TTT deel 87 !!

Zo oma gaat met de kerst een week met een rijncruise… :biggrin: net ingeboekt!!!

cyn : heb je weer fijn geregeld ! Haha !

@Viva: met wie vlieg je,…voor mij een reden om alleen met een nederlander te boeken. Want dan vlieg je altijd ‘later’ terug, en eventueel vroeg heen!!!

pegasus

Beps: ook dat kan een keer verkeerd uitvallen… Heb klanten met ArkeF** die gaan om 21.40 naar Monastir (Tunesie) en terug om 11.20… Maar over het algemeen zijn die tijden vaak wel beter van een nederlander…

transavia…morgen naar bodrum 16:30 HV 0719 Bodrum Details [SMS, e-mail](http://www.schiphol.nl/LuchthavenSchiphol/AankomstVertrektijden/BoekEenSchipholTravelUpdate/STU-GegevensLaden/STU-GegevensLaden.htm?fip_timestamp=26-04-2008 16:30&fip_prefix=HV&fip_suffix=0719&fip_type_flight_cd=D)

ook geen lekkere tijd

@kaylo…jij ook fijne vliegtijden…
@viva…hopen dat jouw terug tijd nog veranderd…
@cyn…oma weg met kerst…jij lkkr rust :wink:

ik vlieg altijd vanuit belgie…en heb tot nu toe altijd fijne vliegtijden gehad…

zo daar heb je dan geen last van met die dagen…

zo ik weer verder met

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/s/strijkijzers/wassen.gif

@Viva: Tuurlijk kan het met elke maatschappij mee en tegenvallen…maar de 1ste vlucht met een nederlander is nooit eerder terug dan 9-10 uur… Wij zijn wel om 23 uur de dag ervoor opgehaalt!! Nogmaals, kennis van mij vloog met A*keFly en die gingen om 00.10 de lucht in en om iets van 23 uur terug ofzo… 2 dagen extra!

zooo…autootje is weer schoon…
hopen dat ik m volgende maand verkopen kan…

Hallo, de hele dag al geen tijd gehad, wel meegelezen hoor.
Ben nog heel druk.
Iedereen de groetjes en fijn weekend.
Probeer nog wel ff langs te komen:dag:

Goedemiddag :dag: Heb er de hele dag (vanaf half 9) over gedaan om alles bij te lezen. Best knap toch??? Heb echt een hoofd als een vergiet… vanmorgen sigaretten thuis vergeten… Viva vroeg of ik vanmiddag even boodschappen wilde doen… Natuurlijk wil ik dat… Ben alleen de boodschappentassen vergeten… DOMME OREN!!!

Zooo nog ruim 1 uur, pfff ben t zattttt

damber : ikke soms ook van die dagen, en het verbetert er niet op hoor ! :hihi:

Druk gehad vandaag, pc afsluiten en genieten van mijn weekend ! Volgende week 2 daagjes werken :thumbsup:

Prettig weekend “iedereen” ! :slight_smile:

hahaha mijn collega mag mee naar de Dominicaanse republiek!!! Vet gaaf!!

Goedemiddag.

@Kaylo: Wel thuis en jij ook een heel fijn weekend. :dag:

@Beps: Ook nog effekes en dan ook… weekend.

@Cynthia: Weer goed voor mekaar met Oma met de kerst. Wat doen we met oma met kerst? Zetten haar gewoon een weekje op de boot. :lol:

Iedereen :dag: Viva…al bijna klaar? :biggrin:

Roanna: juist :wink: haha goed gedaan he!!!

En over die vliegtijden. Ik zit natuurlijk best zo nu en dan stiekum al ff te kijken voor misschien het najaar. Ja, je weet maar nooit. :biggrin:

Zag ik ook al leuke aanbiedingen ergens en keek naar de tijden en zag met Pegasu* ‘s avonds laat heen een s’ morgens vroeg terug. Dus in feite heb je maar 6 dagen, maar je betaalt wel voor 8. Nou, dan kijk ik ook wel ff verder.

Bij ons op het werk was vanmorgen ook weer erge trammelant geweest. Ik ben er dan nog niet, maar kreeg het te horen. Twee dames schijnen er met de pet naar de gooien, wat betrefd de banqeting. Fout op fout wordt er gemaakt en waarschuwen hielp niet. Nu zijn ze vanmorgen door de nieuwe manager op het matje geroepen en hebben te horen gekregen dat ze nog 3 maanden de tijd krijgen om hun gedrag en werkwijze te veranderen, anders kunnen ze inpakken. Dat moet een consternatie geweest zijn vanmorgen. Die ene is jankend naar huis gegaan en die andere scheldend naar de ander kant, waar ze eigenlijk vandaan komen. Is wat he! :smirk:

@roanna…haha…das iets op het werk…ik ben benieuwd over 3maandjes :wink:

@damber…jij een vergeet dat…morgen weer beter hoorz :wink: