voel me bijna bezwaard met zoveel bezoek maar denk dat het verstandiger is dat ik naar bedje toe ga…
@Bloem: nee verwacht helaas geen bezoek maar dat soort bezoek wat jij bedoelt hoeft niet in de logeerkamer hoor mag wel in de andere kamer
Zo, ben er weer.
@Viva: Ook leuk toch. Hebben wij ook gezeten, maar dan in app. Horizon. Leuk groot winkelcentrum in de buurt en maandag grote markt. Ik vond het daar reuze gezellig.
@Marion: Mmmm heerlijk. Wat zorg jij toch weer goed voor ons. ![]()
@Bloem: Heb je op een van je andere sites momenteel veel bezoek? :paranoid:
nee roanna
hiero is toch zoveel bezoek
@ linda, ja dat dacht ik ookal… je hebt niet voor nix n nieuw bed toch? ![]()
heb echt het idee dat ik suwahilee spreek ofzo de laatste tijd… niemand begrijpt me ofzo :paranoid:
Dacht ik ook dat het er lekker uitzag. Water loopt me uit de mond ![]()
Oh!!! Oh zo ja. :slywink:
owkey dan…
ikke igg lekker naar bedje toe
duss… truste (allemaal) en tot morgen :dag:
owh duhhhh
@ linda wat zeiden je ex/nieuwe collega;s?
hoe voelde het om weer op je oude vertrouwde plekkie terug te zijn?
je vakantieaanvraag nog wel goedgekeurd???
okey truste!!
Weltrusten Bloem :dag: Slaap lekker en tot morgen en werkse weer. :kus:
Wij doen hier de boel wel op slot en doven de lampen.
@bloem: zowel ik als collega’s hadden gewoon dat ik paar weken vakantie had gehad en nu weer terug was spreek baas zelf wss donderdag pas weer vorige week al kort ove rvakantie gehad en hij zei schrijf maar op wanneer je vakabtie hebt want je hebt vast al geboekt dus geef m donderdag briefje ga er vanuit dat t wel goed zal komen
O ja. Die kweker had ook naar ons huis gebelt vanmiddag, maar wij waren er niet. Ik denk dus dat ze hadden willen vragen, wanneer kokkie zou kunnen beginnen. Hij heeft ze in de avonuren terug gebelt, maar nu waren hun er niet. Pfffffffff…
In ieder geval is het seizoen begonnen, dus nu nog maar even afwachten of ze kokkie nog nodig hebben. :so:
Nou, ik ga ook maar nokken. Ga nog even een poosje tv kijken en dan ook maar slapen.
Zie jullie hopenlijk ( incl.TRL) morgen allemaal weer. :dag: Truste all.
Mmmmmmmmmmm…het was lekker hoor Marion. :biggrin:
ik ga ook slapen slaap lekker allemaal en tot morgen
:idea:
Goedenmorgen
Vandaag een btje uitgeslapen, kort dagje
Vanaaf mn ouders op de koffie, dus…
Tot straksss
ola
good mornink
ik wachten op de deurenman, als ie er snel is en opschiet ben ik nog net op tijd op mn werk, maar zag dat de ruiten van de auto bevroren zijn en guess what… heb nog geen krabber!!!
ikke pas om 10.15 naar t werk…
nu maar eens wat in t huis doen…niet mijn favo klus…maar het schijnt te moeten omdat het huis anders vanzelf gaat bewegen…
:eek:
nee joh… kom je daar nou bij…
je laat je moeder gewoon op visite komen?!
Haahaha, van wie dacht je dat ik die gave voor huishoudelijk werk NIET gekregen heb hahahahaah
goedemorgen
Bloem op wacht voor de deurenman, en dan ook nog geen ijskrabber.
Beps aan de huishoudelijke taken.
Ik weer op kantoor…