TTT deel 87 !!

Oke meteen bijgelezen,
@TRL: Wij zijn daar jaren geleden geweest, en ik vond er ook niet veel aan. Wij dan geen filmpje, maar andere dingen. Eten was goed, maar ook ik houd van ff rustig zitten, en dat was er niet! Maar goed, als de afscheidnemende het maar leuk vond, hij moet tenslotte betalen haha!!!

Even snel een goeie moggel meiden … moet naar het veld en we zijn al laat. Tot straks!!!

Goedemorgen,

Viva,vroeg uit de veren…
Marion,naar het voetbalveld zet hem op he.
Beps,hoop dat het morgen droog blijft voor jullie,gezellig naar de camping
filiz,jammer dat ze eruit liggen

Ik straks kijken bij me nichtje het zwemmen is vandaag kijkdag.

fijne dag allemaal

:SPAIN:Marifran: 27 april/mei/juni - Richting Zuid Spanje :SPAIN:

:CZECHREPURaak: 30 april - Praag:CZECHREPU

:turkey:Crazymar: 4 mei - Marmaris:TURKEY:
Filiz: 5 mei - op kamp met stage
Jac: 6 mei: ADR Turgutreis
Wr: 7 mei- Gümbet
Filiz: 9 mei - duinrell
Cynthia: 17 mei - Mexico
Vivaturkije: 20 mei - Gumbet
Turkije lover:27 mei - Kusadasi
Linda - 2 juni CP De Kempervennen
Wr: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
MK: 10 juni - Side
Cynthia: 12 juni - Bulgarije!!!
Damber: 15 juni Kreta
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken ADR - Turgutreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis:zon02:
Crazymar: 28 juni voor 3 weken Marmaris
Filiz: juli - side 4-evahh
Linda: 4 t/m 6 juli - Familieweekend naar ?
Linda: 5 augustus - Rhodos
Vivaturkije 18 augustus - Alanya
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris

En dan de verjaardagen nog …

28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill

Ook goedemorgen.

Heb verder niet veel te melden. Ga dit weekend gewoon eens lekker van het mooie weer genieten, maar hoe we dat doen, weet ik nog niet. Misschien straks ff lekker op een terrasje of zo iets dergelijks. :slywink:

Gaan zo wel eerst even naar zo’n inloopdag van een woningproject hier in de buurt. Daar gaan ze dit jaar beginnen met een nieuwe wijk en daar stonden mooie appartementjes bij, alleen weten we nog steeds niet of ze voor de verkoop of verhuur zijn. In ieder geval op een hele mooie lokatie, naast een bijstation van de NS en tegenover een groot sportcomplex en evenementenhal. Ja, die waar Blof komt spelen in Mei. :biggrin:

Dus zo maar eens even kijken en luisteren, of er wat voor ons bij zit.

Goeiemorgen!!!

Ik weer aanwezig op kantoor… Zit vandaag alleen… collega heeft een lekker dagje vrij!!! Vanavond uit eten bij vd Valk… familiebuffet met gratis drank :biggrin:

Trl: jammer dat het niet helemaal super was!!

Verder weet ik het ff niet meer!

SPECIAAL VOOR MARIFRAN.

@Marifran: Mocht ik je niet meer meer spreken of hier zien, wil ik jullie alvast een hele goede reis wensen en een hele mooie vakantie. Geniet ervan met z’n beidjes. :vak01: :vak01:

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/v/vakantie/kinderen.gif

:vak01: :vak01:

Marifran: Ook ik doe het alvast voor ik het vergeet… Een hele hele hele fijne tijd!!! En gezond weer terug!!! :kus:

mornink
veels te vroeg en kom nu al tijd te kort
zo naar de boerderie, boodschappies, konijntjes verzorgen en dan richting amsterdam, owh ja… tussendoor ook nog douchen enzo… hellup!! dag te kort…

anyway
@ roanna, huur of koop, als het een super appartementje is, maakt t toch niet zoveel uit?
@ cyn, ja je collega wilde na 3 weken ook wel weer eens een vrije dag natuurlijk :wink: werk ze!!

Bloem: precies!!! :wink: Ik red me wel hoor!!

Cyn,zit je al weer helemaal in het dagelijkse ritme?
Bloem,dag volgepland veel plezier.
Roanna,appartementjes bekijken leuk toch.

Hoor net van me mams dat er gister bij hun in de wijk een 3 jarig meisje is verdronken,verschrikkelijk zeg…

Marifran,ook ik wens je alvast een hele goede reis.

@Bloem: Nou, dat maakt nu dus wel uit. (leeftijd) Als het koop is en er moet teveel geld bij, zeg maar, is het voor ons niet haalbaar. Daarom gaan we even kijken en vragen hoe of wat en of het wat voor ons is.

Kijk anders eens even op hun site, alleen er staan geen (prijzen) gegevens bij.

www.zonnepark.net

@Trl: Ik had het gister al op Radio Gelderland gehoord en las het net ook nog in de Stent*r. Verschrikkelijk weer hoor!

TRL: Ja al weer helemaal gewend hoor! Geen last gehad van een jet-lag… Zowel heen als terug niet!!!

Hoe is het met jou?

Roanna,ziet er leuk uit.Nu hopen dat de prijzen gunstig zijn voor jullie.
Cyn,lekker dat je geen last van een jetlag heb zeg,toen ik uit mexico kwam had ik dat wel…Met mij gaat het wel oke,veel aan het denken,maar ben er voor mezelf wel uit en voor de rest moet ik dan maar afwachten hoe het gaat lopen.Ik laat het jullie allemaal nog wel weten.

Roanna: dat ziet er heel leuk uit!!! Pfff denk er soms echt over na om ook lekker mijn eigen plekje te hebben… Maar ja woon ook nog wel erg lekker gewoon thuis

@ roanna, owh ik dacht dat het jullie niet uitmaakte huur of koop… mits natuurlijk betaalbaar, maar dat spreekt voor zich!
@cyn lekker thuis blijven wonen!!

ikke weer terug van de paardjes en de honden en de katten… poehee als ik het maar goed doe!! dinsdag weer langs om het binnenzet ritueel te doen… deze zijn toch heel anders dan die mongoolse paardjes :wink:

maar meeeennnn wat een heerlijk weer!! blof keihard aan, ramen open, wind door je hareN!! mmmmnhhh doet me denken aan nepal :wink:

Pff wordt gek hier!

w’rom!?