TTT deel 87 !!

Ik dus ook vrij op 2 mei, wat vervelend nou:biggrin:
@Marion: Hoe is het op het voelbalveld gegaan? Vervelend als je niet weet hoe en wat over je werk en dan ook nog een eind moet gaan rijden. Zou ook eens rondkijken voor wat anders
Heb verder weinig te vertellen, vandaag is de vriend van oudste dochter jarig. Dus vanavond daar naar toe. Ik heb een verjaardagskalender laten maken met foto’s die vorig jaar in turkije gemaakt zijn van hun tweeeen.

@ toos, leuk kado en lekker crea-bea
ik heb net een canvas besteld 90 x 120… :smiley: kon nog wel groter hoor :smiley:

Ze hebben nog geen kalender op hun nieuwe pl**tje enne een canvas is een beetje te groot:biggrin:

Ik ga er weer vandoor.
@Beps en Bloem: Veel plezier morgen
Verder voor iedereen een hele fijne avond:dag::dag:

@ toos, jij ook veel plezier vanaaf!

Goedemiddag.

Zo, was ik weer eens. De hele midddag op sjouw geweest voor alles en niets. Ja, wat plantjes weer voor de tuin, toen de Kruidva*ten afgeweest, voor die treinkaartjes. Mooi niet meer dus he! :finger: Was tot vorige week zaterdag geldig. Weet ik veel. :disgust: Gaan morgen naar de ZW in B’wijk en moest nu dus mooi een kaartje van ruim € 18 kopen. (Kokkie gratis reizen) Nouja, moet ik maar niet zo tollol (dom in het Maleis) zijn.

Het is wel stillekes hier he?

@Bloem: Hoezo, andere naam, jij hier weg :question: Dat kan toch niet!

In ieder geval, veel plezier morgen met Beps samen en genieten hoor! Vooral van Blof!

@Toos: Ook veel plezier vanaaf. :wink:

@ roanna, owh das balen dat je nu geen kaartje hebt… scheelt toch de helft… dan maar wat zuiniger aandoen op de ZW!! :wink:
en nee, ga geen andere naam nemen, maar overweeg wel om weg te gaan als ik niet heel snel antwoord krijg van de heren en dames forumbeheerders…

Hey WR…:dag:Alles goed daar? Nog steeds naar je zin in het westen en met name op je werk?

Trouwens… ik moet 2 Mei gewoon werken. Zal wel geen hond komen, maarja er moeten toch mensen zijn die de kroketjes moeten bakken, voor dat handjevol mensen die wel komen. Pffffffff… :tssk:

Oh Bloem, bedoel je zo!! Ik dacht ook al. :wink:

@Bloem: Ik heb ietsje verder gelezen… en denk dat ik het nu een bietje snap, wat je bedoelt!

Zo, ff eten. Kokkie heeft lekker nasi met van alles en nog wat gemaakt.

Laterssssssssss :dag:

owh lekker nasi!!!
zeg roanna, kun je op vrijdag niet aangeven wat je de dag erna eet… dan had ik om 4 uur in t autooke kunnen zitten om lekker mee te eten :wink: nu is t een beetje laat he :tssk:

@Bloem: Oh, sund zeg!!! Maarja, ik wist ook niet eens dat we nu nasi zouden eten. Doordat we de hele middag op sjouw waren geweest, dacht ik zo van ff wat bij de chinees halen, maar kokkie zei dat hij zelf nasi ging maken. Nouja, ook goed! :nod:

Maar kom je ooit deze kant op… laat ik hem nasi maken, speciaal voor jou.

Zo, heb ook al getruust. Heb nog wel een wasje draaien en die hang ik zo nog ff op, is die morgenavond als ik thuis kom van de ZW wel droog. Het gaat toch niet regenen… Toch?

ik hoop t niet
maar nu regent het hier wel… :frowning:
ik ging net een glas drinken pakken en die viel kapot op het aanrecht, echt een mega dikke snee in mn vinger. wilde maar niet stoppen met bloeden. ben er een beetje draaierig van… volgens mij is dit vandaag mn dag niet…

@ Bloem: Oei Bloem. Da’s nie zo mooi. Wel ff in de gaten houden en anders met iemand naar de EHBO post gaan.

Maarja, zeggen ze ook nie van… scherven brengen geluk? :wink:

ik weet niet… dit doet gewoon verrektes pijn

Goede avond :dag:

Sorry dat ik een tijd niet heb gereageerd… Mega druk op mijn werk en vaak weg of onderweg… Heb wel steeds bijgelezen en meegelezen, maar niet gereageerd. Ik ben ik op het moment niet… lang leve de nieuwe pil waar ik nu weer mee gestopt ben… Heb nu weer een nieuwe… Hopelijk gaat dat wel goed… ik word gewoon simpel van mezelf :smiley: Daar kunnen jullie niets aan doen, vandaar ik niet reageerde op jullie.

Ik wil jullie bedanken voor alle lieve knuffels die we hebben gekregen mbt m’n broer… Durf gewoon niet naar het nieuws te kijken, maar horen doe je het toch wel. Gelukkig is het rustig bij mijn broer en laten we hopen dat dat zo blijft…

we hopen allemaal met jullie mee!!

ik ga mezelf ff onder een dekentje op de bank parkeren, blijf sniffen en snuffel… flink verkouden aan t worden…

Dat zal zeker wel erg pijn doen. :kus: Erop!

Gister was er bij ons op het werk warencontrole en dan wil je extra je best doen. Zo ikke dus ook. Moest de saladebar uitruimen en daarna schoonmaken en wilde dus even extra onder de randjes doen en toen… ja hoor. Auwwwww… Precies met mijn vinger langs zo’n scherp randje en ook een snee(tje) erin, maar bloeden…Gauw een pleister erop, maar s,avonds voelde ik het nog.

Hoest nu?

@Damber: Geeft toch niets, als je eens niet hier wil/kan komen. Begrijpen we best wel hoor! Sterkte ermee. :kus:

@Bloem: Ja, doe dat meer even. Lekker onder de wol. Niet ziek worden hoor!

hoi dames

ik ben weer int land :frowning:
blijft iedere keer moeilijk…
maar…dit is de laatste keer dat ik terug gekomen ben…en das ook wel n fijn gevoel…
heb besloten om deze 10 weken alleen maar leuken dingen te doen…!!

ik heb nog niet bijgelezen sorry!!

dat doe ik morgen middag…

ik heb het iig geweldig gehad weer…de bruiloft was helemaal super…echt 2 prima weken :smiley: