TTT deel 87 !!

@Linda
Mooi dat alles goed is verlopen met je zus.

@Roanna
Een kort maar krachtig werkoverleg. Dat jonge ding mag wat julllie betreft dus blijven.

@Bloem
Normaal gesproken is ie gek op nieuwe kleren … (heeft ie wss van mij) maar daar moet je wel wat voor doen he :stuck_out_tongue:
Schaatskalender binnen … gaat een drukke tijd voor je worden zo te zien.

En ik verdwijn nu ook naar boven, nog even onder het zonnetje en dan het bed in. Truste :dag:

@bloem: ja ze was zeker laat thuis is rond 12.15/12.30 geopereerd heeft algehele narcose gehad hebben haar nog een tijdje goed in de gaten gehouden ivm een erg hoge hartslag, heeft van 13-18 uur op de uitslaapkamer gelegen daarna pas weer naar kamer dan moet je nog weer kunnen eten en plassen voor je naar huis gaat ze had mijn moeder om 19.30 uur gebeld dat ze naar huis mocht dus moeders van enschede naar almelo (daar werd ze geholpen door arts van mijn clubje die staat alleen in almelo vandaar almelo) zusje ophalen uit ziekenuis en dan nog weer terug naar huisje van zusje rijden

Nou ik ga ook slapen heb morgen koopavond mss dat ik nog even weer langskom als ik thuis kom van werken slaap lekker allemaal en tot morgen

@Marion: Ik vind het knap zoals je ermee om gaat nu J. even niet de goede medicijnen heeft gekregen. Ik snap wel dat je even geen keus hebt, maar toch:thumbsup::thumbsup:
@Linda: Misschien weer last van een gat in mn geheugen, maar waar is je zusje aan geholpen? Trouwens beterschap voor haar en fijn dat ze zo’n zus heeft

Nou, dan ga ik er ook maar in. Toos ik doe en nog eentje voor ons in en dan is het weer genoeg voor vandaag. Zo lekker een Zopi er achteraan, dus wat zullen wij weer slapen he! :biggrin:

Iedereen :kus: :dag: weltrusten dan maar. De laatste weet wat ie moet doen he?

@Marion: Ja dat wou ik eigenlijk ook nog even zeggen. Ik neem ook mijn petje voor jullie af! Echt! :kus:

Ja, dat broekie mag van mij blijven. Ik heb er weinig last van, zeg maar!

Ikke ga met je mee, nou ja naar mn eigen mandje toe. Zal het :idea: uit doen, een spaarlampje aan. Anders struikelt Beps of WR over de drempel. O ja en de kachel laag.
@Roanna: Zopi werkt al ,bij jou ook?
:slapen::slapen: http://www.animaatjes.nl/plaatjes/g/goedeavond/slepp025Fkitty5Fkatzenzauber.gif

Ik vond nog een foto van jou en kokkie:biggrin:

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/g/goedeavond/goodnight2twee.gif

@Toos: :lol::lol::lol: Dat je die foto nog had! Dat is toch al van jaaaaaren terug. :unibrow:

Ik neem mijn Zopi pas vlak voor het naar bed gaan in. Ga zo eerst nog ff tv kijken in bed en dan gaat tie zijn werk doen. Heerlijk weg soezen.

Truste all.

Ja leuke foto he, hij hangt bij mij aan de schoorsteen:lol::lol:
Maar ik ga ook echt naar mn mandje. Heb net even de “hond” uitgelaten, misschien nog wat babbelen:slywink:
Dus tot morgen:dag:

:idea:

Goedenmorgen…

@Marion: Irri he, zo terug naar de tijd dat de medicijnen niet optimaal waren… Maar je gaat het nu weer ff goed waarderen als ze wel werken. Dikke :kus: voor jou, maar zeker ook voor J…voor hem ook vast niet makkelijk!!!

