TTT Deel 98.... we zijn er bijna

't was zo lekker, een dönertje in de zon…ohhh en dan die aroma’s overal… Ja een heerlijk dagje…
Hoe zou Bloemmie het gehad hebben in La douce France??

Kom nog even binnenwippen. Vandaag voor mijn doen eigenlijk wel goed geslapen, ging er om half 9 in en om 3 uur wakker. Het is vandaag rustig geweest hier, dus niet zoveel om bij te lezen. Niet dat het wat uitmaakt want mn grijze cellen staan nog in slaapstand.
Heb iets gezien over zwarte markt, poort open gelaten (DDD Marion?), zonnebanken, braces,shoppen en de toko glad trekken.
@Roanna: Hoe was het vandaag? Leuk zeker om iemand na zoveel jaar weer te zien
@Bloem: Hoe was La France?

Wat een rust hier…
Nou goed, zo maar eens naar bed. Ben doodmoe…
Nog ff hangen in De Stoel en daarna…

Tot morgen vast!

Iedereen aan het relaxen!
Vanmiddag toch nog geshopt, mijn humeur was al niet veel en is er niet beter op geworden. Heb echt een 1.5 uur van alles gepast maar het was het allemaal net niet. Volgende week maar weer op pad, zit een winkeltje een dorp verderop waar ze wat apartere kleren hebben. Alleen knap aan de prijs maar het is dan niet anders.
Om mijn humeur wat op te krikken vanavond maar uit gaan eten, 3x raden waar, heb in ieder geval genoten van mijn Iskender kebab.

Bijgelezen maar er is niet veel blijven hangen vermoed ik.
Beps heeft toch rondgesnoven op de ZM en ligt nu in DE stoel
Roanna is met vriendin de hort op … veel plezier
Toos heeft best goed geslapen ennuh … idd beetje veel last van DDD
Kaylo weer lekker aan het kokkerellen
Jac een mooi kado gekregen en is nu aan het hammamen

En toen … empty

De stoel staat weer rechtop, ik ga horizontaal…
Trusten allen(of werkze voor hen die moeten werken)

Doeidoei

bonjour bonjour!!!
ikke weer terug!! :smiley: :smiley: wow wat doet een mens dat goed zeg!! woot woot!!

om kwart voor 9 vertrokken hier, heel veel regen op de slechte weg van belgie, dus ff gestopt, kwamen niet vooruit… waren de grens over met frankrijk en alleen maar zon gehad! reden centrum binnen, parkeren en slenteren maar!!! winkelen winkelen winkelen!! vriendin heeft een totale nieuwe garderobe aangeschaft, ikke alleen maar ansichtkaarten. mooie van lille vooral.

we hebben heerlijk frans geluncht!! super!! mooie stad, veel sfeer, leuke mensen, leuke winkels, veel te zien, veel te doen. liep net een klein beetje te mopperen dat ik een bepaald thema kaarten van een (frans) merk niet had kunnen vinden toen we een boekenzaak tegenkwamen… ff zoeken naar kaartjes. allemaal belachelijk duur daar, maar deze waren 70% korting! personeel kwam niet meer bij, zo hysterisch hebben we t schap leegegtrokken!! :smiley: :smiley: super.

daarna boodschappen gedaan bij de carrefour… sjjjeeemiiiggg… ZOOO groot!! en ik eet morgen franse merquez… jammie!! hahahah :wink:
heel de dag gelachen, gepraat over ansichtkaarten en schaatsen en schaatsers en schaatsen en reizen en schaatsen en… hihi…
vriendin is net weg, die moet nog een uur naar huis… wel een beetje dood, maar dit tripje heeft me heel veel goed gedaan :smiley: me happy!!

@Beps
TRUSTE!!!

@Bloem
Bonjour meissie!!!
Goed te lezen dat je zo’n fijne dag hebt gehad :kus:

Jullie krijgen allemaal de groeten van Diamond, zij was vanavond samen met haar vriend bij me op visite.

Zo ik ga ook maar eens mijn mandje opzoeken, morgen maar weer eens proberen 5 km hard te lopen met een wedstrijd en tevens genieten van mijn laatste vakantiedag. Slaap lekker allemaal en tot morgen.

@ linda succes morgen!!
@ marion hoe smaakte de iskender??

goedemorgen,
Beetje bijgelezen en geloof dat de meeste mensen best een leuke zaterdag hebben gehad. Wij net terug uit Sneek waar we vrienden hebben bezocht. Zij had heerlijk turks gekookt en het was gewoon te lekker haha!
Zo naar bedje toe, slapen…en dan morgen weer een gezellig daggie voor de boeg.
Slaap lekker allemaal en een fijne zondag alvast!

