@bloem: kan ze idd zellf uitzoeken maar wil er graag zo veel mogelijk lopen goed voor wedstrijdritme en is tevens weer een extra traning, moet wel zeggen dat ik per jaar meer westrijden loop elk jaar nieuwe ontdek en daardoor loopt paps ook veel mee wedstrijden dan hij al deed omdat ik nu loop doet hij ook maar weer mee en blijft t ook leuk vinden ben nu wel hartstikken moe morgenvroeg begint voor mij de maandagmorgen training op de baan ook weer, 12 oktober heb ik estafettewedstrijd loop dan samen met mijn vader, neef en een collega in een team , we lopen dan om de beurt 5 km
Goedeavond,
Kom nog even aanwaaien voordat er weer rondgecrockt moet worden. Wel goed geslapen, maar onrustig. Buurman was wel aan zn boomhut bezig, dankzij oordoppen weinig van gehoord.
Was rustig hier vandaag, dus weinig bij te lezen.
@Jac: Ik ben heeeellll benieuwd naar je bordjes:D
@ toos, nog 1 nachtje, je kunt t!!! kop op!
@ linda, dat klinkt allemaal best wel veel… maar ja, je weet waar je het voor doet en je vindt het leuk! dus… run run run!
@Bloem: Zal wel moeten he. Gaat wel lukken, voel het wel en had vannacht een behoorlijk kort lontje. Was iemand die gewoon niet wilde slapen, gooide deksels van prullenbaken, stond op ramen te beuken, trok tafelkleden van tafel. Had het tegen de ochtend het helemaal gehad. Heb er normaal geen problemen mee, kon ze vannacht wel wat doen
Goedenavond all. :dag:
Zo, ben d’r weer. Vandaag ook naar de ZM geweest. Was weer ouderwets gezelli hoor. Niet veel gekocht ( 2 badlakens), maar je bent er toch even uit. Mijn schoonzus wel. Gelijk voor het hele jaar lange broeken gekocht en allemaal van die frutseltjes bij die chinezen van €1 per stuk. Oh, mensen wat kan die lang in zo’n winkel rondneuzen voor die troepjes. Kokkie en ik zijn doorgelopen en hebben ergens maar een broodje kebab gegeten. Pfff… wor je niet vroliijk van, om met hun naar de ZM te gaan. Wat een treuzelkonten. :biggrin:
Gisteravond was ook heel leuk. Die vriendin en haar man hebben echt genoten gistervond bij die Indische dansavond. Hadden zoiets nog nooit meegemaakt en de band die er speelde, deed erg veel van die nostalgische liedjes. Heerlijke avond. Zelfs mien manneke is tot het eind gebleven, terwijl we afgesproken hadden, dat als hij moe zou worden, eerder naar huis zou gaan. Maargoed, dat hebben we weer gehad en morgen weer werken. :mad:
@Beps: Jij ook leuk gehad op ZM en ook namens mij nog gefeliciteerd met je puberkind. :biggrin:
@Bloem: Tof meid, dat jij ook zo genoten hebt in Lille. Ook geslaagd voor kaarten dus … hij kan weer.
@Linda: Bezoek gehad van Dia. Leuk hoor! Zou best willen weten, waar jullie het zoal over gehad hebben. Ha, ha.
@Marion: Toch nog niet kunnen slagen en volgende week een nieuwe poging. Het is ook wel wat he? Soms als je juist niet naar iets op zoek bent, loop je tegen van alles op en wil je juist iets hebben, kun je het niet vinden. Heel herkenbaar. :biggrin:
@Kaylo: Ehhh… was dat niet iets met atletiek waar Belgie goud mee gewonnen had? :biggrin:
@Jac: Oh, ik zal je heel dankbaar zijn voor al die aanwijzingen in ADR, want ja, Toos is daar dan ook wel, maar die drinkt nogal veel :lol: cocktails ( he bah) en is dan ook vaak de weg kwijt.
@Toos: Nog een nachtje en dan zit het er voor jou ook weer op.
@Bloem: Weer een beetje bijgekomen van je dagje la france? Nog aan het nagenieten?
@Roanna: :dag:
@Linda: Ik vind het knap hoor, zou het niet kunnen
@Roanna: Aan mij heb je helemaal niks in ADR, het is zoooo vreselijk die cocktails.
@Beps: Gefeliciteerd met logeerpuber
@Kaylo: Belgie heeft goud gewonnen met hoogspringen.
@Toos: Daarom Toos. :unibrow: Vind het toppie van Jac hoor! ![]()
@roanna: ook heel erg lief van Jac dat ze zo met jullie begaan is
Ik ga er vantussen, ga nog even badderen. Welterusten voor straks en tot morgen maar weer
@toos: crock ze, sterkte met je laatste nacht, hoeveel dagen ben je dan weer vrij
Maargoed dames en een heer. Ik ben best moe, van dit best wel drukke weekend . Ga nog even mijn postmail lezen en dan op tijd erin. Nee, nog niet slapen, dat kan ik nooit zo vroeg, maar lekker nog ff tv kijken en rusten. Nee", ook nie “bijbabbele”. Gewoon uitrusten. :slapen:
Oh, hier op de hoek hebben ze een feestje of zoiets en daar zitten ze in partytenten in de tuin, te karaoken. Dreun zowat van mijn stoel hier. :drugged: Hopenlijk duurt dat niet al te lang vananvond. ![]()
Weltrusten allemaal en tot morgen weer. :dag: Toos, crockse zo en de anderen… werkse morgen weer incl. meself! :hihi:
@roanna: alvast weltrusten en tot morgen!
Ik ga ook slapen slaap lekker allemaal en tot morgen
truste voor zij die gaan slapen!
@ toos, crock ze
@ roanna goeie update
jij lekker druk weekend gehad? poehee!! lekker dansen en lekker shoppen. en een doner kan altijd he? ![]()
ikke idd wel weer bijgekomen, rustig aan gedaan, dus goed ![]()
ik ga ook lekker slapen! truste allen tot morgen
Ik ben er ook nog ff…
Sluit me aan bij alle vorigen haha
@Roanna: Morgen weer werken…sterkte!!
Namens logeerpuber, bedankt voor alle felicitaties… Hij is volwassen zei de moeder tegen me, ook finacieel nu, dus we kunnen niet meer verantwoordelijk gehouden worden dan hahahaha!!!
Ook wij naar bed. Morgen met een kennis en haar tweeling van 2 zwemmen(ik kon weer eens geen nee zeggen) en dan nog een middagje met hubbie
@Toos: Sterkte, en anders alle bewoners gewoon afmaken vanaaf, heb je in de toekomst ook geen nachtdiensten meer (;))
Trusten allen
mornink!!
@ beps… kijk das oplossingen bedenken!! ![]()