TTT deel 87 !!

Goedemorgen,

Rustig hier geweest,iedereen wel een goede dag gehad gisteren.

Vriendin gisteren bevallen van een gezonde zoon.Moet nog 2 dagen in het ziekenhuis blijven en dan mag ze naar huis.Ik vandaag ook werken,zal ook wel niet druk zijn de meesten hebben vrij genomen,maar als er niet veel te doen is ga ik ook wel eerder weg.Vandaag oppaskid jarig dus daar na het werk heen.

Fijne dag allemaal

:CZECHREPURaak: 30 april - Praag:CZECHREPU

:turkey:Crazymar: 4 mei - Marmaris:TURKEY:
Filiz: 5 mei - op kamp met stage
Jac: 6 mei: ADR Turgutreis
Wr: 7 mei- Gümbet
Filiz: 9 mei - duinrell
Cynthia: 17 mei - Mexico
Vivaturkije: 20 mei - Gumbet
Turkije lover:27 mei - Kusadasi
Linda - 2 juni CP De Kempervennen
Wr: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
MK: 10 juni - Side
Cynthia: 12 juni - Bulgarije!!!
Damber: 15 juni Kreta
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken ADR - Turgutreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis:zon02:
Crazymar: 28 juni voor 3 weken Marmaris
Filiz: juli - side 4-evahh
Linda: 4 t/m 6 juli - Familieweekend naar ?
Linda: 5 augustus - Rhodos
Vivaturkije 18 augustus - Alanya
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris

En dan de verjaardagen nog …

28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill

morninkkkk
ikke beetje moe en regen hier…
maar nie koud, dus weer dat drama… schoenen :eek: ik wil niet ik wil niet ik wil niet… :frowning:
hahahahaa

allemaal een fijne dag!!

@ trl gefeliciteerd met je vriendin en haar kersverse kindje!!

Goedemorgen :dag:

heb alles bijgelezen en weer op het werk… druk druk druk en telefoondienst… probeer zo nu en dan te :ninja:

Voor de werkende onder ons> werk ze
Voor de vrije onder ons> enjoy the day
voor de rest (K)

Goedemorgen ladies.

Ik kom me ook ff melden. Alhoewel ik eigenlijk niet veel te melden heb. :wink:

Ja, kokkie is dus aan zijn eerste parttime werkdag begonnen bij de boer en is dus nu al weg. Boft het wel… niet dus… lekker regen.

@Beps: je maakt me wel erg nieuwsgierig hoor en dan zit ik al te denken, zou het soms zus of zo zijn? Ik heb 2 opties waar ik aan denk. Kinds ben ik he? Hi, hi. :unibrow: Nouja, we horen het wel he?

Verder de meesten toch weer op het werk. Werkse allen. Hopenlijks is het voor iedereen wat rustiger op het werk.

@TRL: Gefeliciteerd met je vriendin. Leuk hoor! Weer een oppaskindje erbij. :wink:

Fijne dag verder allen. :dag:

Even naar Linda en Toos zwaaien. :dag::dag:

Ik ga even nu even poedelen.

Laterssssssss

Heb net wel bijgelezen maar reageer vanavond wel even

goedemorgen ik allang op kantoor, hoor, maar nog geen tijd om bij te lezen, giga druk, maar wel het laatste voor de vakantie zeg maar, ikke vandaag alleen werken en dan pas weer volgende week dinsdag dus zomaar een hele week vrij…
O en ik tel al lekker af hoor naar de vakantie toe…

iedereen werkse…enne schoen, not wel regen hier maar ik lekker op slippers. Helemaal al in de zomer mood…

Goeiemorgen,
Het is vandaag http://www.animaatjes.nl/plaatjes/d/dagen/21.gif, begin van een korte werkweek.
@Beps: Heb denk ik wel een ideetje waar jullie over aan het plannen zijn, ben benieuwd.
@Trl: Gefeliciteerd met je vriendin en haar kindje
@Roanna: Ik denk dat je dat mailtje van mij hebt gekregen, ik had hem geopend maar niet verder gegaan toen ze om mn ww vroegen. Blijkbaar toch doorgestuurd aan iedereen in mn lijst.:mad:
Vanmorgen kous eraf en zo meteen lekker badderen.

@TRL: gefeliciteerd met de nieuwe wereldburger

Hier is de stemming op kantoor in mineur…een collega(51) was al ernstig ziek maar is toch ineens overleden pffffff

nou goed…ik houd jullie vast nog een week nieuwsgierig…

Zo, ik net even afgespoeld. Alles weer heerlijk fris!

@Viva: Jij boft toch maar weer hoor. Alleen vandaag nog maar te hoeven werken, maar wel even mega druk dus. Ja, het moet toch even af voor de vakakantie he?

@Linda: Komt wel goed hoor. Nog even bijkomen van je lange rit. (loop)

@Toos: He, lekker weer badderen zo. Wat een verademing dan weer he! Kous eraf, dus jij kunt weer lekker springen en dansen. :biggrin:

En ja, inderdaad kwam die mail van jou af. Ik had er zelfs 2 van jou, en ja ik was wel zo naief om op 1 van die mailtjes op die button te drukken, maar ik denk dat het achteraf wel meevalt. Alleen zullen velen in mijn lijst, waar ik nooit geen kontakt meer mee had, nog/weer weten dat ik leef. :biggrin: :biggrin:

@Beps: Is ook wel triest nieuws, 51 is nog veel te jong he
@Roanna: Kokkie toch aan de asperges, het is misschien wel goed om even met wat anders bezig te zijn.

@Beps: Oh meid toch. Wat erg. Nou, sterkte voor jou en je team. :kus:

t Komt wel goed maar je had het gewoon (nog) niet verwacht.
Haar man is ook redelijk ernstig ziek…2 kinderen in de leeftijd van 20 pffff

Maar goed, over en klaar voor vandaag!!!
NIEUWS??? RODDELS???
VERTELLLLLLL

Ik heb niet zoveel nieuws te vertellen. Morgen is mn broer 25 jaar getrouwd en woensdag feestje. Ze hadden bedacht dat iedereen eind van de middag mocht komen en meteen aan de borrel. Geen koffie met gebak, tuurlijk wel, samen met mn nichtje geregeld dat iedereen veel eerder komt, zij regelt de koffie, ik de taart

Beps dat is schrikken zeg van die collega, en dan ook man nog ziek…pfff…en geheimzinnig ooooo spannend
toos, beentje weer oke
Roanna, toch even het rijk alleen, kokkie aan de pluk
Tlr…gefeliciteerd met de kleine…hihihihih klinkt anders dan het is…

Nou, ik eigenlijk ook niet veel nieuws. Ben wel benieuwd hoe het bij ons op het werk nu verder gaat, na al die trammelant van vijdag.

Oh k*t, ik knoei koffie over het toetsenbord. Gelukkig alleen het cijfergedeelte. Heb ik toch niet zovaak nodig. :biggrin: Even gauw schoongemaakt.

@Toos: Oh lekker dan een feesie op Koninginnedag. Da’s niet verkeerd!

Toos toch nog verrassing voor broer dan, leuk hoor…

Roanna zonde van de koffie, of van het toetsenbord, als het goed is heeft een toetsenbord er niet zoveel van dat het nat word…