TTT deel 87 !!

Ach TRL, het is ook mooi weer, dus het begin van een wondertje is er al…nu hopen dat het doorzet… Gun ze ook wel weer eens een grachtentocht!!!

Zo… ikke opgestart…ben niet vooruit te krijgen, verkouden, druk met kiesjes en tandjes vinden van Aiji…hahaha

Mornink ! Was erg mooi weer voorspeld, maar laat hier nog even op zich wachten . Van de motor zal vandaaag wel niets komen, kleinzoon logeert en vanmiddag even naar de kermis.

Bloem en Beps - Gezellige middag en veel plezier bij het hopelijk spetterende muziekspectakel in het Amsterdamse vanavond !!!

Marion - Al weer druk met de beestjes. J. lekker uit kunnen leven op het voetbalveld gisteren? Gewonnen of verloren, maakt niet uit, als 't maar een pittig potjes was !

Trl - Nog naar het feestje geweest gisteren? Vaak is het super gezellig als je eerst niet zo’n zin hebt. Veel plezier en succes met je cluppie vandaag, geloof dat het spannend is :confused:

Roanna - Toch nog kranen besteld en dinsdag al geplaatst, goed geregeld!
Al op weg naar Beverwijk met te dure treinkaartjes:D Had nou toch maar naar Linda geluisterd. Prettige dag, Lekker kruiden kopen voor kokkie! Ik vind de verrassing altijd leuk, je komt altijd wel met iets onverwachts thuis.

@marifran: veel plezier op de kermis!

Marifran,nee gisteren niet naar het feestje geweest,voelde me daar nog niet fit voor,dus de keus gemaakt en thuis gebleven ga straks wel naar me cluppie.Jij veel plezier op de kermis

@tkl: vanmiddag wil je natuurlijk niet missen toch

Linda,nee eigenlijk niet

Linda - Dank je en hoe is het met jou. Je zult ook wel moe zijn, veel indrukken opgedaan en je zusje natuurlijk, hoe is het er nu mee ?

Viva - Wat een extra ophef in de media vanwege de zoon van… We gaan hopen en duimen dat het nu voorlopig tot augustus heel rustig wordt :thumbsup:

Damber - Niet zo lekker in je vel en veel te druk met werk en dan je beestjes nog. Vandaag weer verjaardag, maar dat is niet verplicht natuurlijk, sterkte met alles :kus:

Toos - Gisteren naar verjaardag geweest, was het gezellig? Leuk kadootje heb je geregeld voor je a.s. schoonzoon, leuk werk ook, dat gerommel met die foto’s.

Filiz - Welkom terug, Is wel allemaal dubbel voor jou, hier nog even leuk maken terwijl eigenlijk je hart en gedachten al daar zijn! Leuk huis en toch nog maar niet getrouwd haha. Kan me voorstellen dat je even raar stond te kijken.

Raak - Al vier kleinkinderen, dat voelt rijk hè. Denk dat ik je niet ga inhalen maar voel me al bevoorrecht met twee! Er zijn er zat die nooit oma worden, ondanks dat ze kinderen hebben . Wij genieten er in ieder geval echt van!

WR - Druk leven heb jij ook, vanochtend al weer heel vroeg!! Werkze !

Verder MK en Kaylo al weer een tijd niet gezien, ook druk zeker ?

Ga maar weer even socializen voor ik commentaar krijg, :dag: Voor allemaal :

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/d/dagen/dansende2520bananen2520gezell2520zondag.gif

@marifran: ja gaat weer de goede kant op met me, moet zeggen heb afgelopen week heerlijk gewerkt, idd momenteel erg druk met mijn zusje ben eigenlijk elke avond wel even bij haar eten koken, afwassen kan ze momenteel niet zelf als ik niet kan komt mijn moeder, mijn moeder komt momenteel elke middag bij mijn zusje, gaat gelukkig dus weer beter met me, maar momenteel best druk

