TTT deel 87 !!

http://photos-e.ak.facebook.com/photos-ak-sf2p/v234/230/19/519081973/n519081973_845676_3249.jpg

Goede middag!!!
Hoe goed kunnen we het soms toch hebben. Klepdoos en me lekker buiten in de zon!!!
Heb bijgelezen maar er is niet echt veel blijven hangen … Marifran onderweg nu, torenhoge prijzen voor een woonproject, drukte in Amsterdam, haren een stuk korter geknipt en een bruin kleurtje, vriendin misschien aan het bevallen nu, hondjes in het bos, konijntjes op de toilet en toen was het op!

Goedemiddag.

Zo, lekker een tijdje in de tuin gezeten krantjes en tijdschriften lezen. Gewoon een lekkere rustige dag dus.

By the way, ik kreeg vanmidaag een mail van iemand van dit forum, om mee te doen aan een of ander spelletje en ik dacht, kom waarom niet, tot ik de oplossing had en er om mijn 06 nummer gevraagd werd, ben ik niet verder gegaan. Nu blijkt dat dat mailtje aan al mijn vrienden en familie uit mijn lijst is gestuurd. Zelfs naar mijn provider. Hoe, weet ik niet maarja. Dus mochten jullie zoiets dergelijks uit mijn naam krijgen, gelijk deleten maar. Heeft iets met Koninginnedag (memoryspel) te maken.

@Bloem: Wat een snoezie. :wub:

Hello!

Eten was weer super gister!!! Nu aan het kijken voor een spiegel-reflex-camera… Denk dat het de Sony A200 wordt!!! :biggrin:

Bloem: wat voor link?

@ cyn had je iets gestuurd, om ergens lid van te worden

@ roanna, ja had ook iets gehad, heb het meteen gedelete, want het was echt zo’n reclame mailtje, maar hoop niet dat het doorgestuurd is, heb het mailtje wel bekeken maar heb niet doorgeklikt ofzo…

@marion, luxe hoor, lekker buiten… hiero is het wel zonnig maar niet echt zeg maar… ikke lekker binnen achter de klepdoos… ook fijn :wink:

Paiq?

@Bloem: Nou, denk niet dat de jouwe doorgestuurd is, want ik heb niets gehad via jou.

Ik heb wel een hele domme fout gemaakt door mijn ww erbij te zetten, zodat je mee kon doen met dat spelletje en dan mag niet, maar toen ze op een gegeven moment naar meer gegevens vroegen zoals je 06 nr heb ik afgehaakt, maar nu hoor ik van een kennis net, dat het juist om dat ww te doen is. Nouja, daarom waarschuw ik jullie dus ook, maak niet die stomme fout als mij. Ik moet nu maar zien, wat er van komt.

@ cyn gevonden dus?? :wink:

@ roanna… je ww?

owh ik snap hem!!
@ roanna, meteen weer veranderen dan!

Bloem: ja gevonden hoor… :wink:

Tis wel erg rustig weer hier he? :unibrow: Zo komen we nooit aan het volgend deel. :smiley:

ik wou net zeggen… die bevallingen de laaste tijd duren zo lang!! :smiley: ik denk dinsdag…

@BloeM Nou, dat kun je wel zeggen. Het gaat niet meer zo fris en fruitig al toen. :wink: Hi, hi.

@Linda: Heb je nog de puf om even te vertellen hoe het je gegaan is vandaag?

goede avond dames…

ik helemaal bij gelezen…maar zou bij god niet weten wat bij wie hoort…
dus laat reageren maar even achter wegen :wink:

@bloem…wel een leuke foto van je nijn!!

int dorp vandaag de communie-feesten.
ikke geholpen bij buurjongetje…van 9 's morgen tot n half uurtje geleden…nu echt aan mn bedje toe!!

morgen meiden dag :smiley:
gezellie met alle oude vriendinnetjes (die wat je soms weken niet ziet, omdat we allemaal iets anders zijn gaan doen) erop uit…

slaap lkkr allemaal…en tot morgen avond…(K)

nou kinders
ikke ga lekker slaapie doen… heerlijke zondag gehad… ik hoop voor jullie allemaal ook, maar tis weer werkenden-bedtijd…

slaap lekker :dag:

Zo meiden ikke is weer thuis…
En vandaag zijn er hier wat plannetjes gemaakt… kan nog niet teveel uitweiden…maar komt vanzelf(hoop ik!)

Gezellig dagje geworden, al had ik dat niet meer verwacht…
Nu moe, nog niet bijgelezen
Meld me morgen, denk dat t op het werk niet te druk gaat worden, dus…
:slapen: lekker

@Bloem: Weltrusten hoor! :dag: Sleep well enneh… werkse :hihi: weer.

Ik ga mijn slot er ook maar op doen.

Hopenlijk zie ik jullie morgen weer. Voor zo …iedereen weltrusten en hasta la vista! :kus: :dag:

:idea:

goedemorgen

trl- moest idd werken, nu weer:), spannend voor je vriendin vandaag ingeleid worden

bloem- heerlijk uitgeslapen

marion- lekker buiten gezeten met de klepdoos

filiz- drukke dag gehad, vandaag meidendag, veel plezier

beppie- ook gezellige dag gehad en plannen gemaakt

roanna- meegedaan met spel, hopelijk gebeurt er niks raars met de gegevens die je doorgegeven hebt

cyn- lekker gegeten en druk op zoek naar een camera

gisteren erg druk op schiphol, en zo sneu ruim 400 mensen hun vlucht gemist:(

nou iedereen weer werkse vandaag en een fijne dag

Ikke ook wakker…
Plannen nog niet afgerond, maar ik hoop het wel vandaag of morgen(uiterlijk vrijdag) en dan …

Nou goed op naar t werk