat je de hele dag thuis zit, lijkt het heeeel weinig haha
Raak : 7 september- Dominicaanse Republiek
Beppie : 14 september- Kusadasi
Marifran : 19 sept. Ambon-Tanimbar-Kei Eilanden-Bali
Cynthia: 20 september - Lara
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Damber en Viva: 28 september voor 8 dagen Gouves (Kreta) :wub: (by Damber)
Toos: 30 september nog een weekje ADR
ROANNA: 30 September weekje ADR
Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris
Trl : 17 oktober landal Aelderholt Aalden
WW-meeting : 19 oktober
Jac: 24 oktober CP de huttenheugte
Beps: 6 Dec Thailand + Rondreis
***2009 ***
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
En dan de verjaardagen nog …
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
mogguh…
oefff zeg wat een nacht wat een nacht… ben ergens blij dat ie voorbij is maar aan de andere kant begon ik een beetje weg te dommelen in de ochtend… dus vooruit maar weer… eruit en aan t werk!
Goede morgen … mijn kantoordagje vandaag dus dan weten jullie het wel he … hurry hurry!!
Daarna naar de dokter en nu vertelde de buurvrouw gisteren dat je bij een vermoeden van Q koorts doorgestuurd wordt naar het ziekenhuis om bloed te prikken. Zal wel die richting op moeten dan. Ook hebben we nog een verjaardag van schoonzus dus mijn dag zit weer goed vol want vanavond moet er ook nog gewerkt worden.
Ben een beetje ego nu maar dat maken we vanavond wel weer goed!