TTT deel 87 !!

@Toos
Zie het helemaal voor me … :crybaby: Niet slim die paal bij de dierenarts. Denk dat jullie hond de enige niet is die daar zijn blaas staat te legen.
Het ene been nog blauw, heb je er veel last van gehad? In ieder geval is volgende week het andere been aan de beurt. Staan je onderdanen er weer knap bij van de zomer.

@Marifran
Heb van de winter kleren voor hem meegenomen maar dat is zo moeilijk. Het is echt een bonenstaak en ik kan standaard met de hele handel weer terug. Of de broek zakt van zijn billen of de broekspijpen zijn te kort. Het is altijd iets. Gewoon mee dus voortaan en vind eigenlijk dat ie dat maar moet leren. Ik moet ook wel eens dingen doen waar ik geen zin in heb.
Het goede doel gesteund en vanmiddag op het voetbalveld door gebracht. Helemaal leuk als ze dan ook nog winnen.

@Marion: De emmer en dweil staat daar standaard klaar. Het is inderdaad wel humor:biggrin:. Ik heb wel last van mn been gehad, had teveel gelopen.
Wel moeilijk om met J. te shoppen, maar je hebt wel gelijk dat als hij iets leuks wil zal hij er wel aan moeten geloven. Maar speelt nu wel mee dat hij geen goeie medicatie heeft?

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/f/feest/party2.gif
8000 posts!!!

good evening
ben meteen doodop en geen zin om mee te kletsen…
als ik iets lees waar ik op wil reageren, hebben jullie dat allemaal al voor mij gedaan, dus ben t ermee eens

@ cyn ben t ermee eens
@ trl en raak en linda ook mee eens
@ hans denk dat iedereen unaniem erover is, en zij die t niet boeit, die boeit t niet :wink:
zo… moe… ik ga denk ik echt eens vroeg slapen…
t gaat allemaal nie zo lekker en t valt allemaal niet mee he?! poehee…

@Toos
Gefeliciteerd … jue hebt de 8000 gehaald!!!
Vervelend van je been, en op je werk is het moeilijk om te blijven zitten he. Hopelijk gaat het bij de andere kant wat beter.
J … helpt natuurlijk wel als hij medicijnen zou hebben, alles dringt dan wel beter tot hem door. Maar dat is nu even niet anders.

@Bloem
Daar ben ik het ook mee eens … als je moe bent moet je gaan slapen :wink:
Zit het je nog niet mee? Kop op he meissie … dikke kus!!!

Ben net pas thuis na trainen en zieken zo nog effe snel douchen en dan lekker slapen zusje tegen 21 uur thuis gekomen vanavond operatie goed verlopen

Goedenavond.

Poehee. de hele avond aanloop gehad. Eert mijn zoon en later en nichtje van ons, die over is uit Ierland en even een vliegretour moest boeken via internet voor weer andere familie. Nouja en dan ff bijkletsen, je weet wel hoe dat gaat!

Ik heb alles weer gelezen, was gelukkig niet zoveel, maar wel weer grappige dingen he Toos met die hond van jullie. Ik zie het ook helemaal voor me.

Trl ook weer even aan boord geweest. Lekker ff uitzieken hoor.

@Bloem: Het geet dus nie zo lekker momenteel? He bah, wat vervelend weer. :kus: Moe en moe. Meid toch! Ga er maar weer lekker op tijd in.

Het werkoverleg was gelukkig niet zo lang dit keer. We hebben sinds kort een andere manager, zo’n jong broekie en die was nogal kort van stof, dus zo klaar. Bijna niemand had wat te vragen, dus het schoot lekker op zo.

Pfffffff en toen wist ik het ook al niet meer. Ik las nog wel iets over J. die niet wou meewerken met kleding passen enzo. Hij zal het toch niet expres doen he Marion? Veel kinderen hebben er nu eenmaal een hekel aan.

@Linda: Oh mooi zo. Goed te lezen dat het verder goed is gegaan met je zusje.

@Toos: Gefeliciteerd met je 8000e post. :dag: Flesje open trekken?

@Roanna: Is goed, samosje? jamaicaanse rum? Wijntje?
@Bloem: Het zit even niet mee, vroeg je mandje in. Misschien morgen weer wat beter:kus:

Wat kan een mens een hoop kleppen he. Kan niet aan Viva tippen die presteert hetzelfde in een jaar

nou ja, tis gewoon veel en veel en veel en alles is vreemd, ander soort mensen, andere mentaliteit, veel onderlinge stubbelingen, veel verschillende werkwijzes, veel onbegrip etc…
dan komt er nog bij dat t een beetje begint te dagen wat t werk nu inhoudt en ik weet niet of ik daar zo gelukkig van/ mee wordt… zet t cker wel door hoor!! ga veel leren wat mega staat op mn cv, maar toch…
en de hele dag opletten enzo… alles nieuw, alles nalopen, niet zelf aan de slag… etc… vermoeiend dus!!

@ linda, je zus pas om 21h thuis!! dat was dan een latertje! beterschap voor je zus
@ roanna,gezellig he? al die visite!!
@ marion, ikke was ‘normaal’ en had een hekel aan kleren of schoenen kopen met mn moeder, andere mening, ander oog op budget etc… krijsen, gillen, stampen en altijd weer terug om te ruilen of oorlog omdat ze me dwong iets aan te trekken

voorlopige schaatskalender voor komend seizoen is bekend. wel verwacht, maar ziet er goed voor mij uit. alleen dec. een rustig maandje, dan zitten ze in asia, maar van de 13 wedstrijden ga ik er waarschijn 4 of 5 niet halen (azie, rusland etc.) dus de rest wel :wink: mits ik zoveel vrij kan krijgen :wink: ziet er goed uit dus!! :smiley:

maar de konijntjes wipten zo in hun bak
dus kachel was al laag, alleen t licht uit en ikke lekker slapen
:dag: welterusten!!

@Bloem: Oh, wat leuk om nu alweer met het komende schaatsseizoen bezig te zijn. En je hebt alles alweer ingedeeld waar je bij wilt/kunt zijn. Gaaf! Weltruste voor nu hoor! Doe kallum an. :dag:

@Toos: Wat dacht je van een bacootje of toch liever een samosje? Zeg het maar, kep alles in huis. :lol:

Ik voor de samos. Lekkerrrr. Is al weer een poosje geleden dat je aan de bar stond:lol:

@Bloem: Laat alles op je af komen. Geniet van je nijntjes en het schaatsseizoen straks:kus:

@Roanna: Heb je gezien dat je de vraag van Hans een eind goed had. Is wel een punt waard hoor

@Bloem: Slaap lekker:dag:

@Toos: Wie, wat waar? Ikke iets goed? Ik win normaal nooit wat! Waar moet ik kijken dan?

@Toos: Ik heb het gezien nu. Maarja ik krijg nooit post van Hans, dus had ik het ook nooit geweten dat ik het goed had. :biggrin: