TTT deel 87 !!

@raak…bovenaan onder vakantie foto’s…dan op leden klikken…en dan onder filiz

Dank je, ga nu ff kijken en werkse he zal niet meevallen eerste daagje, tenminste dat heb ik altijd:kus:

Zo meiden, ikke ff lekker genietst vanmorgen…
Zodadelijk eerst naar de autodealer, mn armsteun is zomaar afgebroken… die horen toch wel langer mee te gaan dan 6 weken :wink:
En daarna naar de huisarts…mn grote teen is nog niet over, dus nu maar eens door de arts naar laten kijken,…

Meld me straks
:dag:

Beps : helloooo, lekker gevoel he op maandagmorgen nixen terwijl iedereen weer aan het werk is! Suc6 bij de dokter, tot strakjes:dag:

beps : lekker niksen, gelijk heb je !!
Succes bij de dokter !

En toen … was er niemand meer :ninja:

Kaylo : ik ben er wel hoor, mijn accountant is alleen hier, dus ik ben bezig, is de 21e he dus btw-aangifte moet de deur uit:unibrow:

Lekker druk dan ! :stuck_out_tongue:

Na een “drukke” werkdag en heel veel geklets hier, zal ik maar terugsporen zeker ? Pffffffff,… blij dat het 16 u is. Is lekker weertje buiten, proberen nog wat van te genieten strakskes !

Iedereen smakelijk eten, tot later nog eens ! :dag::dag:

Kaylo : spoorze en eetse :dag:

tjee Beps, dat is wat je steun nu al afgebroken…o jeee

ola
ikke ook weer thuis
beetje globaal bijgelezen…

@ roanna, ik kwam dus wel speciaal voor blof en liep dus giga te balen
maar goed…

ik ben moe en moet veel doen, dus ga me er maar eens toezetten
zucht…

Goedenavond.

@Bloem: Ow… ja dat zal, dat je ook voor hun kwam. Dan is het zeker KLOTE. Maarja, nieuwe ronde, nieuwe kansen binnenkort. :biggrin: Ik zal je nu niet langer ophouden, want ja moe en nog zoveel te doen… Doeg :dag: Is ook een liedje van!

@Beps: Tjee… da’s inderdaad wel een bietje snel. En ja, je mot toch kunnen leunen he! :biggrin:

Vanmiddag lekker ff een poosje in het sunneke gezeten. Was best lekker, alleen op een gegeven moment toch wel wel weer een bietje koude wind.

Oke luitjes, ik ga ff een bakkie doen.

@Roanna: Tuurlijk kwamen we voor Blof… Ik vond de anderen ook goed om eens te zien… Maar ik baalde ook, wilde alleen niet het te erg vervelend laten aflopen…

Ikke naar de huisarts geweest. Krijg een antibiotica-zalfje…en als het niet binnen 1 week helpt… dan gaat hij er een sneetje in geven…brrr

@Beps: Inderdaad Beps. Zo jullie verhalen te lezen, wel een abrupt einde aan de show.

Nou, ben je ook weer lekker mee dan met die teen. (NOT) Hopen maar dat het zalfje dan zijn werk gaat doen.

abrupt einde…
ja pascal en consorten werden van het podium gehaald…
muziek uit, gitaar afgepakt en wegwezen…
op t moment zelf dacht ik ook: ach, we hebben een leuke dag gehad, maar hoe langer ik erover nadenk… en vooral na het beluisteren van de live-cd in mn autooke, besefte ik pas hoeveel we gemist hebben…

@Bloemmie: Maar om te voorkomen dat ze ook nog dat leuke stukje wegnemen… Ga ik het er verder bij laten…
Ellende van vergunningen ed… Maar ik vind dat niet alleen de gemeente hiervan de schuld heeft, de organisatie minimaal even veel… Je weet dat je uitloopt, elke act 5 min minder, en je kan de hoofdact zn tijd geven!!!

Hallo allemaal,

Ik dacht ik kom weer eens kijken wat jullie allemaal weer heerlijk te zeggen hebben.
Al hoewel ik niet alles terug gelezen heb.
Hopelijk is ticket for tibet toch nog mooi geweest ondanks alles.

Iedereen een fijne avond en week!!!
Meld me denk ik rond de 29ste weer want dan zit ik in de nacht.

Groetjes jac

@ beps ja je hebt allicht gelijk, maar toch…
heb ff uitgebreid verslag incl foto’s gegeven op mn log…
ik ga denk ik zometeen lekker slaapie doen… heb ik wel weer verdiend. nog ff grace anatomy afkijken en dan is t wel weer mooi geweest voor vandaag…

rustig dagje geweest hier zo te lezen…

@roanna…ja echt warm is t zonnetje hier nog niet he…
@beps…armsteun van de auto kapot…das idd niet de bedoeling na 6 weken
@kaylo…om 4 uur afgewerkt…lkkr
@bloem…veel te doen en moe…nooit een goede combi

ikke dadelijk lkkr slapen…tot morgen all…xx