TTT deel 87 !!

@Roanna: dan heeft de koffie niets geraakt, want anders kan je niet meer de compie gebruiken!!!

@Viva: Ja, hij komt zo wel even thuis voor de koffie en een hapje eten, mij naar het werk brengen en dan gaat hij weer van 13 tot 15.00 uur werken. Dan ga ik vanmiddag met de bus naar huis van het werk. No problem, stopt daar voor de deur dus, alleen dat k*tweer he! :disgust:

Ik denk het Beps en ik heb het ook gelijk droog gemaakt.

tja zou zomers worden vandaag, nou ik merk er bitter weinig van.

k*tweer??? Hier is het droog.

Ja echt wel. Het is totaal ander weer als ze voorspelt hebben. Het regent hier al vanaf vanmorgen aan een stuk door.

Lekker zomers, ja ja. :mad:

een hele goede morgen…al regent 't…bahbah

iedereen een fijne dag…!!
@werkende…werkze
@vrije…geniet ervan…

xx

hier grijs, miezer regen blehhhhh

:zon02::zon02:Ohhh ik wil ZONNNNNNNN:zon02::zon02:

@Beps: Nog heel even wachten. :lol: :lol: :vak01:

Nou dames, kokkie is ff thuis en het is hem goed bevallen, ondanks het vieze weer. Gaan nu ff samen een bakkie doen en dan ikke ook weer naar het werk.

Tot laters…misschien wel in een nieuw deel. :dag:

Roanna werkse meis…
Beps ik wil ook zonnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

@Roanna: Geniet van je bakkie samen met kokkie en werk ze vandaag

:ninja:

Hier grauw en regenachtig
Hubbie vrij…en ikke dom aan het werk

Goeiemorgen allemaal !

Hier grauw en lelijk weertje ! Vannacht hevige onweders, donderen, bliksemen ! :storm: Jakkes ! Elektriciteit was ook uitgevallen, was tamelijk hevig.

Wel een lekker kort weekje, 2 daagjes :smiley:

Ga maar eens wat bijlezen

spooky Kaylo zonder stroom, of wel heel romantisch…

Hello Ladies!!! (Selamat Pagi Puan Puan)

Ik weer te werk… Paps gaat op camera jacht… Mams en ik wilde er alletwee 1… haha… dus maar 2 tegelijk kopen dan!!! :biggrin:

Beps: wat vreselijk! :kus:

Verders… ik wil ook zon hahah!! Maar nog maar 3 weken!!! :biggrin:

x

Jaja ga jij ff lekker zitten klagen :wink:
Jouw wil ik niet horen!

viva : niet spooky, wel vervelend. Plus water in de garage, konden we nog beginnen kuisen ook ! Zit een lek in het dak, ventje daarstraks gebeld, en vrijdag komen ze het dak repareren. Dus dat komt dan ook weer in orde :wink:

nou lekker dan Kaylo, zit je net op te wachten…verzekering dekt de schade mag ik hopen.