Goede morgen,
En ook vanaf hier niet veel bijzonders te melden. Heb gisteren het kennismakingsgesprek gehad en heb er niet echt een goed gevoel bij. Mijn taken zijn, door de fusie, nog steeds niet duidelijk. P&O is nu bezig de secretaresses te herplaatsen en in juni verwachten ze dat afgerond te hebben. Zoals het er nu voor staat moet ik vanaf oktober weer een stuk verder reizen en zit dan echt meer dan een uur per dag in de auto. Zie dat echt niet zitten maar we wachten maar af hoe alles gaat lopen.
@Beps
Oppassen vanavond, hopelijk hoef je je niet te vervelen.
@Bloem
En … is de nieuwe bank droog gebleven gisteravond?
@Marifran
Geen spinningles voor jou maar een hele spinningdag nu je alles op de fiets moet doen.
@Toos
Zit niet mee met jullie keuken of wel? Is het aanrechtblad vervangen en dan blijkt de vaatwasser weer niet goed te werken.
Zo, ik ben ook weer klaar met mijn vrijdagse bezigheden.
@Marion: Jeetje meid, het gaat er niet op vooruit dan he? Dan zou ik er ook nog even over na willen denken of ik dat wel zou willen, maarja… wat anders? Uitkijken naar een andere baan in de buurt? Moet er ook maar net zijn he? Nou, denk er nog maar goed over na hoor!
@Toos: Heb je net even een test toegestuurd. :nod: Jij vanmiddag dus weer aan de crock. Nou, alvast werkse hoor!
@Viva: Ook weer druk thuis? Schiet je al op of moet je nog veel?
@Kaylo: Niet gezien he? Zal toch niet weer ziekies zijn? :paranoid:
Ik denk dat die stilte hier ook wel komt, omdat vele “vaste” er nu niet zijn, door vakantie, cursussen en niet op het internet kunnen/mogen komen. Dan is het gelijk erg rustig hier.:frown:
En strijken? Oh, daar heb ik mijn eigen boutje voor. Die strijkt wel op 10 barr. We strijken zowiezo bijna niks, dus …:unibrow:
O ja, kreeg vanmorgen al vroeg telefoon van mijn neef uit L’stad, dat ze maandag de 19e Mei gaan trouwen in Zutphen en daar mogen wij dan de getuigen van zijn. Dus zo dadelijk gelijk even vrij vragen voor die dag!
Nou meiden… allemaal nog een fijne dag. Tot laters.
Zooo hoor net dat er weer 2 nederlandse militairen zijn omgekomen,Viva en zussie moest gelijk aan jullie denken,pfff je schrikt toch altijd …Dikke:kus:voor jullie .
Marion,geen lekker gevoel bij de nieuwe dingen op het werk en misschien op zoek naar wat anders,geen oude schoenen weggooien voordat je nieuwe heb he…Hoe gaat het met N?
Bloem,en hoe rijdt je autootje?
Rustig hier iedereen druk aan het werk of met andere dingen
Crazymar: 4 mei - Marmaris:TURKEY:
Filiz: 5 mei - op kamp met stage
Jac: 6 mei: ADR Turgutreis
Wr: 7 mei- Gümbet
Filiz: 9 mei - duinrell
Vivaturkije: 20 mei - Gumbet
Turkije lover:27 mei - Kusadasi
Linda - 2 juni CP De Kempervennen
Wr: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
MK: 10 juni - Side
Cynthia: 12 juni - Bulgarije!!!
Damber: 15 juni Kreta
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken ADR - Turgutreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis:zon02:
Crazymar: 28 juni voor 3 weken Marmaris
Filiz: juli - side 4-evahh
Linda: 5 augustus - Rhodos
Vivaturkije 18 augustus - Alanya
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
En dan de verjaardagen nog …
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
klopt van die militairen, wel wrang, dick berlijn de oud commandant van de ned. strijdkrachten is net afgetreden daar is een nieuwe voor gekomen, nu blijkt zijn zoon te zijn om gekomen op dezelfde dag als dat de feestelijk heden voor zijn vader bezig waren.
nu weten jullie ook waarom ik nog een vakantie heb geboekt, in mei zit hij nog in afghanistan, heb je toch je hoofd er niet helemaal bij… in augustus is hij hopelijk terug…
Viva : :kus: heel veel sterkte voor jullie, zijn iedere keer zo’n rotberichten he
Prima update van Roanna, valt niets meer aan toe te voegen:thumbsup:
En nu maar hopen dat we het weekend een beetje zon krijgen he dames,
ik ben er tenminste weer hard aan toe
Morgen komen mijn zus en zwager op visite en brengen dan mijn moeder
ook mee, die zit in bejaardenhuis in Schiedam. Daar gaan we wel vaak op bezoek of nemen haar mee ergens een daagje uit maar ze komt niet zo vaak in Tilburg dus dat is altijd heeeeel gezellig
Aan alle werkenden : nog ff de laatste loodjes deze week en dan is het weer weekend en aan alle thuisblijvers : nu is het huis wel weer spic en span bij iedereen denk is zo.Hoop het mijne ook als ik thuiskom:p
Viva - Echt verschrikkelijk, te errug gewoon, 't is de laatste maanden echt een gekkenhuis daar! Had vanochtend dat stuk over generaal van Uhm in de krant gelezen. Extra zuur dat het nu samen valt. Oorlog maakt duidelijk geen onderscheid. Er zijn bovendien nog 2 zwaar gewonden.
