TTT deel 87 !!

Was een heleboel om bij te lezen, gelukkig zijn er goeie updates gegeven ! Makkelijk dan om wat bij te blijven ! :smile:

Is wel stillekes hiere ?

Filiz : leuke foto’s ! Huisje ziet er gezellig uit !

goede morgen…

ikke vandaag ook weer gewoon aant werk :frowning:

@bloem en beps…goed geamuseerd gister…gelukkig
@viva…vandaag lkkr vrij…:smiley:
@wr…vroeg eruit…bahbah
@llemaal…een hele fijne dag
@lle werkende…werkze

xx

Goedemorgen ladies.

Iedereen weer boven water zo te lezen. Wel jammer dan Bloem en Beps dat het zo afgelopen is. Maarja, jullie hebben ook nog wel wat genoten en Blof… och…toch maar ff apart inhalen. DAN komen jullie speciaal voor hun.

@Kaylo: Was was je toch meid? Toch niet ziek geweest he? Of weer de pc aan puin? Ja en als je dan een paar dagen niet komt… heb je over het algemeen wel wat bij te lezen hier.

@Viva: Alweer lekker vrij meid? Geniet ervan hoor. Het is weer mooi weer, althans hier schijnt het zonnetje al van vanmorgen vroeg. :zon02: Wel een bietje koude oostenwind, maar zo uit de wind, zal het goed toeven zijn.

@Marifran: Alweer op de sportieve toer. :thumbsup: Nou, vind het knap van je hoor, om die dicipline op te brengen om het te doen. Ik heb hierboven zo’n hometrainer staan en oefen nu iedere dag even zo’n 5 a 10 minuten, om de verzuring in de benen tegen te gaan. Pfffffffff :disgust: Dat is al een ramp. :stuck_out_tongue:

Nou, iederen een fijne dag verder en tot laters weer ofzo. O ja, het klokje loopt nog steeds en ook nog op tijd. Ha, ha.

roanna : ben terug boven water hoor ! Ventje moest woensdag binnen in ziekenhuis, en donderdag en vrijdag heb ik verlof genomen. En dan zit ik dus niet zoveel achter de pc. Zaterdag visite gehad, dus heel wat voorbereiding en gisteren genoten van het lekkere weertje. Had echt geen zin om binnen te zitten. Het was zalig gewoon in de tuin:zon02::zon02::zon02:

@Kaylo: Oh, weet ik dat ook weer. :wink: Hopenlijk niets ernstigst.

Maargoed, jij bent er in ieder geval weer en kletst weer lekker mee. :thumbsup:

Ik moet helaas, nouja zo erg is dat ook weer niet :drugged:, naar het werk, maar kom vast vandaag nog wel weer even een kijkje nemen hier.

Doegggggggggg :dag:

Oh…wat zijn er veel online.

Meiden… :dag::dag::dag:

Ben er wel hoor, maar was naar de foto aan het zoeken :dag::dag:

roanna : was voor zijn rug, had dringend een prik nodig. Niet zo ernstig hoor, wel pijnlijk zo te zien :eek:

@roanna: werk ze, ikke moet werken van 13-18 uur daarna paps ophalen en gaan we naar stadion van mijn club daar gaan ze vanavond t dak van het stadion verwijderen om verder te kunnen met de uitbreiding

Linda - Ga je mee helpen slopen dan :retard:?? Of alleen maar foto’s maken ?

Kaylo - Ook weer terug gelukkig, ik had je al gemist.
Was inderdaad lekker in 't zonnetje gisteren, ik heb de bandjes ook al afgetekend staan :disgust:

Vandaag ook nog zonnig, jammer genoeg wacht er werk ! :frowning:

@marifran: ika ga alleen maar foto’s maken hahaha supporters zijn uitgenodigd om de sloop bij te wonen

Roanna - Valt niet mee hoor dat sporten als je er geen zin in hebt. Ik was vroeger precies zo !!

Ben op de brommer gestapt toen ik 16 was en gaan auto rijden op m’n 20e, heb daar tussendoor maar minimaal gefietst, bijna nooit meer omdat je na 10 min. al bekaf was en overal zo uitgewaaid aankomt. Ben naar de sportschool gegaan tijdens de PIZ cursus (Pensioen in Zicht:D). Vond die toestellen maar niks, maar ben wel de spinning leuk gaan vinden, fietsen op de maat van de muziek. Daarom vinden we het nu lekker om langere fietstochten te maken, voelt goed en je ziet veel meer!

Zie nu ook hoe de gepensioneerde collega’s van hubs opblazen en uitdeien omdat ze zo genieten :rolleyes: , maar dat doen wij ook en hopen het gewoon wat langer vol te houden.

Ga lunchen, tot laters !!:dag:

ik ga pc uitzetten en dan naar werk toe en na werk naar stadion tot later allemaal

@kaylo…lunche-ze
@linda…werkze

Hallo allemaal, druk weekend gehad dus niet hier geweest.Nu weer alles bijgelezen. Staan mooie updates, dus daar sluit ik mij bij aan
Iederren werkse vandaag, het zonnetje schijnt, de vogeltjes fluiten…enne ikke zit binnen:crybaby:
Filiz : welcome again. Ik wilde graag je foto’s bekijken maar waar staan ze ?
Linda : veel plezier bij het slopen
Ga nu ff lunchen, tot strakjes allemaal:dag:

ikke ook te werk…

tot vanaaf …!!