TTT deel 87 !!

zo vanmorgen mijn zusje naar ziekenhuis gebracht voor operatie, moest er om 10.45 zijn en om 11.45 werd ze naar de ok gebracht, toen ben ik naar huis gegaan net effe wat gegeten zo maar effe afwassen en wat doen hier in huis want oh wat gaat die tijd langzaam, dan duurt t wachten heel erg lang

Goedemiddag dames,

Ik ben ook weer boven water,gaat gelukkig weer beter met me.Nu alleen verkouden.De griep had me dus te pakken pfff voelde me zo beroerd dat ik geen puf had om achter de pc te kruipen.Sorry dat ik jullie bezorgd had gemaakt,maar wel lief van jullie dat jullie aan me dachten.Dikke :kus:voor jullie allemaal.

Heb ff snel terug gelezen ten eerst gefeliciteerd weer met dit nieuwe deel.
Cyn,langs geweest hier en geniet volop in Maleisie en wil nog niet naar huis.
Viva,toch nog een vakantie erbij geboekt lekker hoor,tis jullie gegund.
Linda,sterkte met je zus.En heeeeel jammer dat je cluppie afgelopen zondag niet gewonnen heeft

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon12.gif

.
Voor de rest ben ik het kwijt,sorry…Maar ben jullie niet vergeten hoor :kus:

He Tlr…gelukkig weer iets aan de beterende hand… goed uitzieken hoor anders heb je het zo weer te pakken.

Trl : gelukkig ook weer wat beter
Roanna :moet zelf kraantjes aanleggen, wat een service he
Marion : suc6 morgen in je nieuwe team
Beps : gisteren lekker vroeg naar bed en nu fit genoeg om te poetsen:p
Viva : reis geboekt !! proficiat lekker hoor enne je hebt het vast verdiend
Toos : heeft gisteren voor dochter gewassen en nu met hond naar de dierenarts : suc6
Bloem : had gisteren rustig avondje ondanks record aantal visite
en ocharme nog geen krabbertje
Crazymar : wow 3 x in het lijstje, ben jaloers hoor
Marion : had zalige taart bij
Linda : sterkte met je zusje he, wachten is dan zo vervelend en duurt zo lang:kus:
Cyn : op de thee geweest, wat jammer dat ik je gemist heb, heerlijk dat jullie het zo naar je zin hebben en je mag ook nog naar Mexico.
Volgend jaar Thailand ?? Kan het je aanbevelen, vooral de mensen en het eten enne …de massages, zalig !!
Marifran : moeilijke keuzes weer allemaal he, we horen het wel, alles is leuk !
Ik dus weer op kantoor, nog niet 100 % maar komt vanzelf, thuis word ik ook gaar:dag:

Goede avond meisjes …
Vanmiddag ‘gezellig’ geshopt met J, hij had wat nieuwe zomerkleren nodig. Wat een ellende, hadden van te voren afspraken gemaakt, en ja hij zou zich gedragen … niet dus. Gewoon weigeren kleren aan te doen, in de speelhoek gaan zitten/liggen en er gewoon niet uitkomen, zeuren, drammen. Maar goed, hij heeft weer een paar broeken en wat shirts, we kunnen er weer even tegen. En meneertje zit nu lekker remy te wezen want even bij de buurjongen spelen gaat nu natuurlijk niet door.

@Beps
Wel een goed plekje maar pottenkijkers, zet hem/haar de volgende keer de deksel maar op de neus.

@Linda
Zusje geopereerd vandaag en dan duurt wachten inderdaag erg lang. Is alles goed verlopen? Hoorde straks van mams dat mijn kleine neefje binnenkort ook geopereerd moet worden. Zoooo zielig, zo’n klein mannetje naar het ziekenhuis. Maar wat moet dat moet.

@TRL
Gelukkig … je bent weer een beetje opgeknapt!!! Nog maar een paar dagen rustig aan doen he!!

@Raak
Al weer aan het werk? Denk je wel een beetje aan jezelf?

