mogguh… ikke moet nu tol betalen zeg… auw… alles doet pijn…
ben toch maar opgestaan, moet een beetje de boel hier rechttrekken en aan de slag met de website enzo…
ben echt totall loss… maar ach, overleef t vast wel vandaag!
@ toos, lekker aan t slapen, nog 1 nachtje meis
@ beps zich verslapen lekker rustig aan doen!
@ marion, iskender je favoriet? owh dat is best grappig dan, want dat hoor je niet zo heel erg vaak. gelukkig waren de juiste koks weer terug
@Kaylo
Druk aan het kokkerellen en dan de bank op, filmpje erbij, kan je eten ook meteen zakken. Wat heb je vandaag voor lekkers op het menu? Misschien loopt bij mij dan ook het water uit de mond.
@Bloem
Och arme. Zo jammer … heb je een leuke dag gehad en dan word je er de dag erna meteen op afgerekend :kus:
@ marion, ja ach, t was te verwachten, maar ik heb t leuk gehad, dus t was t waard (denk ik)
hoe is het bij jullie? Is J alweer een beetje gewend aan het school ritme?
Bloem…lekker bijkomen en rustig aan doen en je hebt gelijk;ik heropen het topic omdat inderdaad iedereen zijn mening kan geven,maar deze ging ff te ver met schuttingswoorden…
Linda…doe haar ook de groeten van mij
Wat een sluitingsceremonie zeg…moet toch wat kosten zeg
Zo terug van de verjaardag van onze logeerpuber. Moet daar altijd zo lachen, die moeder is zo blij met ons… Ik werd gefeliciteerd met mn logeerpuberkind hihi!!!
@Bloemmie: Het was vast de moeite waard. nu ff rustig aan bijkomen!!
@Marion: Zeker leuk. Het voelt gewoon goed. Er was nog een ander stel, waarvan de kinderen ook vaak bleven slapen. Die vertelden ook heel trots dat wij onze zolder zo openstellen voor de kinderen. En opa en oma moesten me ook nog even bedanken!!!
Nou goed…ff nietsen en dan lekker kippie uit de oven…jammmmiiiieeeeeeeee(met krieltjes en sla…jammieee)
@Beps: gefeliciteerd met jullie logeerpuber! @Bloem: ook al heb je overal pijntjes…je hebt een leuke dag gehad. @Kaylo: lekker genieten op de bank ben benieuwd naar welke filmpje je gekeken heb.
Ik lekker gerelaxed eigenlijk weinig gedaan.
Ja even op de site van ADR gekeken om al in het sfeertje te komen.
En nou ja ik ben toch eigenlijk druk geweest. Ik heb namelijk al wat bordjes gemaakt voor de DDDers die 30 sept naar ADR gaan. Hier rechts af knopje 3 indrukken en dan boven bordje weer rechts af. Gearriveerd voor meer cocktailtjes/champagne/ nootjes/ gezelligheid.
Morgen ga ik maar eventjes verder.
Lopen ging goed vandaag, geen zere kuiten/zware benen zoals vorige keer kon sommige zelfs wat harder aanzetten tijd 33.30, nu gaan werken aan de tijd en proberen mijn pr te gan verbeteren heb nu 30.46 als pr op de 5km hou t voorlopig bij de 5km en af en toe een 10 km grotere afstanden toch echt te ver voor me
@ linda, gewoon doen wat jij leuk vindt en aankunt!! wel mooi om te zien dat je je doelen kan halen en dan weer kan aansterken! zijn er nog veel najaars-wedstrijden?
@bloem: ja er staan wel genoeg najaars- en winterwedstrijden op het programma maar kan ze helaas niet allemaal lopen door dat ik naar Evita ga, personeelsfeest heb, ook zijn een aantal wedstrijden op zaterdag die kan ik dus niet lopen omdat ik dan moet werken