TTT deel 87 !!

Roanna, lief hoor, maar denk aan je hart, hartkleppen die ratelen…
Zoon net gesproken, bij hem nog steeds alles rustig, vandaag wel al in rouw daarzo…maar idd zoals Bloem al zei ze werken niet met klapper pistooltjes…en weer de vraag waarom ze daar nu zitten, als het kalf verdronken is dempen ze de put.
Vanavond hart van nederland zitten kijken en daar gaat het alleen maar over het drama vandaag in Uruzgan, net of de gewonde cq gestorven andere militairen niet belangrijk genoeg waren, maar nu het de zoon van de generaal betreft, staat de hele media weer bol…pffffff.

Bloemmie dan een heel lang weekend, maar 2 dagen werken dan toch zeker die week,
30 april koninginnedag vrij, 1 mei hemelvaart vrij, 2 mei verplichte vrije dag en dan het weekend erachter aan, met een beetje mazzel ook nog maandag 5 mei vrij bevrijdingsdag.

neuhj 5 mei niet
maar ja… zou wel weg willen maar heb ik echt geen geld voor :frowning: jammer maar helaas, maar ja, aan de andere kant, 5 dg lekker in mn bedje liggen en nix doen klinkt ook wel errug verleidelijk!!

ik snap echt nix van mn konijnen!!
kaatje heeft dr ene poot op kootje zn kop gelegd en ze zit hem helemaal af te likken/ uit te pluizen en kootje ligt heerlijk te genieten… weird… moet misschien toch maar lid worden van dat konijnenforum… :S

owh antwoord al gevonden
lang leve het konijnenforum (in case you are wondering Likken: Dit doen konijnen als ze je lief vinden. Konijnen wassen soortgenootjes ook erg vaak, dit betekend dat ze elkaar accepteren.)

denk dat ik maar ga verhuizen… niemand hiero…

Ikke EINDELIJK thuis…niet bijgelezen, wel dat het niet om Viva’s zoon ging!!
Nu naar bed…zooo moe
:dag: Trusten allen

jippieeeeee!! ik heb mn eerste centjes verdiend met de website!! jipppiieeee… moet wel wachten tot ik er een boel heb eer ik uitbetaald krijg, maar het begin is er!! :smiley:

nou ik ga mn fuzz-balls eens verzamelen en lekker slapen
kachel was al uit, licht uit :idea: en lekker slapen
tot morgen!!

:idea:

Zo ikke weer wakker
Btje vroeg de schapjes in huis halen, ik moet morgen toch ook iets eten als ik sta te genieten van alles dat voorbij komt zingen en spelen!!!

Vanmiddag mn zus met fam op visite, en hubbie weer werken vannacht…ach ja, weekend, wat stelt het voor hihihihihihi

Goede morgen,
En wij weer naar het veld zoals gewoonlijk. Ik heb er zin in!!

@Beps
Visite vanmiddag … veel plezier!

Goedemorgen,

Weinig te melden hier,iedereen zijn ding aan het doen,.Ik straks ook boodschappen halen.Zou vanavond een feestje hebben bij de voetbalclub hier,maar denk dat ik maar niet ga,nog niet veel zin in.

Fijne dag allemaal

:SPAIN:Marifran: mei/juni - Richting Zuid Spanje :SPAIN:

:turkey:Crazymar: 4 mei - Marmaris:TURKEY:
Filiz: 5 mei - op kamp met stage
Jac: 6 mei: ADR Turgutreis
Wr: 7 mei- Gümbet
Filiz: 9 mei - duinrell
Vivaturkije: 20 mei - Gumbet
Turkije lover:27 mei - Kusadasi
Linda - 2 juni CP De Kempervennen
Wr: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
MK: 10 juni - Side
Cynthia: 12 juni - Bulgarije!!!
Damber: 15 juni Kreta
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken ADR - Turgutreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis:zon02:
Crazymar: 28 juni voor 3 weken Marmaris
Filiz: juli - side 4-evahh
Linda: 5 augustus - Rhodos
Vivaturkije 18 augustus - Alanya
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris

En dan de verjaardagen nog …

28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill

Kom ook even goedemorgen zeggen. :dag:

Inderdaad, ook even zo met wat dagelijkse dingen bezig. Bedden even over het balkon gehangen.(kunnen de luchtjes er weer even uit waaien) :biggrin: Was hangt al buiten te wapperen. Verder vandaag geen spannende plannen. Straks ook nog even een paar schapjes doen en dat was het wel zo’n bietje.

Ga nu eerst even lekker douchen. Zit nog in de doll.

Iedereen een hele fijne dag en een heel goed weekend. Enneh…TRL…duimen voor morgen he! :thumbsup:

:dag: :kus: Tot laters. :dag:

morninkkkk!!

@ beps, je mag geen eigen eten en drinken meenemen. kan zijn dat je het mee naar binnen kan smokkelen, maar ik zou niet te luxe uitpakken, grote kans dat je het bij de ingang moet dumpen

@ de rest, fijne zaterdag!!
ik ga zo eens een beetje shoppen/ winkelen ofzo… beetje rondkijken en neuzen, krantjes halen bij de ouders, etc… een frobel dagje dus…

@Bloemmie: ok, gewoon een paar broodjes hoor, dus geen probleem… wat water…
Maar dan laat ik t, en neem de knip mee hahahah

Hier niets te melden, btje geslapen(jaja 2 uur gewoon helemaal uit!!!) en hubbie slaapt nog, en ikke zit te nietsen ZALIGGGGG

mmhhh heerlijk
ikke heb ook net mn 2e cappu van vandaag op, worstenbroodje erbij!! jammie

@ beps, je moet overal met munten betalen, die zijn te koop, met geld en pin, maar je kunt nergens op t terrein pinnen… dat je het weet!!

ik ben trouwens zo pissig op dit moment dat ik erover denk om mn gebruikersnaam hier op ww op te zeggen en niet meer terug te komen…

goedemiddag,

trl- weer wat opgeknapt.

voor viva en damber weer flink schrikken, denk aan jullie

beps- vandaag visite en morgen met vriendin op stap:)

toos- niet goed werkende vaatwasser, balen zeg, gelukkig krijgen jullie een vervanging

bloem- verplicht vrij 2 mei, balen zeg;) maar weg bij ww? wat is er gebeurd?

Hihi ikke ben ook verplicht vrij op 2 mei…zoooo vervelend(NOT!!!) hubbie die hele week vrij,…

ik hoop alleen wel dat ik betaald krijg…

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/g/goedemiddag/20.gif

@Viva en Damber: Ik moest meteen aan jullie denken toen het bericht zag, weer een bermbom en weer doden en gewonden. Kreeg er een beetje gierende hartkleppen van. Snap goed waarom je er nog even extra tussenuit wil.
Deze is voor jullie allebei http://www.animaatjes.nl/plaatjes/h/hugs/A.gif.