@Filiz: Wat gaat dat snel dan. Je bent alweer hier in het land. Zal maar geen “thuis” zeggen. Hi, hi.
Hee, maar wat gaaf dat je het weer zo leuk hebt gehad en dat het nu toch echt definitief is. Nou inderdaad, geniet dan nog ff van de leuke en mooie dingen hier om je heen.
@Filiz: Ik heb net ff gekeken hoor. Ziet er erg mooi uit zeg. Mooie pasteltinten. En wat ben jij een dame daar zeg! Mooi hoor! Was dat voor dat feestje of loop je er altijd zo bij daar? Nee toch? Hi, hi.
hey filiz, goed dat je er weer bent en cker een goed idee om het super leuk te maken de komende 10wk! altijd een goed plan…
@ roanna, ja vreselijk irritant he? weet alleen niet of al t glas eruit is, want doet nog steeds zo’n pijn…
ach hij zal er nie zo snel afvallen he? tis alleen rottig typen…
Ik weet niet of je het weet, maar op Ned.3 is nu een reisprogamma met momenteel iets over Laos, maar ik geloof dat er ook nog iets kwam over Bhutan. Erg mooi om naar te kijken.
pff weer erg vroeg, zeker als je heel slecht geslapen hebt:(
bloem en beps, heel veel plezier vandaag!
Filiz- weer terug in NL, leuk gehad in Turkije, moeilijk om weer hier te zijn, maar nog 10 weken en dan mag je weer terug:D
bloem- diepe snee in je vinger, gaat het vandaag al wat beter ermee?
damber, vervelend dat je vorige pil niet fijn voor je was, hopelijk werkt deze beter voor je
roanna- balen dat je treinkaartjesactie al afgelopen was! heel veel plezier vandaag in Beverwijk. Hier gaat het goed, helaas nog geen tijd gehad om mijn nieuwe woonplaats te ontdekken, maar dat komt wel:) Werk bevalt erg goed, zo leuk om allemaal verschillende mensen te spreken en goed voor mijn engels!
nou voor iedereen een hele fijne zondag, ik ga snel make-uppen en dan richting bus:dag:
@Bloem
In je vinger gesneden, dat is heel vervelend. Als je er nog veel last van hebt maar even naar de dokterspost. Weet je in ieder geval ook zeker dat er geen glas meer in zit.
@Beps-Bloem
Veel plezier vandaag!
@Filiz
Welkom in Nederland, je 2e thuis zal ik maar zeggen
Super dat je het zo naar je zin hebt gehad. Jullie huisje ziet er toppie uit, gaat allemaal goed komen in juli.
En je zag er prachtig uit op de bruiloft.
de weersvoorspelling vandaag een lente dag nou ik weet niet waar maar hier in ieder geval niet.
Iedereen is hier heel rustig, weinig te melden
Bloem hoe gaat het nu, snee in je vinger, en ook nog wateroogjes van de verkoudheid,
Filiz moooooooie foto’s en 10 weken zijn zo om hoor meis
Roanna ook al een snee, tja vernijnig is dat altijd van die scherpe randjes, en zeker als je natte handen hebt, dat glijd het er zo in…
Beps en Bloem vandaag veel plezier bij ticket for tibet…
Wij vandaag verjaardag van nichtje, dus de dag is al weer ingedeeld.
Hahaha jullie vergeten zoo vaak uit te loggen…ik vond het al niet als Damber klinken!!
Ikke lekker uitgeslapen
Aiji piept normaal als ze uitmoet, of als ik uitmoet, want dan vind ze dat ik er wel helemaal uit mag…
Nu we weten dat de buren nergens last van hebben, ga ik dus meteen naar bed, en laat haar niet eerst uit als ik ‘uit’ geweest ben…
Filiz,welkom terug.Nu weer aftellen.Leuke foto’s hoor.
Beps en Bloem,veel plezier vandaag.
Bloem,beetje kunnen slapen of last van je vinger gehad?
Roanna,duimen he vandaag…
Vandaag D- day voor me cluppie alleen jammer dat we afhankelijk zijn van een andere club,maar hopen op een wondertje.
Crazymar: 4 mei - Marmaris:TURKEY:
Filiz: 5 mei - op kamp met stage
Jac: 6 mei: ADR Turgutreis
Wr: 7 mei- Gümbet
Filiz: 9 mei - duinrell
Vivaturkije: 20 mei - Gumbet
Turkije lover:27 mei - Kusadasi
Linda - 2 juni CP De Kempervennen
Wr: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
MK: 10 juni - Side
Cynthia: 12 juni - Bulgarije!!!
Damber: 15 juni Kreta