Kan me zo goed voorstellen dat je het af en toe niet meer hebt! Maar dat maakt die onruststokers daar toch niets uit, je kunt er alleen het beste maar van hopen, sterkte meid :kus:
We snappen allemaal dat je het moet relativeren en het op veel plaatsen wel rustig is, maarja, maarja…makkelijk l*llen!
Raak - gezellig familiedagje morgen, lekker hapje, drankje en veel bijkletsen (dat andere woord komt niet meer uit m’n vingers, ) Hou ik ook zo van - veel plezier !
Marion - Is nog niet zo gek om een beetje rond te neuzen of gewoon te reageren ergens op, dan heb je gelijk een indruk wat je kansen en mogelijkheden zijn. In ieder geval niet met je laten sollen hoor.
Beppie - Oppassen vanavond, best leuk hoor zo’n kleintje, kunnen in ieder geval nog niet tegenspreken !
Roanna - Inderdaad sneu voor je dat je voorlopig niet in het lijstje kan. Maar er schijnt eindelijk mooi weer aan te komen volgende week! Dan is er vast wel iets leuks te bedenken. Dagje Amsterdam of Keukenhof of lekker het bos in daar bij jullie (hier moet je minstens 30 km rijden) en gaan lunchen in zo’n Blderbrg hotel b.v. Geen idee hoor, ik roep maar wat ik zelf leuk zou vinden! Heb er fietsen maar niet bij gezet :evil:.
Trl - Weer aardig opgeknapt, hopelijk heb je je portie weer voor lange tijd gehad.
Linda - beterschap met je zusje. Is vaak narigheid met die knie operaties, hoor nogal eens dat het over moet. Ben je mooi klaar mee!
Ben aan het oppassen, oudste speelt buiten en de jongste ook al weer in de tuin. Waterpukkels goed te zien, maar al bijna niet ziek meer. Auto is gelukkig weer terug, maar moet dinsdag weer voor nieuwe kleppen ?!
Marifran : dat is niet mooi nieuwe kleppen, moet de hele motor uit elkaar
kindjes lekker aan het spelen, gezellig he, ik heb 4 kleinkinderen tussen de 4 en 9.
Beps : vanaaf ook aan de baby’s
Roanna : ook weer feestje in het verschiet
Ik ga naar Holland terug en ff langs appie en dan kan het weekend wat mij betreft beginnen. Ik lijk Claudia de Brey wel:unibrow:
Fijn weekend allemaal he doei doei
Om te beginnen. Wij hebben een winkel/installatiebedrijf gevonden die nog graag klusjes uitvoerd. Zijn we vanmiddag na mijn werk even naar toegereden en hebben daar 2 mooie kranen (kosste wel een paar centen) uitgezocht en ze komen ze a.s. dinsdagochtend 8 uur al installeren. Dus toppie he!
Teruggaande naar huis had mijn manneke een cdje opstaan in de auto en toen kwam er een nieuwsbericht doorheen en ik hoorde het over die militairen. Nou echt…, jullie hadden het over kleppen…, nou mijn hartkleppen gingen op dat moment ook gieren toen ik het hoorde. Moest gelijk aan Viva denken.
Gelukkig (achteraf) is het niet jullie zoon, hoe erg ook voor die ouders van de omgekomen jongens. En er lagen er ook nog 2 zwaargewond, hoorde ik. Ik leef met die mensen mee hoor! Pfff dat is niet niks!
Daarom had ik inderdaad al het idee Viva, dat je daarom alsnog even echt weg wilt en gelijk heb je! Viva…:kus:
@Marifran: Lekker aan de oppas momenteel. Inderdaad dat wij jij zegt, gaan wij ook zeer zeker nog doen hoor, als het er dit jaar niet inzit om naar de warme zon te komen. Zo een weekendje weg, of even hier of daar naar toe. Vinden we ook leuk. Nee, niet op de fiets. Ik moet trouwens wel ff gaan oefenen, want eind volgende maand moet ik een fietstest doen bij de cardioloog en heb totaal geen conditie in de benen. Erg hoor!
@Trl: Ook weer even van de partij vandaag. Gelukkig alweer een beetje beter. Wordt spannend zondag he?
@Raak: Jij ook een heel fijn weekend met de familie. Geniet er maar van, zolang je ze hebt en het gezellig onder elkaar is. Tof hoor!
Roanna,dus toch nog geslaagd voor kranen en ze worden nog snel geplaatst ook.
Beps,veel oppas plezier vanavond.
Ja zondag wordt het spannend,hoop dat de club uit Arnhem hun plicht doen en winnen en dat wij ook winnen dan hebben we een leuk feestje…Maar ga er nog niet vanuit hoor.
ola
ikke ook weer terug, hardstikke moe, maar goed…
@ marifran, ik heb ook een hele goeie tip mbt strijken, :unibrow: hou ik me altijd aan, geen klachten: geen kleding kopen die je moet stijken werkt perfect!!
@ marion, rondkijken kan altijd he?
zooooo ikke te moe om al die dansende lettertjes stil te zetten en ook nog te reageren…
owh ja, nog 1 ding, da kan altijf
@ viva: :kus: wat een nieuws weer… hoorde laatst op de radio dat ze verbaasd waren dat de gevechten zo intens waren, ja wat dachten ze dan? dat ze elkaar met zand gingen bekogelen… :retard:
ikke kreeg mail vandaag dat ik 2 mei verplicht vrij ben wat een drama nou als het echt niet anders kan dan moet het maar erg vervelend jammer hoor maar ja