goh wat is het rustig hier zeg, weinig om op te reageren… wij op verjaardag geweest, lekker in het zonnetje gezeten, thuis ook nog even de tuin in en daar ook gegeten, nu op de bank, Damber en ik elkaars nageltjes mooi gemaakt, we kunnen er weer tegen.
@viva…hoe kan ik jou nu vergeten!!!
steeds weer schrikken wanneer dr slecht nieuws uit afganistan opt nieuws is…gelukkig alles goed met zoon…
lekker de hele maand augustus vrij…![]()
en nu de nagels weer gedaan!! mooiizz
oja…voor de geinterreseerde…
liedjes die ik die 2 weken veel beluisterd heb zijn:
dilli duduk
vay anam vay…
beyaz ve sen
supriz
:kus::kus:
Goedenavond.
Ikke ook weer terug. Al een poosje, maar moest eerst nog ff wat belletjes plegen. Tja, want nog niet iedereen heeft een pc en al wel, niet iedereen kan of wil er mee omgaan. Zo ook mijn nichtje waar ik jaren mee op vakantie ben geweest naar Spanje met onze kids en die haar moeder dus 2 weken geleden overleden was. Heb ik jullie laatst verteld, dat ik toen die crematie had.
Hun hebben dus al jaren een pc, maar zij wil er beslist niets van weten, dus bellen we zo af en toe even (bijna een 1 uur). En vanavond hadden we heel wat bij te praten. :slywink:
Zo, vandaag dus zalig weer geweest. Ook in B’wijk waar wij ook veel buiten gelopen hebben. (markt) Ik heb een zwarte 3/4 zomerjas met centuur gekocht, een spijkerbroek, een rode sjaal, zwarte (nep) crocks en een horloge met extra batterij à €3. Zal wel niks zijn, maar de batterij is normaal al duurder. Hi, hi. :biggrin: En ach… het is ook best nog een leuk klokje en tot nu toe loopt het nog op tijd. Garantie tot aan de deur, zeg maar!
@Viva: Jullie ook allemaal genoten van het mooie weer zo te lezen. Beps en Bloem nu op concert. Gelukkig hebben ze het weer mee!! :zon02:
@Filiz: weer helemaal bijgelezen. Was best veel he? :biggrin:
@Trl: Oh wel sund he!!! Maarja dat de beste mocht winnen he en dat was dit jaar weer PSV! Ik heb echt heel hard geduimd, maaja… helaas. :disgust:
@Linda: Oh meid… mooi op tijd klaar met je werk dan op de 16e.
@Marifran: Nog niet misselijk van de zweefmolen? :dag:
Verder was het hier dus errug rustig geweest, zo te zien.
Nou meiden…zo te zien is er niemand meer, dus zeg ik alvast voor zo,
weltrusten en slaap lekker en allemaal weer een fijne werkweek. :dag:
Tot morgen weer. :kus:
Ikke thuis, giga genoten…mooi weer, mooie mensen, mooie muziek…btje abrupt afgelopen…maar ja de tijd, en de politie vond het mooi geweest…
Nu ff de mails enzo nagelopen en dan mn bedje in…wangetjes roze, ikke rozig…
Heb de kachel al laag, Bloemmie doet het licht uit!!
(en meiden, ik slaap uit, dus morgen wel het licht aan doen!!!)
ik lig al in bed maar kan niet bij t lichtknopje!!!..
nou ja, tis toch al ver voorbij bedtijd, dus ik ga er wel weer uit, en weer terug ik
:dag:
:idea:
Goedemorgen.
bloem en beppie genoten gisteren en nu lekker uitslapen
trl- jammer dat ze geen kampioen zijn geworden
viva en damber lekker van de zon genoten, en de nageltjes weer mooi
filiz- ziet er leuk uit jullie huisje!
roanna- gisteren lekker gekletst aan de telefoon en leuke dingen gekocht op de zm
voor iedereen die moet werken, werkse en voor de rest een fijne dag:dag:
Goedemorgen,
Roanna,lekker geshopt in Beverwijk.
Beps en Bloem,heerlijk genoten jammer dat het zo abrupt afgelopen was.