@Hans…zoals Bloem al zei: We hebben ons allemaal volgens mij al uitgesproken over het loggen en lezen… Juist omdat de communitie hier vrij hecht en open is,… als je ingelogt bent en dan pas kan meelezen geeft net ff iets meer afstand(cker voor oproerkraaiers!)

En toen was ik t al weer kwijt…

@Linda: Veel beterschap voor zussie!!!

Ikke werken, en daarna naar het bos…mss op t werk, en anders vanaaf onder/in de pauze bij House!!!

morninkkkk
owhhhh… de snoozeknop op mn wekker slijt hard dezer dagen!!
heb t hele schaatsseizoen alweer dromend voorbij zien komen… is t al november?? djeezzz duurt nog eeuwen!!
maar goed…
jullie hebben nog lekker gebabbelt enzo, t was gezellie dus :wink:
ikke ga weer werken, cursus/ werkinstructies, soort van systeem uitleg dus ben er niet!!
allemaal een fijne dag, hier straalt het zonnetje, dus t wordt vast een heerlijke dag!!

tot vanaaf :dag:

Goede morgen op deze zonnige dag.
Voel me voor het eerst deze week weer een beetje uitgerust.
En meiden … jullie zijn schatten … daarom een dikke :kus: voor jullie. Het is soms niet makkelijk maar houd mezelf maar voor dat het altijd erger kan. Zoals Beps al zei, je gaat de medicijnen waarderen terwijl ik van te voren ook tijden had dat ik twijfelde of ik er goed aan deed ze te geven. Nu hebben we de zekerheid dat hij ze ook echt nodig heeft. Dat laatste geldt trouwens vooral voor hem zelf, hij heeft ook momenten dat hij weigert ze in te nemen, nu merkt hij ook dat hij zich er prettiger bij voelt. Het is even afzien maar het heeft toch ook zijn positieve kanten.

@Toos
Leuke foto van jou en hubs maar als ik eerlijk ben zie ik toch liever die met de dolfijnen :stuck_out_tongue:

@Beps
Hopelijk een goed plekkie vandaag en nu zonder pottenkijkers.

@Bloem
Systeemuitleg vandaag, weer een hoop informatie om te verwerken, zal vanavond wel weer duizelen in je koppie. Tis wennen maar over even lijkt het alsof je nooit iets anders gedaan hebt.

JAAAAA
ikke op een lekker plekkie, tussen gezellige collega’s en geen pottekijkers…
hoop ik…

meld me straks weer

Morgen dames!

Heb weinig te melden. De meesten al weer vroeg aan de arbeid, ik zou zeggen : maak er wat van ! Het heeft zijn voor- en nadelen, in ieder geval als het niet meer hoeft ben je al ’ oud’ !!:smiley:
Gelukkig voel ik het niet zo, maar op sommige momenten mis je weleens het dynamische van de werksfeer.
Ga nu even een stukje zetten in het kampeerforum, kijken of daar wat reacties los te maken zijn.

Prettige dag allemaal, beetje fris maar wel zonnig !

Wat een rust hier…heb ik eindelijk kans om mee te beppen IS ER NIEMAND!!!

Goedemorgen,

Ben er ook weer,wilde vandaag eigenlijk weer gaan werken,maar werd pas laat wakker dus toch maar thuis gebleven en denk dat ik dat morgen ook maar doe.Nog niet helemaal topfit.

Het lijstje er ook maar bijgepakt

:SPAIN:Marifran: mei/juni - Richting Zuid Spanje :SPAIN:

:turkey:Crazymar: 4 mei - Marmaris:TURKEY:
Filiz: 5 mei - op kamp met stage
Jac: 6 mei: ADR Turgutreis
Wr: 7 mei- Gümbet
Filiz: 9 mei - duinrell
Vivaturkije: 20 mei - Gumbet
Turkije lover:27 mei - Kusadasi
Linda - 2 juni CP De Kempervennen
Wr: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
MK: 10 juni - Side