TTT deel 87 !!

Viva : fijne avond :dag:

@ roanna, heeft kokkie al besloten over de asperges?

oewhhhh film met orlando bloom… ik ga ff op de bank kwijlen :stuck_out_tongue:

Bloemmie : kwijl de bank niet onder he:tongue:
Veel kijkplezie !! Ik ga ook ff bankhangen.

Fijne avond allemaal en tot morgen:dag:

Ikke terug van t bos…
Aiji is uit…

ikke ook bijna, house een te resente herhaling…kan me niet echt boeien…
danmaar zo naar bed
Morgen ‘school’ dus…
morgenavond op 1 jr oude baby…(nu ja net niet meer) passen…
:dag:!!

@ beps leuk :thumbsup:

goshhhh wat IS hij leukkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk djeeeesszzzzzz mmmmhhhhh
droooooolllllll :drool:

@Bloemmie: NOU!!!( :angry:)maar gun mn vriendin ook een fijne avond!!!

:wink: nou… lekker dan :stuck_out_tongue: hahahhahaa
maar goed, tis wel goed voor aiji :wink:

@Beps: Oh, echt leuk!!! :biggrin:

@Bloem: Ja, hij zal denk ik, volgende week wel beginnen. Morgen gaat hij samen even met de overbuurman ( vutter) er naar toe, omdat de buurman ook graag een paar uurtjes daar zou willen werken. Even kennis maken, zeg maar.

Wanneer het dan begint, dan gaat kokkie voor een paar uurtje per dag en in het weekend wat langer. :smirk: Maarja!!

Even het lijstje weer. Nee, ik sta er niet bij. :disgust: Alleen even voor de DDDers onder ons.

:SPAIN:Marifran: mei/juni - Richting Zuid Spanje :SPAIN:

:turkey:Crazymar: 4 mei - Marmaris:TURKEY:
Filiz: 5 mei - op kamp met stage
Jac: 6 mei: ADR Turgutreis
Wr: 7 mei- Gümbet
Filiz: 9 mei - duinrell
Vivaturkije: 20 mei - Gumbet
Turkije lover:27 mei - Kusadasi
Linda - 2 juni CP De Kempervennen
Wr: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
MK: 10 juni - Side
Cynthia: 12 juni - Bulgarije!!!
Damber: 15 juni Kreta
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken ADR - Turgutreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis:zon02:
Crazymar: 28 juni voor 3 weken Marmaris
Filiz: juli - side 4-evahh
Linda: 5 augustus - Rhodos
Vivaturkije 18 augustus - Alanya
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris

En dan de verjaardagen nog …

28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill

ikke ook niet :frowning: denk ook nie dat dat gaat gebeuren :frowning: :frowning: :frowning:

@toos: ze is gisteren geopereerd aan haar knie, twee jaar geleden voor zelfde geopereerd maar niet goed gegaan zeg maar nu opnieuw door andere chirurg

@ linda :eek: jaiksss… hopelijk revalideert ze goed en is het helemaal goed gegaan enzo

ikke ga slapen, hoofdpijn enzo, dus mag nog wel ook he? nog 1 dagje!!! en dan is t lekker weekend… :wub:

:idea:

Ik ben er weer…
Er is echt NIETS gebeurt dus gister!!!

Ik hoop dat ik vanaaf bij die vriendin op de compie kan…want anders word ik helemaal errug depri met niets doen!!!

Straks die cursus…pfffff geen zin in, en dan weekend…zaterdag komt mn zussie en zondag mn vriendinnetje en dan naar Ticket for Tibet…JAAAAAA

ola… nee idd… niemand hier…
nou ja. ik heb me uit bed gesleept… ben veeeeelste laat, maar ja, heb dan ook veeeels te lang gesnoozed…

en toen werd ik wakker, kroop achter mn pc en kreeg echt een mega lachkick!!!
heb allerlei quizzes op facebook staan en een bepaalde iemand had die geantwoord. bijna alles fout, maar vooral zijn antwoord op de vraag: wie was mn 1e schaatsliefde was toch echt wel hilarisch! iedereen weet dat dat jan bos is, maar ja… deze meneer dacht dat hij het zelf was… hahaha…

goedemorgen,

ik kom even langs vliegen, heel erg druk, morgen gelukkig vrije dag en zal hier dan gaan bijlezen.Hopelijk gaat alles goed met iedereen en zijn de zieken opgeknapt!

goedemorgen meiden,

nou niets om op te reageren dat doe ik dan ook maar niet, ik zo hier in huis aan de gang, vrijdag he…

Goede ochtend !

Wat een rust hier de laatste tijd, weinig meegemaakt en druk met werk of gewoon een voorjaarsdip?
In ieder geval werkze allemaal voor je baas of voor jezelf !

Ik heb een sportief dagje vandaag, auto is naar de garage, dus op de fiets in het andere dorp naar de sportschool, dan snel thuis douchen . Heb er een hekel aan om daar te doen, moet je zoveel meenemen en ik vergeet altijd wat! Dan weer fietsen naar de andere kant om op te passen. Ben benieuwd hoe het met de waterpukkels is.

Kom vanmiddag nog wel even langs, ze hebben daar natuurlijk ook een compu.

Kaylo ??? Lang niet gezien, alles goed ??

:dag::dag:

Goeiemorgen,
Het is hier gisteren superstil geweest. Weinig bij hoeven lezen. Gister is de chefvaatwasmonteur geweest. Die kon alleen maar concluderen dat we een slecht werkend apparaat hebben en hij wordt volgende week vervangen.
Verder niks te melden, moet vanmiddag weer aan de crock

@Marifran: Ik heb ook zo’n supersonisch strijkijzer, op aanraden van Viva, ik heb alleen een ph*lips. Als je een koopt moet je een nemen met minimaal 3 bar