Wr,weer vroeg beginnen…
Ik vandaag ook weer vroeg,ga weer werken,deze week maar 3.5 dag en dan donderdagmiddag receptie omdat 1 directeur weggaat en vrijdag feest omdat we 60 jaar bestaan…De hele dag moeten dan al om 9 uur aanwezig zijn en zijn s’avonds om 12 uur weer thuis,maar wat we gaan doen weten we niet…
:SPAIN:Marifran: mei/juni - Richting Zuid Spanje :SPAIN:
Crazymar: 4 mei - Marmaris:TURKEY:
Filiz: 5 mei - op kamp met stage
Jac: 6 mei: ADR Turgutreis
Wr: 7 mei- Gümbet
Filiz: 9 mei - duinrell
Vivaturkije: 20 mei - Gumbet
Turkije lover:27 mei - Kusadasi
Linda - 2 juni CP De Kempervennen
Wr: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
MK: 10 juni - Side
Cynthia: 12 juni - Bulgarije!!!
Damber: 15 juni Kreta
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken ADR - Turgutreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis:zon02:
Crazymar: 28 juni voor 3 weken Marmaris
Filiz: juli - side 4-evahh
Linda: 5 augustus - Rhodos
Vivaturkije 18 augustus - Alanya
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
En dan de verjaardagen nog …
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
goedemorgen meiden
Nou Bloem en Beps, genoten gisteren zo te lezen, maar wel giga laat naar bed
Roanna ook nog even langsgewipt.
tlr…als eerste vandaag aanwezig, en weer aan het werk
ik vandaag lekker vrij, maar weer vroeg wakker…
Goedemorgen :dag:
Weer bijgelezen en wat een verslagen voorbij zien komen!!!
Viva, aan de tijd te zien heb ik je niet wakker gemaakt ![]()
Goede morgen,
Viva heeft al een mooie update gemaakt en daar sluit ik me mooi bij aan ![]()
Gisteren communiefeest gehad van mijn neefje. Was gezellig geweest en 's middags warempel nog lekker zonnig ook.
gaap…
te vroeg… geen zin, te moe… benen doen pijn… ooggies doen pijn…
denk dat Kootje en Kaatje ook liever wilden dat ik thuis bleef… die kijken me zo smekend aan…
gaappp…
moet zeggen, heb er vannacht nog ff-kes over nagedacht en baal eigenlijk een beetje van gisteren. was gewoon niet leuk en
@ beps, de bedoeling was, dat blof, de hoofdact, een uur zou spelen… dus als je dat meeneemt is het gewoon 300x Klote… ja… jullie lezen het goed KLOTE!!
anyway… gaap… ikke te werk…
Goeiemorgen dames !
Ga proberen eens wat bij te lezen, is paar dagen geleden.
o jee Bloem, wat lees ik nu, niet leuk gisteren
Kaylo ook weer van de partij
Damber nee niet jij hoor, die me wakker maakte, geen idee wat

Goeie morgen, een mooie maandag, we laten ons even op gang slepen en dan komt de rest. vanzelf.
Beppie gezellige avond gehad en Bloem wat minder, was Blof er dan maar heel even of helemaal niet ? Volgens de pers is het voor de Tibet aktie wel geslaagd. Bijna uitverkocht!
Roanna - Jij ook lol gehad op de ZW en leuk geslaagd, een zomerjas met bijpassende Cr*cks! De zomer kan beginnen :vak02:.
Trl - Lekker korte en feestelijke week, goed begin na de sores van vorige week.
Nu even geen tijd meer, moet naar sportschool. Nog veel te doen van de week. Willen nog een dagje bloembollen fietsen, de kapper, autoreparatie, maar eerst een planning maken , is nu allemaal zo onoverzichtelijk.
Moeten ook nog terug naar de kermis van de week, was gisteren gesloten en beloofd is beloofd!
Marifran, druk programma deze week…
Nou dat vond ik dus ook hoor… Maar ik had niet door dat de gemeente Amsterdam vond dat het genoeg uitgelopen was…bijna 1 uur(nou ja 45 min)
En daarvoor was geen vergunning ofzo…en dus kon Blof vertrekken…Pascal was daar ook duidelijk pissed over…Dat bedoelde ik met abrupt afgelopen,… ECHT KKKKKUUUUUUUUTTTTTTTTTTTT
Met veel K en U en T!!!
We gaan 9 mei in de herkansing…maar dat was echt balen!
Ik heb wel gewoon genoten van de andere acts…De Heideroosjes was giga… en De Scene ook…Racoon het was zalig!
Het einde dus minder Amsterdam sucks on the wrong places!!!