:biggrin::biggrin:
pffff ik heb het warm, de boel een goede beurt geven, alle prullen aan de kant, en schoon, meubels in de was…en dan zo naar boven, hetzelfde doen als Roanna altijd op vrijdag doet…
wel modern hierzo, al die knopjes en touwtjes voor de lampjes…
Bepssss hoe gaat het nu met je teen, niets meer van gehoord.
str.ntspray, hier in het westen weinig last van…hooguit de vuilniswagen…
@Viva: Pffffff… nou, daar krijg je het ook wel warm van. Moet je ook in etappes doen. :unibrow: Volgende week doe ik wel weer ff beneden.
Ach we zijn maar met z’n 2tjes, weinig tot geen huisdieren,1 kanariepietje in de woonkamer en de rest zit in een hok op zolder en in de tuin. Dus ik ben zo klaar en die vogels doet kokkie zelf altijd.
Daarnet smste mijn dochter dat ze onstoken okselklieren heeft en een pencelinekuur heeft gekregen. Ze kan haar hele linkerarm niet gebruiken en het is erg pijnlijk, zei ze. Is toch ook weer wat he!
goede morgen…ikke lkkr uitgeslapen ![]()
@viva…'t hele huis al gesopt op de vroege morgen…
@roanna…das minder van je dochter.!! hopen dat het met de kuur snel beter gaat!!
@beps…hele dag werken…wel n goed plekje? veel plezier vanaaf met het etentje
@toos…gewekt worden door de boer aan de overkant…![]()
@marion…schopze…als nancy teminste tijd heeft ![]()
@marifan…begint al lkkr op te schieten voor jou…lkkr!!
@bloem…volgende week lkkr n korte week…dan lkkr uitrusten…toch…?!
@trl…gezellige avond gehad…gelukkig (K)
sorry de rest ben ik alweer kwijt…
iedereen natuurlijk een fijne dag!!
ikke vandaag niet veel bijzonders…beetje huiswerk…en de auto maar eens uitzuigen…tis me toch een rotzooi…
tot later…xx
viva : aan de sop
roanna : ook aan de sop. Dat is niet zo leuk voor je dochter. Kan me voorstellen dat het pijnlijk is.
filiz : rotzooi uit auto zuigen en huiswerk
Gisteren hebben we geen huiswerk gekregen, is volgende week geen les (1 mei).
Zal een kort weekje worden, 2 daagjes en rest van de week thuis. Hopen dat het :zon: schijnt dan.
Zo dames…ik ga. Ik denk dat het vandaag niet zo druk zal worden bij ons. Mooi weer en velen hebben al vrij. Half Nederland staat al op Schiphol hoorde ik net op het nieuws … dus.
Julie allemaal nog een fijne dag verder. Voor de werkenden, werkse nog even en de rest… geniet van het mooie weer. Tot laters weer. :dag:
@Viva: Teentje lijkt goed te gaan, nog wel een paar daagjes smeren, maar pijn flink minder
vanaf maandag ofzo stop ik met smeren!
Ohh zulk mooi weer, en ikke zit binnennnnnnn GRRRRR
@Kaylo: :dag: Jij ook werkse nog even hoor! :dag:
:dag:
roanna- sorry, verkeerd gelezen! en idd zou het kunnen proberen, maar ben bang dat ik spijt krijg dat ik deze baan opgeef.
bloem- telefoon vanuit turkije, leuk dat ze nog steeds aan je denkt! druk met het werk en ook nog tijd gevonden om voor de beestenboel van een collega te zorgen, lief!
crazymar- oranje servetten gevonden
linda- lekker hardgelopen, wat een afstand zeg!
cyn- weer terug, balen van de koffer gelukkig miste er niks, mooie foto’s
marifran- weer een lekker stuk gefietst
ik net mijn vluchttijden binnen, blij:D 7.00 heen en 13.00 terug:D
@wr…dat zijn nog eens lekkere tijden…!!
filiz- idd, heb wel eens slechtere gehad!
Goeiemoggel!!!
Weer aan het werk… Zit al helemaal weer in het NL ritme!!! :biggrin:
Tot straks :dag:
cyn- dat heb je snel gedaan weer in het ritme. werkse!
wr zeker lekkere tijden die van mij zien er een stuk minder uit tot nu toe, maar ja staat nog niet vast…
was eerst 11.20 vertrekken nu 10.55 en 7.05 uur terug baal, baal
zo beneden klaar, nu naar boven, ben al helemaal gaar…
Viva: rustig aan!!! En ik hoop echt dat je terugvlucht veranderd!! heb klanten die vertrekken om 00.10 heen… en terug ook al om 05.40 uur… ![]()
Vlieguren vallen bij ons goed mee : heen om 06 u en terug om 14 u. Kan natuurlijk altijd nog veranderen, hoop van niet
heen is wel lekker
dit staat bij neckerm*nn
Heenvlucht:vanaf luchthaven Amsterdam naar luchthaven Bodrum
Vluchtnummer: H9282 Vertrek: 20-05-2008 10:55 Aankomst: 15:30 (onder voorbehoud) Terugvlucht:vanaf luchthaven Bodrum naar luchthaven Amsterdam
Vluchtnummer: H9281 Vertrek: 27-05-2008 07:05 Aankomst: 09:55 (onder voorbehoud)
terug ga ik 3 juni maar dat is dezelfde tijd als de 27e
viva- ja die terugvlucht is wel jammer, maar wie weet verandert idd nog, zou wel lekker zijn. sopse boven!
kaylo- jij hebt ook lekkere vluchtijden!