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/g/goedeavond/goedeavond.gif
Net bij de dierenarts geweest voor de jaarlijkse inentingen, ging allemaal goed, alleen hij moet daar altijd even tegen een pilaar aan p**sen. Wie zet er dan ook zo’n paal in een dierenartsenpraktijk:unibrow:
We hebben een sfeerhaard die nog in de grondverf stond, die heb ik vanmiddag geverft. Verder nog steeds last van een jetlag na de nachtdienst
@Trl: Gelukkig weer een beetje opgeknapt, ziek maar goed uit hoor
@Linda: Beterschap met je zusje, is de operatie goed gegaan?
@Beps::ninja: op je werk, dus weinig internetten
@Raak: Weer aan het werk, rustig aan maar voor je het weet lig je weer plat. Kaylo weet er alles van
@Roanna: Gewerkt op de andere lokatie, hoe was het werkoverleg?
@Viva: Geboekt voor augustus, je hebt groot gelijk hoor:thumbsup::thumbsup:
@Marion::kus:
Toen had ik weer een gat in mn geheugen:crybaby:

@Toos: Jouw geheugen doet het beter dan de mijne…

Ikke vanaaf lekker dönertje genomen, paps en mams komen eraan…dussssss
:dag:

Echt eea mis met mij, gewoon 2 keer gepost haha

haha,toos…zie het voor me…

Even een reactie van mij…ben de komende weken alle topics over aan het hevelen naar het archief;dan verhuizen jullie daar naartoe(zie reiscafe bovenaan).

Om alleen lezers te weren is in aanvraag;als jullie willen kan ik daar een enquete onder jullie houden…

Laat het me ff weten

Ha ha Beps, je kletst in stereo. Doe paps en mams de groeten
@Hans: Ik denk dat de meesten van ons het er wel over eens zijn om als je mee wilt lezen/kletsen je in moet loggen
Wat de hond betreft, heb het wel eens gekker meegemaakt, vorig jaar stonden de schoenen van de dierenarts vol. Hij zette zijn geur tegen de onderzoekstafel waar de dierenarts stond, dus het viel mee vandaag

De dierenarts ziet je graag komen…

Ok,had het al begrepen;wacht nu af of het mogelijk is

Toos - P**spaal bij de dierenarts :lol: Nu nog een schoteltje erbij voor de schoonmaakploeg ! En de schoenen van de dierenarts :eek: Dat is vast geen toeval meer!

Marion - Geduld weer flink op de proef gesteld, Volgende keer zelf kopen en verkeerde maat of kleur weer terug brengen? Of via de post bestellen.

Trl - Gelukkig ook weer onder de mensen, beterschap meid, neem je tijd.

Linda - In de stress om zusje, hoop dat het allemaal goed gegaan is, we horen het nog wel van je ?

Roanna - hoe was het overleg, nog wat mee opgeschoten ?

Was vanmiddag op het voetbalveld. Kleinzoon had een schooltoernooitje en moeder kon niet vanwege de waterpokken van de jongste. Dus maar voor het ‘goede doel’ gekozen en geen Amsterdam vandaag, straks zijn we weer een tijd weg en moeten ze het weer zelf oplossen. Voor een keertje wel leuk, die kleine voetballertjes, maar elke week…gaat er behoorlijk hard aan toe hoor zo af en toe:tssk:

@Marifran; Nu kan moeders nog even “profiteren” van oma. Hebben ze gewonnen??

Toos - Ja, voor zoveel het waard is hè. Ze waren eerste in hun pooltje :king:

Toch goed gedaan hoor. Hoe oud is je kleinzoon?

Toos - 7 en de jongste 3, was echt ziek, met z’n waterpokpukkels !

Hoe is je been nu, denk je dat het nu goed is en wanneer moet je terug voor de andere ?

Gaat goed met mn been, lijkt er wel goed uit te zien. Is zo hier en daar nog wat blauw. Er was op 10 plaatsen gespoten. Volgende week sowieso het andere been.
Onze jongste dochter loopt stage op een school en ook daar waterpukkels

Betekend weer 5 dagen niet douchen:tear:

Zou deze keer maar goed meekijken,zodat ze niets overslaan:angry:. In ieder geval weer klaar voor de zomer !

Ga nog even kijken of er wat gezelligs is op de buis :dag: