Hihi Roanna: zou je een vliegje op de muur geweest willen zijn toch…
Ikke krijg net de planning… BEN LEKKER 5 MEI OOK VRIJ!!!
Gewoon bijna 1 week VRIJ!!!
Nou ik meld me af, straks eten met de collega’s en dan lekker met hubbie vrij vieren…mss wel bijbabbelen
ikke klaar met de toko hoor
Beps ook lekker lang weekend had ik al wel verwacht instantie he, is gesloten op die dag.
filiz auto schoon, die van mij moet ook nog een beurt hebben, ziet er niet uit, misschien morgen even doen
Roanna gedonder in de glazen dus vanochtend op het werk…
Ikke wachten op Damber en de boodschappen…
hallo hallo!!
ik heb het overleefd!! jipppppiiiieeeee het is WEEKEND!!! GOSHHHHH heeerlijk!!
zalig super geweldig!!
ff globaal bijgelezen, nog ff kleine toevoeging op alle andere reactie;s
@ cyn, nu al oma voor de kerst geboekt!! wat dacht je, beter te vroeg dan te laat
hahaha
ikke vrij!! jippie, strax lekker op mn gemakje alles doen
morgen naar collega, naar de strontlucht en naar de boerderij om een 1e keer te kijken hoe dat gaat met de paardjes en de honden en de kat en de vissen en de vogels enzo…
hihi
en dan 's avonds/ 's middags naar amsterdam…
hopelijk kan ik zondag lekker uitslapen!!
Ik gelukkig weer thuis,kon met een collega mee terug rijden pfff daar was ik heel blij om…Zijn dus naar de studio in Hilversum geweest waar we in groepjes werden gezet en een filmpje of reclame moesten maken,dat was nog wel leuk…Daarna nog een hapje en drankje voordat we gingen eten,nou dat viel tegen zeg…Was dus een lopend buffet en in de studio hadden ze nu wat staan tafels en een aantal gewone tafels en stoelen neergezet…Moesten dus staand eten en als je geluk had kon je op en een kruk zitten…Daarna ging er en band optreden die vanalles zongen,en kon er gedanst worden.Was blij dat me collega doei kwam zeggen wist niet hoe snel ik mee moest.Dat heb ik gelukkig weer gehad.
ja heb het overleefd,ik weet dat ze het natuurlijk niet iedereen naar hun zin kunnen maken,maar hoorde van meerdere dat ze het niks vonden hahaha,was gelukkig dus niet de enige.
Ga nu ff voor de buis hangen en dan niet te laat naar bed.
ik denk dat dat soort dagen altijd moeilijk is.
zo goed ken je elkaar toch niet… denk dat het alleen leuk is als je echt met een groepje bent of je eigen persoon kan kiezen om mee te nemen…
ik ontduik die personeelsfeestjes ook het liefste…
Ik kom ook nog even buurten hier. Was een hele tijd vanavond met ex-collega aan het chatten over haar ziekte en haar behandelingen. Je weet wel, waar ik toen eens over verteld heb en ach… ze moest ook even haar verhaal weer kwijt en dus zit je zo een uur te hangen.
@Trl: Nou, wat voel je je dan ongelukkig he, als je er niks aan vind? Heb ik ook weleens gehad met het werk. Niet om mijn collega’s, maar toen moesten we iets van dominostenen (videodozen) bouwen. Was ook zo stom en ook daar aan de statafels eten. Nee, niks aan. Maar gelukkig is het weer voorbij voor je!
Persoonlijk vind ik de feestjes van ons werk juist altijd wel leuk. Zo leer je juist je collega’s kennen, als ze NIET aan het werk zijn. Moet er wel bij zeggen, dat wij ook al jaren een vaste groep hebben met een paar nieuwelingen erbij en dat klikt aardig.
@Bloem: Nou, lekker weekend he! Heerlijk je eigen ding doen. Wat kun je er dan naar hunkeren he, als je zo de hele week zo hard moet werken. Pfff.
@Beps: Heeft het wel leuk en zelfs hilarisch gehad. Zo kan het dus ook! Nu lekker ff “bijbabbelen” met hubs en Beps dag is weer goed! Toch he Beps? :biggrin:
Oke, ik ga ook maar eens op tijd naar bed. Ga ik daar nog even P en W kijken en dan kan die wel weer.
Meisjes… weltrusten allemaal en tot morgen weer. :dag:
Ikke lekker geslapen, zo maar eens de schapjes in huis halen, naar de dame die mn nageltjes doet, en dan lekker nietsen. Morgen gaan we naar de camping, de hele fam bij elkaar, hondjes mee…wss wel een gezellig middagje!!!