TTT deel 87 !!

Zo irri als je beroerd bent…

Ikke net gelunched!!!(uitsmijter met spek en kaas, jammmmiieeeee!!!)

Hallo meiden ik ook weer even hier, vandaag een mega drukke dag gehad, paps en mams hebben weer een schoon huis, maar ik ben gekreukeld, nou ja morgen maar weer verder in mijn eigen toko.

Marion…alle kinderen hebben een hekel aan kleding kopen, dus J. is echt geen uitzondering, toy toy voor jou en gelukkig een beetje uitgerust
Beps een lekker plekkie en dan niemand hier

Tlr… lekker nog ff thuis blijven.
Bloem twijfels over de job maar zet toch door.
Toos gefeliciteerd met je 8000…gewoon door blijven kwebbelen gaat het vanzelf.

en toen wist ik het niet meer…
Ikke zo achter de pannen, en nog aan de was, want er ligt een berg, daar krijgt een paard nog de hik van…nu wegdraaien, kan het morgen de kast weer in.

toedels…

Hey…hallo.

Helemaal niemand? Da’s vreemd! :paranoid:

dat heb ik de hele dag al
:retard:

Hey Beps :dag: Inderdaad, ben jij een keer overdag online… is er niemand. Waar zijn ze allemaal dan? :slywink:

Iedereen…druk, druk, druk?

Roanna - 2600 plaatjes , is snel gegaan . Weer even pauze met een lekker bakkie koffie ?!

Trl - Extra dagje vrij, belangrijk om je zelf te verwennen als je ziek bent geweest, dan kun je maandag weer met frisse moed (en oude hekel) beginnen.

Viva - werken - wassen - strijken zoveel als jij tegelijk kan:rolleyes::retard:, vind je het gek dat je in de kreukelzone beland.

Bij mij zijn in ieder geval alle ramen weer glimmend gezeemd, hoef ik tot half juli dus niet meer naar om te kijken:).

@Marifran: Ja, hij gaat weer als een tram daar he. :lol:

Goh, dus jij bent ook zo van, he he je kunt er wel zien dat de ramen gezeemd zijn, want… je kan er weer door heen kijken? Ik ook hoor. :biggrin: Ik doe ze alleen …indien (hoog) nodig.

@Beps: Hoelang nog? Nog effekes toch?

Ik kwam ff op de thee, maar ben Remi zie ik hihi
Viel precies ook niet veel terug te lezen dus ik werk nog even door en ga dan naar huis.
Iedereen groetjes en een heel fijne avond. Eet smakelijk !!! doei doei

jeetje wat een rust!! niet eens 2 blz!

ikke een rare dag gehad… zucht… oehhoehhoooeee is dit alles… oejohoeoeoee
maar goed, heb t aangegeven, dus grote kans dat ik volgende week overladen wordt met info enzo… uitleg, info etc… ik voel me zo onthand.
anywa
genoeg… werk zit erop!!

@ trl, ja joh, lekker thuisblijven. je kunt maar beter weer helemaal 100% opknappen, die halve dag kunnen ze ook nog wel zonder jou :wink:

ikke zo ff wat eten en de nijnebeessies vertroetelen met een schone frisse bak en lekker een knuffeltje en verse witlof!!

morgen maar es uit t werk naar de ikea ofzo, nog een paar dingetjes halen.

Goedenavond ladies.

Zo, iedereen weer zo’n beetje thuis van het werk? Iedereen weer even de beestjes knuffelen en uitlaten?

@Bloem: Nog meer in info op je werk? Maar voor de rest lukt het je allemaal wel?

Verder heb ik ook niet zoveel te melden. Weinig spannends momenteel hier! :hihi:

@ roanna… wat lukt? ik weet nog nix, kan nog nix… nou ja, afwachten, geduld enzo…
blablablaaaaa…

Nou stil is het hier zeker…ben druk aan de was, de laatste gaat er zo in…en dan vanavond lekker House kijken…

Jessy vanavond voor het eerst mee naar de paarden ik ben benieuwd…

spannend!!

Damber met Jessy naar de paarden, stippe stap, als dat maar goed gaat met de paardenvoetjes ?? Mijn schoondochter nam de hond ook vaak mee en het paard was altijd heel voorzichtig met de hond, vooral toen ze nog klein was. Als hij even niet wist waar het hondje was bleef hij stokstijf staan en verzette geen stap.

Viva - was schiet al lekker op, de strijk laat je zeker nog even liggen? Moet eigenlijk een nieuwe, dacht van de week nog aan dat strijkwonder van jou, hoe heet ie ook al weer?

Bloem ::kus:, alles went, komt goed hoor
Viva : heeft alles weer laten blinken bij ma en pa, lief hoor:smile: pb
Trl : groot gelijk, op vrijdag beginnen is ook stom, hopelijk ben je maandag weer helemaal fit. Zal duimen voor je cluppie:slywink:
Roanna : bij jou ook al niet spannend, nou hier echt ook niet hoor, moeten we eigenlijk toch wat aan doen he:biggrin:

Marifran:dag:

Raak :dag: - Van mij ook niets spannends te verwachten hoor, rustig dagje vandaag !

T*fal stoomsysteem Pro Express Turbo

Zo meiden ik sluit af voor vanavond, nog ff naar de was, en dan HOuse, iedereen een fijne avond…

Viva - bedankt en genoteerd - Zit 'm in de TURBO Kan me niet vlug genoeg zijn !

Jij ook een hele fijna avond , zwaai