Raak : 7 september- Dominicaanse Republiek
Beppie : 14 september- Kusadasi
Marifran : 19 sept. Ambon-Tanimbar-Kei Eilanden-Bali
Cynthia: 20 september - Lara
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Damber en Viva: 28 september voor 8 dagen Gouves (Kreta) :wub: (by Damber)
Toos: 30 september nog een weekje ADR
ROANNA: 30 September weekje ADR
Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris
Trl : 17 oktober landal Aelderholt Aalden
WW-meeting : 19 oktober
Jac: 24 oktober CP de huttenheugte
Beps: 6 Dec Thailand + Rondreis
***2009 ***
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
En dan de verjaardagen nog …
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
Happy birhtday to you Happy birthday to you Happy birthday dear Viva Happy birthday to you
Meissie van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog heel veel gelukkige maar vooral gezonde jaren met hubs en de kids.
Voor vandaag een hele mooie dag in het :zon02: Alanya!
Zo ik ben ook wakker…
Iedereen is weer wakker aan t werk of anders
Ik heb straks een afspraak met een tweeling(en hun moeder) van 2, om te gaan zwemmen. Helemaal mn ding(NOT) maar ikke kon weer eens geen nee zeggen!!!
Ben benieuwd…
Wat is alles toch weer snel normaal!!! Heb de scoot voor het huis klaar gezet, om zo mee naar het werk te gaan. Zitten zo weer in de dagelijkse sleur he? :unibrow: Bah! :tssk:
Verder niet veel bij hoeven lezen en heb ook niet veel te melden eigenlijk. Misschien als ik weer naar het werk ben geweest, na drie en halve week thuis te zijn geweest. Misschien dat daar nog veranderingen hebben plaats gevonden, terwijl ik weg was.
Iedereen een fijne dag weer en werkse allen. Tot laters.
En laatste nieuws vanaf hier. Na Kaylo en Toos ben ik morgen aan de beurt om bloed te prikken. Vertelde jullie pas al dat we controle hadden gehad op het bedrijf voor die koorts. We blijken, net als alle andere gecontroleerde bedrijven in de buurt, positief te zijn. Voel me niet ziek hoor maar ook niet echt kiplekker. Veel last van hoofdpijn, begin nu ook verkouden te worden. Dit zit me niet lekker omdat longontsteking veel voorkomt bij een besmetting. Nu dus maar even laten prikken om te kijken of er antistoffen in het bloed aanwezig zijn, en of er (preventief) antibiotica nodig is. Ben benieuwd wat er uit gaat komen.
Ik ben ook weer terug!! Brussel was leuk, wel veel regen Helaas… En heb mijn/onze reisleiding van Maleisie weer gezien daar… Erg leuk :biggrin: Zijn broer ging trouwen en hij vroeg zelfs of we bij de bruiloft wilde zijn… Heel lief, maar nee we kennen verder niemand…
Toch wel lekker genoten van Brussel, lekkere frieten met mayo gegeten, en lekker stokbroodjes van Panos… (kennen de belgen onder ons alleen denk ik) Heerlijk!!!
Gistermiddag om 14.15uur de trein weer terug en om 18.15 weer thuis Nog lekker 2 bikini’s gescoord daar! Veel meer keuze in de wat grotere maten (zowel maat als cup) Prima dus! En waren in de opruiming. Had nu 2 bikini’s vor 24 euro
Verder ff geen nieuws…
Viva: Happy Birthday!!! Of in het turks: Dogun günün kutlu olsun (zoiets )
@Cyn: Ja Zeker, dat ze niet beter voor hun piloten zorgen willen!!! Gewoon geen slaapplaats op lange vluchten,…sta je dan in Azië en je moet maaar zelf zorgen dat je aan je rust komt… Rare zaak, ik begrijp die piloten!