@Bloem
De Iskender smaakt HEERLIJK. Is een van mijn favorieten dus dat kan niet anders he :drugged:

En nu ook maar eens het bed in!

Goeiemorgen,
Weer een nacht erop zitten, nog 1 te gaan en dan heb ik het gelukkig gehad. Heb het wel druk gehad, maar tussen 4 en 5 kreeg ik toch moeite om de luikjes open te houden.
@Bloem: Genoten gister en ook nog kaarten gescoord. Doet een mens goed he
@Marion: Geshopt maar niet geslaagd en iskender gegeten. Zit haast te kwijlen bij de gedachte
@Linda: Geniet van je vrije dag en succes met hardlopen
@Roanna: Was het leuk gister?
@Crazy: Ook nog even op de thee geweest
Was het toen kwijt, ik ga mn mandje opzoeken, dusss een fijne zondag

Goede morgen

@Toos
Een drukke nacht met een dipje rond 4 en nu je mag gaan slapen klaarwakker natuurlijk? Nog 1-tje te gaan, dan zitten ze er weer op. TRUSTE!!!

@Linda
Loop ze vandaag! Hoop dat ie beter gaat dan de vorige keer.

:turkey:Jac : 6 september- Turgutreis:turkey:

Raak : 7 september- Dominicaanse Republiek
Beppie : 14 september- Kusadasi
Marifran : 19 sept. Ambon-Tanimbar-Kei Eilanden-Bali
Cynthia: 20 september - Lara
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Damber en Viva: 28 september voor 8 dagen Gouves (Kreta) :wub: (by Damber)
Toos: 30 september nog een weekje ADR
ROANNA: 30 September weekje ADR
Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris
Trl : 17 oktober landal Aelderholt Aalden
WW-meeting : 19 oktober
Jac: 24 oktober CP de huttenheugte
Beps: 6 Dec Thailand + Rondreis

***2009 ***

Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis

En dan de verjaardagen nog …

25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac

Bloem,leuke dat gehad gisteren en toch nog een beetje geshopt.
Marion,lekker bij je favo restaurant gegeten.
Roanna,op stap geweest met vriendin.
Beps,kruiden wezen ruiken op de ZW.
Crazy,veel plezier vandaag bij zoon.
Linda,succes met lopen.
Toos,hard gewerkt,nu weer slapen.

@Linda: Succes met hardlopen!
@Bloem: Gelukkig heb je weer een leuke dag gehad!!! Lekker genoten!!!
@crazy: veel plezier bij je zoon

Zo ik heb na het hammanen mijn mandje al opgezocht. Ik lag om 21:00 plat en ik kwam er pas om 9:30 uit!
Heerlijk en ik ben weer op en top.
Weet nog niet wat ik ga doen. Denk nog lekker relaxen en dan weer naar bed want mijn wekkertje gaat morgen om 6:00

Iedereen een fijne zondag en wie weet kom ik nog even langs!
Groetjes Jac

Zo meiden ook wij weer in t land der levenden Zoo wat hadden we het nodig, niet naar de kerk gegaan gewoon omdat we tijd voor ons nodig hadden!!

@Bloemmie: WOWWWW klinkt goed!!! Lekker genoten dus!!!
En nu lekker slapen en straks lekker eten!!!

@Linda: doe ze de groetjes terug!!!

En nu… time for me…doeidoei

goeiemiddag !

bloem : genoten van dagje Frankrijk ! En vandaag heerlijke merguez !!! Mjammie !!!

Marion : niets gevonden bij het shoppen, maar toch lekker gegeten ! Krijg het water in de mond !

Linda : succes met de wedstrijd vandaag ! Hopelijk is het weer daar wat beter, want hier zijn het terug plensbuien ! :storm: Rotklimaat !!! :tssk:

Hier deze middag eens geen Turkse kost maar cous-cous ! LEKKER !!!

En deze namiddag ventje naar voetbal en ikke lekker op de bank, filmpje zien.

Dus iedereen een gezellige zondag nog ! :dag:

Toos : slaap lekker ! :slapen:

Rustig hier. Iedereen aan 't genieten van een lekkere luie zondag

Ga even in de pannen roeren, en aperootje met venteke !

Tot later, of anders tot morgen !!! :dag: