TTT deel 87 !!

Toos, badderse…

Roanna, werkse meis…

Jij ook Viva. :kus:

Uiteraard blijf ik genieten!!!

hoe komt het trouwens Cyn dat je naar mexico gaat??

is een studiereis, en daar was ik op ingeschreven!!! Nu voor vrijdag nog even hopen dat ik ook naar de antillen mag!!! :biggrin:

Ik vind de mensen hier trouwens ook veel vriendelijker en gastvrijer dan in TR… haha echt erg… Niet dat ik TR wil afkraken, maar de mensen zijn hier nog liever!!! En het eten vind ik lekkerder!!! Gisteravond hadden wij een chineze rijsttafel… Jammie!!!

Oh Cyn, lekker even vrij om bij te lezen !!

Kan me voorstellen dat je het helemaal naar je zin hebt hoor !
Ik begrijp het heel goed wat betreft het eten en de mensen en straks het oeroud in, mooie afwisseling allemaal !

Cyn - Bulgarije - Mexico - Antillen ??? Kan toch bijna niet allemaal, hoe moet je dan nog geld verdienen , haha ???

Viva , zie nu pas dat het gelukt is - 18 augustus, lekker hoor!

Orang oetangs, heb ze op Sumatra gezien, zulke sterke, prachtige beesten. Is iets wat je nooit meer kan vergeten !!!

Marifran, ja heerlijk nog een keertje weg, asociaal he…

Cyn - Hoop dat je een dunne luchtige lange broek bij je hebt, dan is het helemaal geen straf hoor, blijf je ook nergens aan plakken!!
Lekker he die hitte, gewoon alles langzaam, en zo veel mogelijk in de schaduw dan komt het vanzelf goed!

Viva - haha, asociaal, wat moet ik daar nog op zeggen !!!

nou niets hoor Marifran, ik vind het heerlijk, maar het is wel veel 2x in zo’n korte tijd, maar goed we zullen het verdient hebben nietwaar…

Viva - helemaal gelijk, als het kan moet je doen wat je leuk vindt! Laat maar rollen die flappen!!!

Ga maar weer afsluiten, krijg het nog druk vanmiddag, moet nog even keuze maken : voetbaltoernooi kleinzoon? - sportschool ?- msJordaanboot A’dam en even langs m’n dochter ?, nou ja :confused::eek:… jullie horen nog wel wat het geworden is!

@Viva
ALWEER NIETS TE DOEN!!! Dat is echt te erg, is gewoon vreselijk om daar je tijd uit te moeten zitten. Enige voordeel is dat je er geld voor krijgt maar zou mijn ding echt niet zijn.

@Cyn
WAT LEUK DAT JE EVEN OP DE THEE KOMT!!! Klinkt super allemaal, en nog zoveel moois te doen in de laatste week. En dat je moet genieten hoef ik niet te zeggen daar ben je volop mee bezig.
En dan ook nog naar mexico … ben jij ff een geluksvogel zeg!!!

@Toos
Weer een beetje bij gekomen? Nu druk met dochter, de was en de hond.

@Roanna
Werk ze en veel plezier bij het werkoverleg … not dus. Niet te veel praten en vragen dan is het zoveel te eerder weer achter de rug.

@Marifran
Het mooiste van alles is dat Cyn met al dat reizen nog geld verdient ook!
Keuze genoeg voor vanmiddag … ben benieuwd waar je terecht gaat komen.

Marion, ja dat is vreselijk de hele dag te zitten niksen…de dag komt niet om

Zo ikke op een goede plek…zit er ineens een pottekijker achter me dus kan ik nog niet langs komen!!!
Wel bijgelezen, ook Cyn nog ff gesproken op msn…

Vanmiddag al vroeg klaar 15.30, en dan vanaaf visite…
Spreek jullie allemaal wel
:kus: