@Marion: Maakt niet uit, wat ik tekort kom(en mams ook hihi) heeft hubbie, en paps in overvloed… ach dat compenseerd…
Heb het al vaker gezegd … jullie hebben gewoon de ideale man gevonden ![]()
voor zover die bestaan dan he!
Marion voor nu echt helemaal niets te doen…
Hey Ladies!!!
Hoe is het hier? Hier echt super de super de super!!! Mega warm, lieve mensen!!! En wat een land!!! Echt helemaal geweldig!!! Wil wel langer blijven!!!
We hebben al veel gezien, maar we hebben gelukkig nog 7 dagen!!! :biggrin: Vandaag zijn wij naar het rehabilitatie-centrum geweest voor Orang Oetangs… geweldig!!! Hebben zelf kleintjes kunnen en mogen aanraken!!! :D!!!
Wat we nog verder gaan doen, morgen gaan we naar Kota Bharu (zitten nu op Penang) en daar is het zo extreem qua islam, dat wij gewoon onze lange broek en shirt ,et mouwen aan moeten als vrouw… gelukkig gaan we daar maar 1 nacht heen! Daarna door naar Taman Negara (de jungle) en daarna nog 2 nachten naar Malacca… en dan is het helaas weer voorbij voor deze keer!! Maar dat wij terugkomen in Azie is wel duidelijk!!! Waarschijnlijk volgend jaar Thailand!!!
Oh en meiden… volgende maand mag ik naar Mexico!!!
:kus:
heyyyy Cynnie, Klinkt geweldig daarzo. En naar mexico, wat een geluksvogel
Ja goed he!!! 17 mei al!!! ![]()
Goeiemorgen trouwens.
Niet veel gebeurd hier gisteren, meer dan 100 bezoekers geweest. Wow, wat een hoop bezoekers.
Dochter kwam langs met haar was, wasmachien is toch kapot. Ze hebben een nieuwe gekocht, maar die komt morgen. Moet vanmiddag met de hond naar de dierenarts voor zijn jaarlijkse shot
Goedemorgen ladies.
Hey Cyn :dag: Dus de moeite waard? Lekker geshopt in KL? Oh, ben zo benieuwd naar je verhalen en… wat wel en wat niet.
Heel veel plezier nog daar en geniet ervan met z’n allen. :kus: :dag:
Je bent net van het ene terug, mag alweer weg. Met wie vlieg je trouwens, arkefly:D
@Roanna: Aspergebedrijf nog gebeld??
Ik moet zo alweer weg. Half uur eerder beginen en dan verder de hele middag werkoverleg, dus ben voorlopig hier niet te vinden. Nouja… missen als kiespijn. :lol: :tear:
@Toos: Nog genoeg te doen vandaag dus.
Ik ga nog even koffje voor mij en manneke maken.
Werkse allen en voor de rest … allemaal nog een fijne dag. :dag:
Toos: haha ja arkefly!!! Gaan 6 dagen, maar het kunnen er ook 3 of 12 worden… hahaha!!
Roanna: shoppen in kl… haha wat een drukte daar!!! Warenhuizen, warenhuizen en warenhuizen… Compleet met rollercoasters binnenin!
Dus KL en Penang zijn zeker de moeite waard!! Wij hebben in het hotel een kamer op de 21ste etage met zeezicht!!! :wub:
@Toos: Nee, maar ik ben vandaag de hele dag weg, dus zal hij vandaag wel terug gebelt worden, of zelf even bellen en dan…:disgust: Nouja, toe maar!
@Roanna: Werk ze op de andere locatie, niet te lang kleppen op het werkoverleg dan ben je vroeg thuis:dag:
Owwwwwww… Cyn…mooi!!!:vak01:
@Cyn: Klinkt geweldig, geniet er nog maar van
Haha dat gaat zeker lukken!! Toen straks trouwens een mega regenbui gehad… HEERLIJK!!! En nu weer blauwe lucht en vanavond (over 3 uurtjes) barbeque op het strand!!! En dan slapen!! Morgen om 06.00 uur opstaan, en dan naar Kota Bharu… Circa 400 km!!! In lange broek :crybaby:
Ik ga even badderen
@Cyn: Nog heel veel plezier daarzo en blijf genieten. Maar dat gaat wel lukken:dag::dag:
@Toos: Niet te lang blijven liggen in bad he!! Anders weekt alles los en krijg je rimpels.
Geniet ervan!
@Cynthia: Nog heeeeeeeeel veeeeeeeeeeeel plezier en tot ziens weer.
Iedereen :dag::kus:
Cynnie klinkt geweldig allemaal, geniet er nog maar van, en dan ook nog naar mexico, het kan allemaal niet op…