Linda - Goed om te horen ! Fijn dat je goede beslissing hebt genomen wat je werk betreft! Nu nog even druk met je zus en dan straks weer lekker trainen . Gaat helemaal goed komen !!

morninkkkk
heb er echt 2 uur overgedaan om uit bed te komen… nu lekker met een cappuutje achter de laptoppie…
hier zo te zien wel zonnig, maar denk nog een beetje koud. ik kleed me maar warm aan, want vanavond zal het wel koud worden

@ trl speelt jouw cluppie vandaag thuis??
@ marifran, viva, roanna e.a lekker de hort op!! geniet er maar lekker van!!
@ linda, als je alweer voor anderen kunt zorgen dan gaat het igg ook al weer wat beter voor jou!!
en toen wist ik het niet meer… ff nog een beetje wakker worden denk ik…

@ filiz, t was ff zoeken, maar heb t gevonden… leuke foto’s van je huisje!! mooie jurk ook…

@roanna: ik ben 16 mei om 17 uur vrij

ik ook :wink:

okey ik ga mn spullen pakken en fijn een endje rijden :wink:
:dag:

En ook ikke is gone…
Tot vannacht!!!
:dag:

hallo:)

me helemaal happy van de zon:D

marifran - vandaag kleinzoon op bezoek en naar de kermis, veel plezier

trl- aan het kijken bij je clubbie, spannend, of is het ondertussen al afgelopen??

viva- naar een verjaardag, veel plezier

filiz- waar kan ik die foto’s vinden?

marion- druk aan het werk

linda- van de week lekker gewerkt, gelukkig voel je je weer een stukje beter, en ook nodig druk met je zusje!

uhm…heb ik nu alles gehad?? hoop het

Rustig hier vanmiddag

Goedemiddag of eigenlijk avond al he…

Helaas cluppie wel gewonnen,maar die andere club ook…Volgend jaar dan maar weer.
Bloem,idd me cluppie speelde vandaag thuis,maar daar zullen jullie toch geen last van hebben.

@tkl: wel gewonnen geen kampioenschap, jammer! Nu net als mijn club voorbereiden voor voorrondes ch.lag.

hey dames…

ikke bij gelezen…hoop dat ik niemand vergeten ben…

een paar zieken geweest in die 2 weken…hopelijk is iedereen weer helemaal erboven op…!!

als het goed is heb ik niet veel berichten van damber gezien…voor jou gewoon een dikke kusz dan maar:slywink:

@marifan…helemaal alleen moeten bevallen…das ook niks…niemand die even een nat washandje over je hoofd haalt!! toch knap gedaan :wink:

@raak…een nieuwe auto gekocht…rijdt ie lekker…? veel rijplezier ermee!!

@marion…krijgt J nieuwe medicijnen…? heeft ie ze ondertussen al of wachten jullie nog op uitslagen…?
nieuw team op 't werk…succes met alles (K)

@bloem…de konijntjes al redelijk gewend zo te lezen:biggrin:…mam langs geweest om te poetsen…altijd lief!!

@roanna…buuf langs met moeilijke vragen over de annuleringsverzekering…

@beppie…mooie foto op pagina 2!!..en nog altijd als 1e eruit…die hubs van jou ook met zijn werktijden!!

@crazymar…afgewezen voor de baan…!! jammer (K)

@linda…het bevalt nog altijd goed op het werk zo te lezen…gelukkig…en hoe is het met de wedstrijden lopen?

@trl…jij hier iedereen ongerust gemaakt!! niet meer doen hoor…hihi

@kaylo…nog gaan grieken…en uiteindelijk in een danscafe terecht gekomen…leukzz

@toos…de keuken nog steeds niet in orde…om gek van te worden he:disgust:

@wr…de foto’s staan onder vakantiefoto’s…dan leden…en dan onder filiz

cyn is ondertussen ook lkkr weg…

voor iedereen natuurlijk een dikke kusz…

en voor het geval ik iemand vergeten ben…sorry!!